Usługa Lepsze Numery - oficjalny komunikat

Newsy
Żródło: Orange
Opinie: 106

Od 10 kwietnia Orange wprowadza w POP usługę Lepsze Numery, dzięki której użytkownik może rozmawiać nawet z 3 numerami za 15 groszy za minutę rozmowy. Liczba Lepszych Numerów zależy od stażu użytkownika w ofercie na kartę w Orange (staż uwzględnia również obecność w ofertach na kartę w sieci Idea).

W celu aktywowania usługi Lepsze Numery w POP użytkownik wysyła SMSa pod numer 120 o treści zgodnej z poniższą tabelą.

Staż w ofercie na kartę w Orange Liczba Lepszych Numerów Treść SMSa* Cena za minutę (brutto)
0-2 miesiące 1 numer 5XXXXXXXX 15 groszy
3-12 miesiące 2 numery 5XXXXXXXX{spacja}
5XXXXXXXX
powyżej 12 m-cy 3 numery 5XXXXXXXX{spacja}
5XXXXXXXX{spacja}
5XXXXXXXX

*   w treści SMSa należy podać konkretne numery osób, z którymi użytkownik chce rozmawiać za 15 groszy za minutę
Koszt aktywacji zawsze taki sam – 5 zł z VAT, niezależnie od liczby numerów, których dotyczą tanie połączenia.

W celu sprawdzenia stażu w usługach prepaid (w celu ile może mieć Lepszych Numerów) użytkownik POP może wysłać SMSa o treści „JAK DLUGO” pod numer 130 (koszt SMSa zgodny z cennikiem). Chwilę później użytkownik otrzyma SMSa zwrotnego z informacją o swoim stażu w Orange.

W każdej chwili użytkownik POP może sprawdzić z jakimi numerami może rozmawiać za 15 groszy i do kiedy. Wystarczy, wysłać SMSa o treści „ILE” pod numer 120 (koszt SMSa zgodny z cennikiem)

W każdej chwili użytkownik może również zmienić numery, których dotyczą tanie połączenia. W tym celu wystarczy ponownie aktywować usługę. Koszt zmiany 5 zł, niezależnie od liczby numerów.

Uwaga! Usługa Lepsze Numery wyklucza się z pakietami Masz Gadane

Standardowo w POPie dostępne są pakiety „1 grosz za SMSa” oraz pakiety Masz Gadane – 30 groszy z VAT za minutę w Orange i na stacjonarne.

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Opinie archiwalne (106):

Komentuj

Komentarze / 106

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2006-04-10 12:38
    ech a oranzada znowu swoje - nie z nami te numery :( !
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-04-10 12:42
    hahaha za aktywacje plac za sprawdzanie plac a wolny numer za 15gr dobre!!!!:)))cale Orange!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Berni pisze: 2006-04-10 13:15
    Niech będzie przeklęty dzień kiedy zamieniłem simplusa na orange licząc że nowa marka-nowe dobre promocje....
    0
  • Users Avatars Mini
    Forsaken pisze: 2006-04-10 13:27
    A moj numer w siec Orżnąć czyt. Orange caly czas działa a jest nie doładowywany od czasu wejscia sieci Heyah czyli ponad 2 lata. Juz 2 raz zamiast wyłączyć całkowicie numer teraz siec Orżnąć przedłużyła mi odbieranie połączen do chyba 23.02.2007. W ten magiczny sposób siec Orżnąć przekroczyła 10 mln użytkowników pewnie!!!! Numer leży sobie i ewentualnie czeka na promocje z prawdziwego zdarzenia. Teraz korzystam z najlepszego prepaida czyli Era Tak-Tak.
    0
  • Users Avatars Mini
    lucas__ pisze: 2006-04-10 13:46
    no niestety całą usługę psuje miesięczna opłata aktywacyjna(czyt. haracz) 5 pln. gdyby nie to, byłaby całkiem fajna promocja.
    0
  • Users Avatars Mini
    fider pisze: 2006-04-10 13:59
    ... ale tu nie ma mowy o tym jakie te nr mają by. Czy zatem nie jest tak że można sobie aktywować np nr z Ery czy Sami Swoi??
    0
  • Users Avatars Mini
    ZIOMBOI pisze: 2006-04-10 14:25
    Fajna oferta gdyby nie wykluczała pakietów masz gadane !!! Moim zdaniem bardziej opłaca się wykupic Pakiet !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Rokko-1 pisze: 2006-04-10 14:28
    szkoda tylko że w tym oficjalnym komunikacie nie napisali że usługa ważna tylko przez 30 dni a potem trzeba znów za nią zapłacić. Jak zwykle Orange myśli że ludzie są głupi:((
    0
  • Users Avatars Mini
    fider pisze: 2006-04-10 14:34
    mogliby równeiż napisać w info że chodzi tylko o nr orange lub przeniesione do orange bo o tym piszą dopiero w regulaminie. raczej sie przekonam do masz gadane
    0
  • Users Avatars Mini
    22222 pisze: 2006-04-10 14:42
    DNO
    0
  • Users Avatars Mini
    Kiku pisze: 2006-04-10 14:45
    "Według nieoficjalnych informacji jakie do mnie dotarły POP zamierza obniżenie ceny swojego połączenia "na zewnątrz" z 80 groszy do 65 groszy. Nie wiem na ile ta informacja jest wiarygodna" moze ktos wie na ten temat cos wiecej??!!
    0
  • Users Avatars Mini
    ja pisze: 2006-04-10 14:46
    masakra co za typy to wymyslili??? w taktaku za 5 zeta ma sie 9 miechow i z 5-cioma numerami!!! zegnajcie .Ps ten pomaranczowy to chyba z ukrainy tu przylecial
    0
  • Users Avatars Mini
    Marek pisze: 2006-04-10 15:00
    Mega lipa, trzeba zaplacic 5 zl za mozliwosc gadania po 15 gr/min przez miesiac! Bo usluga dziala tylko przez miesiac. I jeszcze usluga wyklucza sie z pakietami Masz Gadane... Beznadzieja.
    0
  • Users Avatars Mini
    mnemo pisze: 2006-04-10 15:02
    to oferta dla tych co gadają tylko z tymi 1, 2 lub 3 numerami. OPŁACA SIĘ DOPIERO OD 34 MINUTY ROZMAWIANIA!!!!! rozumiem ze oplata jest ale CO MIESIĄC?????
    0
  • Users Avatars Mini
    eliop pisze: 2006-04-10 15:06
    "Uwaga! Usługa Lepsze Numery wyklucza się z pakietami Masz Gadane" - PORAZKA !
    0
  • Users Avatars Mini
    Aster pisze: 2006-04-10 15:24
    Z tym wykluczaniem się uslug to skandal! Szkoda, że nie mają w regulaminie świadczenia usług "usługi połączeń telefonicznych i smsów wykluczają się"! :)
    0
  • Users Avatars Mini
    xor pisze: 2006-04-10 15:36
    kicha z bułą na maxiora :///
    0
  • Users Avatars Mini
    ralph pisze: 2006-04-10 15:43
    Lepszego Numeru Orange nie mogla wyciac na swieta. Haraczom mowimy zdecydowane NIE. Niech sobie wsadzą tą promocje tam, skad ją wyciagneli. Tak sie traktuje lojalnych uzytkownikow prepaida.
    0
  • Users Avatars Mini
    reksio pisze: 2006-04-10 15:46
    mnemo jak Ty obliczyłeś mnie wyszło że (dla jednego numeru) od ósmej minuty jesteś do przedu - jak policzysz trzy numery to już od drugiej minuty dla każdego numeru.
    0
  • Users Avatars Mini
    zdziska pisze: 2006-04-10 15:51
    na poczatku komorowej mani pop byl najtanszy, teraz najdrozszy.... liczy tylko na frajerow! paaaaaaaa popie !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Rokko-1 pisze: 2006-04-10 16:57
    trzeba ich zasypać mailami że sobie na święta jaja z ludzi robią, może cos poskutkuje:))
    0
  • Users Avatars Mini
    PingNoMore pisze: 2006-04-10 18:37
    Hmm gdyby koszt aktywacji wynosił 1 zł na miesiąc za numer to ja jeszcze jestem w stanie zrozumieć, ale 5 zł? lekkie przegięcie.
    0
  • Users Avatars Mini
    tomziu pisze: 2006-04-10 18:52
    a czemu tylko numer zaczynające się na 5...? a podobno tyle ludzi przeszło do b. ideii z innych sieci :P
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-04-10 18:56
    PingNoMore - złotówkę (i to netto) to masz u złodziejsiego Plusa - a i to w nteryfach dla regonowców tylko... Co prawda 10 groszy (netto) wówczas płacisz, ale... płacisz ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2006-04-10 19:46
    dobre porównianie do ukrainy...
    0
  • Users Avatars Mini
    jumacz pisze: 2006-04-10 19:47
    nie podoba mi sie cena tej usługi. jest kompletnie nie do zaakceptowania
    0
  • Users Avatars Mini
    ata pisze: 2006-04-10 19:49
    Ale z Was marudy.Dac Wam palec to chcecie cała ręke. Macie płacić....Co Wy myslicie ze Operator bedzie do Was dopłacał. Po to jestescie zeby tylko płacić. Kasa sie liczy a Wasze komentarze i marudzenie nikogo nie obchodza.. Płacić!!!! Klienci po to sa, reszta sie nie liczy..
    0
  • Users Avatars Mini
    psychiatra pisze: 2006-04-10 20:12
    ata******* zapraszam cie do swojego gabinetu!
    0
  • Users Avatars Mini
    filutek pisze: 2006-04-10 20:57
    Ata ma rację. Popieram w 100%. Goście skubią się (raz w miesiącu) na kartę za pare PLN a chcieliby ażeby im operator fundował rozmowy po 1 groszu a najlepiej nielimitowane a jakby dopłacał to byłoby tez nieźle. Ale aparaciki to z najwyższej półeczki i to by wybrzydzali a bo to nie ma tego, a bo to nie ma tego, a bo to sie temu nie podoba to a drugiemu co innego. LUDZIE otrzasnijcie się. Jak się nie podoba to sobie fundujcie CB radia i po temacie. Tam mozna gadać długo i namietnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    kozok80 pisze: 2006-04-10 21:45
    Do *filutek* ale chyba przyznasz sam (tak szczerze) że tym Orange nie rzuci POPaków na kolana. O wiele ciekawiej wyglądają oferty abonamentowe...
    0
  • Users Avatars Mini
    zuza99 pisze: 2006-04-10 22:55
    Ja mam tylko problem ze zrozumieniem; czemu ludzie tak namiętnie kupują POP-a i te inne oferty Oranga?? Czy ludzie naprawdę tak słabo kumają co biorą i nie widzą (praktycznie) oszustwa ze strony tej "mega sieci"? Po komentarzach widać, że tutejsi (gsm online) obywatele wiedzą "o co chodzi". Ludzie czemu Wy jesteście tylko w internecie ??!! Czemu tak trudno Was spotkać?! ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    nicram pisze: 2006-04-10 23:16
    ****zuza99 Popieram.Dokladnie tak jest i szkoda wlasnie:/
    0
  • Users Avatars Mini
    fider pisze: 2006-04-10 23:25
    w woli wyjaśnień to podam że te 5 zł jest jednorazowo na miesiąc tj płacisz 5 zeta jeśli aktywujesz 1, 2 lub 3 nr w zależności od długości stażu w sieci. i tak mi sie nie podoba wiec bede sie raczej skłaniał do masz gadane.
    0
  • Users Avatars Mini
    ORANGE pisze: 2006-04-11 00:05
    NAJGORSZE JEST TO ZE USLUGE ZAWSZE MOZNA WLACZYC ALE NIKT NIE POMYŚLAŁ ŻE JESLI JA KTOŚ CHCE WCZESNIEJ WYLACZYC TO NIE MOZE MUSI CZEKAC AZ DO TERMINU WAZNOSCI JEDNEGO NUMERU CZYLI 30 DNI.FAJNA USLUGA POLECAM WSZYSTKIM!
    0
  • Users Avatars Mini
    artureq pisze: 2006-04-11 00:15
    a ja jednak zostałem przy abo, dostałem N70 za 1pln wziąlem do tego 5 numerów przez 24 mce i migracje do firma 25 wiec takim sposobem bede gadał po 0,31 bez pakietów i z 5 numerami za darmo i pier... popa
    0
  • Users Avatars Mini
    artureq pisze: 2006-04-11 00:18
    oczywiscie abo Nowa Idea dla Firm 25 + tanie połaczenia za łcznie 20 pln brutto :)
    0
  • Users Avatars Mini
    babeo pisze: 2006-04-11 00:18
    Powiem tak: mam POPa (wiem, że nie jest najtańszy), ale: - Simplus - wiadomo pada i leży na całej długości - Tak Tak - beznadziejna bramka sms - Sami Swoi - czy to w ogóle poważna oferta? - Hayah - nie wiem jakoś mnie nie przekonuje Nie jest to jakaś super oferta, ale dla mnie najlepsza. Pozdrawiam POPaków i czekam na te nieoficjalne 65gr poza sieć :)
    0
  • Users Avatars Mini
    babeo pisze: 2006-04-11 01:23
    Powiem tak: mam POPa (wiem, że nie jest najtańszy), ale: - Simplus - wiadomo pada i leży na całej długości - Tak Tak - beznadziejna bramka sms - Sami Swoi - czy to w ogóle poważna oferta? - Hayah - nie wiem jakoś mnie nie przekonuje Nie jest to jakaś super oferta, ale dla mnie najlepsza. Pozdrawiam POPaków i czekam na te nieoficjalne 65gr poza sieć :)
    0
  • Users Avatars Mini
    remik pisze: 2006-04-11 01:47
    widać że Orange się dobiera do popa. Bo w swoim Go też mają taką ofertę że aby mieć taniej minutkę w sieci to trzeba płacić miesięczny haracz żeby nie było zbyt słodko. I tu też miesięczne opłaty wprowadzili. Sparciała pomarańczo! Ręce precz od Popa !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wwwspaniewpolscepl pisze: 2006-04-11 11:05
    promocja wyklucza pakiety MASZ GADANE - a ja wykluczam O...ge
    0
  • Users Avatars Mini
    Fawu pisze: 2006-04-11 12:22
    ***babeo*** Samiswoi to najlepsza oferta na rynku! przy moim profilu telefonowania. Zebys dlugo nie rozmyslal dodam ze konczy mi sie abo w idei i do tego uzywamy w domu dwoch popow. Owszem oferta POP, TakTak jest dobra dla dzieciakow ktorzy siedza w promo i sprawdzaja swoje pakieciki, ile zostalo sms'kow do wyslania, a dodadza laskawie w tym polroczu drugie tyle, 8 pancernych i 20 kretynow itd,itd. Tak sie robi z uzytkownikow kretynow i TRZYMA w swojej sieci. Nie chce nikogo obrazac ale
    0
  • Users Avatars Mini
    Rokko-1 pisze: 2006-04-11 12:25
    Fawu: nie tylko dzieciaki mają POP-a, poprostu jest to atrakcyjna forma posiadania telefonu komórkowego i nie kazdy potrzebuje do tego abonamentu
    0
  • Users Avatars Mini
    Fawu pisze: 2006-04-11 12:29
    niestety tak to sie robi w naszym kraju i wielu daje sie na to nabierac. Operatorzy zdaja sobie sprawe ze niewiele osob korzysta z TYCH wszystkich promo, zazwyczaj TYLKO mlodziez, a reszta placi jak za zboze i o to chodzi. Gdyby 100% uzytkownikow korzystala z promocji to albo by ich nie bylo albo bylaby to oferta. Kazdy dobiera sobie NAJLEPSZA oferte dla siebie w naszym drogim-telekomunikacyjnym raju (kraju)
    0
  • Users Avatars Mini
    Fawu pisze: 2006-04-11 12:33
    ***Rokko*** zgadzam sie ale glownie mlodzi i dobrze zorientowani wykorzystuja inplus dla siebie te wszystkie promocje. Ile % uzytkownikow siedzi na portalach dotyczacych telekomunikacji 10%, a moze 15% ???
    0
  • Users Avatars Mini
    popak pisze: 2006-04-11 12:55
    Z.E.N.U.A. takie "promocje" doslownie obrazaja ludzi... czy te cwele z orange mysla, ze ludzie sa az tak glupi i nie potrafia liczyc! przeciez to skandal.. co Ci francuzi sobie mysla - ze my tu mamy ciemnogrod i kazdy kit mozna nam wcisnac!
    0
  • Users Avatars Mini
    Rokko-1 pisze: 2006-04-11 12:58
    to fakt że wiekszość młodych ludzi korzysta z promocji, raczej doroślii ludzie nie szukaja ich chyba że syn albo córka im powie że coś takiego jest ale oferta tych wszystkich prepaidów jest skierowana przede wszystkim do młodych ludzi i tak ukierunkowuje sie promocje, szkoda tylko że czasem ich się nie szanuje i ściaga dodatkową kase tak jak 5zł za aktywacje co miesiąc w tej promocji
    0
  • Users Avatars Mini
    popak pisze: 2006-04-11 15:03
    Rokko -> akytwacja 5pln/m-c to raz. ale dwa, ze wyklucza pakiety! i co? na stacjonarne i reszte orange mam dzwonic za 80gr - to sie nijak nie kalkuluje.. moze na billboardach i w TV wyglada korzystnie ale to jest po prostu jawne rżnięcie klienta prosto w tylek
    0
  • Users Avatars Mini
    PrAnDeK pisze: 2006-04-11 16:35
    Ale narzekacie. Jak obliczyłem to po 6-ściu minutach dzwoniąc do jednego numeru wychodzimy na +. Prosty rachunek 10 minut za 8groszy to = 8zł, a przy tej promocji 10 minut = 5zł i 60 groszy... według mnie taniej! Jeśli nie mam racji proszę mnie sprawdzić
    0
  • Users Avatars Mini
    PrAnDeK pisze: 2006-04-11 16:36
    Tam miało być 10 minut za 80groszy :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    MAX pisze: 2006-04-11 16:49
    No ja takze nie rozumie polityki Orange. Wprowadzili usluge podobna do pakietow masz gadane...z tamtej nie korzystalem, wiec i z tej nie bede. Za to nie bede narzekal jak wiekszosc z komentujacych, bo jak ktos chce tanio rozmawiac to niech wreszcie zrozumie ze w prepaid tego nigdy nie bedzie, bo wtedy ludzie nie korzystaliby z abonamentow co byloby absurdem... Mam POPa juz 4 rok i nie zamierzam sie z nim rozstawac - nie jestem slepy na ceny, ale do rozmow mam oferte dla Firm...pozdrawiam!
    0
  • Users Avatars Mini
    Rokko-1 pisze: 2006-04-11 17:14
    ciekawe czy będzie jakaś promocja w Orange Go tam promocja tańszych minut kończy sie chyba 15.04.06 może coś wymyslą ciekawego po tej krytyce "lepszych numerów":)
    0
  • Users Avatars Mini
    kolonko pisze: 2006-04-11 17:16
    max***** bredzisz i to rowno!!! dlaczego prepaid nie moze byc najtanszy na runku od abonamentu??? w prepaidzie minuta powinna kosztowac po 20gr i sms po 5gr do wszystkich i to opom bedzie sie oplacalo!!! nic nie ryzykuja, ze nie zaplacisz rachunku, czy wezmiesz tel zadrogi... STUKNIJ sie w glowe! ile ryzyka niesiesz dla opa biorac abonament, a ile na karte? sam zysk z ciebie, a nie wydzwonisz wiecej niz masz na koncie! WIEC sie zastanow co ty gadasz, abo dla tych co chca fona i minuty, no i rach
    0
  • Users Avatars Mini
    Rokko-1 pisze: 2006-04-11 17:28
    u nas brak konkurencji takiej z prawdziwego zdarzenia, jesli nie wejda nowi operatorzy to bedzie kiszka niestety tylko nowe firmy mogą podniesc jakos usług i obnizyc ceny
    0
  • Users Avatars Mini
    kolonko pisze: 2006-04-11 17:44
    max***** bredzisz i to rowno!!! dlaczego prepaid nie moze byc najtanszy na runku od abonamentu??? w prepaidzie minuta powinna kosztowac po 20gr i sms po 5gr do wszystkich i to opom bedzie sie oplacalo!!! nic nie ryzykuja, ze nie zaplacisz rachunku, czy wezmiesz tel zadrogi... STUKNIJ sie w glowe! ile ryzyka niesiesz dla opa biorac abonament, a ile na karte? sam zysk z ciebie, a nie wydzwonisz wiecej niz masz na koncie! WIEC sie zastanow co ty gadasz, abo dla tych co chca fona i minuty, no i rach
    0
  • Users Avatars Mini
    PingNoMore pisze: 2006-04-11 19:22
    *** kolanko-to własnie operatorom powinno zależeć na tym, żeby brać abonament. Jeżeli podpisujesz umowe na 24 miesiące to operator ma pewność, że przez te 24 miesiące będziesz płacił przynajmniej sam abonament co jest bardziej prawdopodobne od uzytkownika telefonu na kartę gdzie zmiana operatorów jest napewno szybsza niż co 2 lata. Dlatego ja jako osoba płacoąca abo powinienem się domagać minuty do wszystkich po 30 gr. i sms-a za 2 gr.
    0
  • Users Avatars Mini
    Eddy pisze: 2006-04-11 20:18
    A ja mam pytanie: jakos za miecha powinni mi zablokowac karte sim popa [przez rok nie doladowywalem], a mam taki zajefany numer ktorego wzesniej korzystalem kilka lat :) moje pyt: czy mam liczyc na szczescie jak ktos kto tu komentowal i liczyc ze sami przedluza mi waznosc konta, w razie gdybym sie rozmyslil i do nich wrocił? :) 2. czy bylaby mozliwosc gdy zechce keidys wrocic do popa pojsc do BOK i zreanimowac stary numer [byl na mnie zarejestrowany :]
    0
  • Users Avatars Mini
    kolonko pisze: 2006-04-11 20:31
    max***** bredzisz i to rowno!!! dlaczego prepaid nie moze byc najtanszy na runku od abonamentu??? w prepaidzie minuta powinna kosztowac po 20gr i sms po 5gr do wszystkich i to opom bedzie sie oplacalo!!! nic nie ryzykuja, ze nie zaplacisz rachunku, czy wezmiesz tel zadrogi... STUKNIJ sie w glowe! ile ryzyka niesiesz dla opa biorac abonament, a ile na karte? sam zysk z ciebie, a nie wydzwonisz wiecej niz masz na koncie! WIEC sie zastanow co ty gadasz, abo dla tych co chca fona i minuty, no i rach
    0
  • Users Avatars Mini
    xor pisze: 2006-04-11 20:40
    max***** bredzi, dokladnie. no ale trzeba byc kretynem zeby miec popa i nie korzystac z pakietow 'masz gadane'. ja tez mam popa i oferte dla firm, w obu wypadkach mam minute do orange i na stacjonarne 30gr i 31gr. jak widac pop moze byc rownie tani co abonament dla firm. wiec max nie gadaj glupot!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    daro_pop pisze: 2006-04-11 21:59
    ja jestem 7 lat i mkusze placic za ta beznadziejna aktywacje.a moze wie ktos co bedzie w orange go?po tej usludze 30 gr za minute?
    0
  • Users Avatars Mini
    haha pisze: 2006-04-11 23:56
    Czy Orange już kompletnie oszalał ? Przecież to jest najgorsza promocja na rynku powinni dostać za to oskara, bo potrafią tylko ładną reklamę zrobić. 5 zeta miesięcznie nie wiem niech się punką mocno w głowe. A i tak samo co do niektórych opinii popieram - co wy widzicie w Orange? Ładną reklamę? Poprostu nie moge jak Orange się łączyło z Ideą (już bym wolał żeby ta idea wróciła, i tylko szkoda takiej fajniej sieci) to w TV reklamy były co 5 minut dosłownie obiecujące cuda, zamiast tego jest...
    0
  • Users Avatars Mini
    haha pisze: 2006-04-11 23:58
    ... jest Gó**o niedość że mnie wręcz zbulbersował droższy roaming! to jeszce takie promocje robią że tylko odmawiam wieczne odpoczywanie dla Idei! NARA PS. Niech Idea powróci, bo Orange w Polsce to raczej splajtuje.
    0
  • Users Avatars Mini
    haha pisze: 2006-04-12 00:02
    Czy Orange już kompletnie oszalał ? Przecież to jest najgorsza promocja na rynku powinni dostać za to oskara, bo potrafią tylko ładną reklamę zrobić. 5 zeta miesięcznie nie wiem niech się punką mocno w głowe. A i tak samo co do niektórych opinii popieram - co wy widzicie w Orange? Ładną reklamę? Poprostu nie moge jak Orange się łączyło z Ideą (już bym wolał żeby ta idea wróciła, i tylko szkoda takiej fajniej sieci) to w TV reklamy były co 5 minut dosłownie obiecujące cuda, zamiast tego jest...
    0
  • Users Avatars Mini
    remik pisze: 2006-04-12 02:34
    *PrAnDeK: źle liczysz. Bo minutę w sieci musisz brać po 30 gr bo tyle kosztuje.Więc normalnie 10 min to koszt 3 zł a w tej promocji 5zł + 10*15gr tj 6,5zł a więc 2X drożej. Ktoś to już liczył że trzeba wydzwonić ~33minuty żeby minuta wyszła 30 gr. Tylko w "masz gadane" 30gr masz do całej sieci a tu do marnych trzech numerów. Więc jak sobie wliczysz droższe połączenia do reszty "gorszych" numerów to te 5zł długo ci się nie zwróci. Więc nie wiem, czy to jest oferta lojalnosciowa czy podśmieh-ujki
    0
  • Users Avatars Mini
    czyzykus pisze: 2006-04-12 04:21
    Dobra dosc tego. Przechodze z POPa do abonamentu bez umowy okreslonej, wezme abo za 10 zl i za miesiąc przenosze sie do ery na najnizszy abo tez bez umowy i miesiąc pozniej na tak taka - musze tak zrobic bo mam swietny numerek i nie moge go stracic a oranzady mam juz dosc. Chyba zle nie mysle prawda ?
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinb pisze: 2006-04-12 09:58
    @czyzykus: kup sobie nowy świetny numerek w taktaku na Allegro, bedzie prosciej (i taniej)
    0
  • Users Avatars Mini
    remik pisze: 2006-04-12 12:47
    *czyzykus: też tak kombinowałem. Ale doszedłem do wniosku, że szkoda zachodu. Może mam niewystarczająco ładny nr popa hehe. Niech sobie leży w szufladzie i gnije, co mi tam. I cieszę się ze nie mam już zenującego prefiksu Orange ;) *marcinb: prościej na pewno. Ale czy taniej? Za ładny numerek trzeba ostro przybulić. Czasem więcej niż te 122 zł. I no i czasem zbyt wiele ludzi trzeba powiadomić o zmianie numeru. A niekiedy zwyczajnie wszystkich się nie da. Więc tak całkiem prosto też może nie być.
    0
  • Users Avatars Mini
    wwwspaniewpolscepl pisze: 2006-04-12 23:24
    opłata 5 zł miesięcznie za nr - złodziejstwo
    0
  • Users Avatars Mini
    prefix pisze: 2006-04-12 23:43
    Niby 15 gr za minute to tanio ale ta 5zl miesiecznie to ponad pol godziny gadania. Operatorzy zawsze muszą zarabiać!
    0
  • Users Avatars Mini
    remikr pisze: 2006-04-13 01:06
    dając tak żałosną ofertę lojalnościową Orange pokazał gdzie ma lojalnych użytkowników. Panowie i panie. Można już wrzucać do klopa :)
    0
  • Users Avatars Mini
    czyzykus pisze: 2006-04-13 01:43
    niemoge zmienic numeru z dwoch powodow: jest to numer złoty( naprawde zloty), po drugie mam taką prace ze gdybym zmienil numer to reka noga mozg na scianie - tyle by sie dzialo :) za duzo zachodu ze zmianą. A tak wogole nie cierpie Orange kiedys jak byla idea to jakos naprawde mialem sentyment do tej sieci i nie zamienil bym jej na rzadną inna. Niewiem czemu teraz chce uciekac z tej sieci jak najszybciej. dzis wlasnie podpisalem umowe na przejcie do abonamentu na czas nieokreslony,
    0
  • Users Avatars Mini
    czyzykus pisze: 2006-04-13 01:47
    niestety opcji za 10 zl nie chcieli mi dac bo to migracja i nieee, musialem dzwignąc kwote zobowiązania za 25 zl, ale tylko na miecha i przeskakuje do ERY
    0
  • Users Avatars Mini
    KONRAD pisze: 2006-04-13 02:06
    Moim zdaniem to dobra oferta jeśli ktoś rozmawia dużo z jednym dwoma lub trzema numerami. Napewno nie dają nic za darmo!!! Każdy ma wybór albo pakiety albo lepsze numery nikt nikogo nie zmusza do korzystania ztej oferty!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    pezz pisze: 2006-04-13 12:55
    to prawie jak darmowe rozmowy z jednym numerem za 15 złotych HAHA darmowe za 15 zł !!!! tylko że w wersji prepaid
    0
  • Users Avatars Mini
    snet pisze: 2006-04-13 20:56
    Za niedlugo pewnie zlikwiduja pakiety masz gadane a zamiast nich obniza stawke podstawowa minuty ...
    0
  • Users Avatars Mini
    Rokko-1 pisze: 2006-04-13 21:07
    podobno 65 gr za minute do wszystkich:))
    0
  • Users Avatars Mini
    snet pisze: 2006-04-13 21:22
    Pamietajmy o tym ze majac aktywny pakiet masz gadane mozemy wykozystac go tylko w sieci orange. Jezeli zas mamy uruchomiona ta promocje to kwota z konta moze zostac wykorzystana rowniez do innych sieci. Termin dzialania uslugi nie wiaze sie z utrata srodkow tak jak ma to miejsce w masz gadane. Koszt miesieczny wynoszacy 5 zl przy aktywacji 3 numerow sprawia ze oplata za jeden numer jest 3 - krotnie nizsza. Z pewnoscia promocja ta stanie sie bardziej oplacalna po obnizeniu stawek podstawowych.
    0
  • Users Avatars Mini
    snet pisze: 2006-04-13 21:42
    Stawka 65 groszy za minute jest bardzo prawdopodobna lecz wedlug mnie orange pop poczeka jescze na wprowadzenie nowej taryfy simplusa i dopiero wtedy zaoferuje cos konkurencyjnego.
    0
  • Users Avatars Mini
    KONRAD pisze: 2006-04-13 23:41
    Też tak myśle że Orange czeka teraz na ruch Simplusa po to aby wprowadzić najniższą cene za minute i SMSa. Najlepisza była by cena 1grosz za senunde czyli 60 groszy za minute :)
    0
  • Users Avatars Mini
    yhj pisze: 2006-04-14 00:48
    babeo*** POP lezy od 3 lat- Nowy Sacz i okolice, po 21 nie moge NIC zrobic, ani sms ani rozmowa tel. Siec zajeta =) zglaszalem,reklamowalem- ale wszystko jest ok. Tylko ze w tamtej okolicy wiele osob ma podobne problemy. W tym sensie simplus wypada na niezawodnego prepaida ;) nie liczac wpadki, ktora mnie nie dotknela.....czytalem informacje o tej awarii jak wiadomosci z marsa :D
    0
  • Users Avatars Mini
    babeo pisze: 2006-04-14 01:32
    yhj *** tak to jest dla każdego coś miłego :) Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    babeo pisze: 2006-04-14 01:33
    65 groszy za minute, też to gdzieś widziałem na jakiejś grupie dyskusyjnej, ale to były takei luźnie rozmowy, ma któs może jakies w miarę "pewneijsze" źródło niź spekulacje grupowiczów ??
    0
  • Users Avatars Mini
    Rokko-1 pisze: 2006-04-14 18:00
    ciekawe co zrobią z Orange Go, jutro kończy sie promocja na rozmowy po 30gr, czy bedzie cos nowego??
    0
  • Users Avatars Mini
    babeo pisze: 2006-04-14 19:06
    *** Rokko - zobacz na www.orange.pl w dziale GO już poprwili w regulaminie, że promocja 30gr za min trwa od 16.04 do odwołania.
    0
  • Users Avatars Mini
    Rokko-1 pisze: 2006-04-14 19:53
    masz racje**babeo przedłuzyli promocje, co będą sie przemęczeć i wymyslać coś nowego...to jest cały Orange...
    0
  • Users Avatars Mini
    babeo pisze: 2006-04-14 22:03
    *** Rokko, hehe ja tam wierzę w to co gdzieś obiło mi się o uszy, że ponoć POP czeka na ruch simplusa i ma niby obniżyć cene do 65gr/min ... ale ile w tym prawdy to chyba jedynie Orange już wie :]
    0
  • Users Avatars Mini
    KONRAD pisze: 2006-04-14 22:45
    Orange Go też czekałem na jakąś promocje a tutaj przedłużyli 30 groszy :/ Ostatnio jest bardzo mało promocji jest zastój na rynku GSM żadnych promocji :/
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinb pisze: 2006-04-15 12:19
    TT 'żondzi' w prepaidach i tyle
    0
  • Users Avatars Mini
    xxx pisze: 2006-04-15 13:01
    Orange jest tragiczny tak jak jego prezes a.h.u.j.a
    0
  • Users Avatars Mini
    zax pisze: 2006-04-16 13:15
    Orangutan sądzi, że jego klienci to małpy co nie potrafią liczyć - 5zł to ja wolę do kosza wywalić niż dać komuś za darmo (komuś znaczy tp sa bo biednego to zawsze wesprę :)))) a oni do biednych chyba nie należą. Od wprowadzenia TT-29gr-pakiety minęło już chyba ze 12mies. a tu nikt nie przeskoczył tej oferty - zmowa???- my bierzemu pre-paid, wy biznez, a wy abonamentowców indywidualnych?????????
    0
  • Users Avatars Mini
    zax pisze: 2006-04-16 13:32
    ZAJE FAJNE:: "....Zarząd PTK Centertel jest w pełni pewien słuszności podjętych decyzji o wprowadzeniu marki Orange do Polski. Sukces rynkowy marki i oferty Orange po 19 września 2005 r. jasno pokazują trafność podjętych decyzji wprowadzenia marki Orange do Polski. W ciągu pierwszych miesięcy po rebrandingu ofertę Orange wybrało w 2005 r. blisko 800 tys. nowych klientów, z których co drugi Polak dobrze zna markę Orange. Sukces Orange na polskim rynku zdecydował o bardzo dobrych wynikach uzyska."
    0
  • Users Avatars Mini
    badevil pisze: 2006-04-16 14:41
    Usługa ma spełniać konkretne zapotrzebowanie klienta na tanie rozmowy z 1–3 numerami Konto zostanie uzupełnione za 25zł 30 dni na wykorzystanie Z prostego rachunku matematycznego wychodzi: Rozmowa z 1–3 numerami: 132 min 40 sek Masz gadane: 81 min 15 sek Usługa bije pakiet masz gadane mówimy o kosztach połączeń Każdy wydaje pieniądze na rozmowy tak jak tego potrzebuje. Nie można mieć wszystkiego dla mnie osobiście usługa jest idealna A czy dla was to już inna sprawa tylu ilu ludzi tyle opini
    0
  • Users Avatars Mini
    Bodzio pisze: 2006-04-16 15:46
    Panowie! Dla mnie sprawa jest prosta, sprzedający przedstawia cenę towaru , kupujący kupuje lub nie - w zależności od tego czy cena mu odpowiada czy nie. Jeśli komuś nie podobają się warunki nowej of.promocyjnej niech idzie do konkurencji. NIKT NIKOGO NIE ZMUSZA... Nie rozumiem całej dyskusji.:)
    0
  • Users Avatars Mini
    heh pisze: 2006-04-16 18:14
    Serdecznie gratuluje sieci Orange za robie tak ładnych reklam :) Ale mnie na to nie kupicie..przynajmniej mnie :PA ta wasza rodzina 10 mln to powstała przez przedłużenie ważności kont użytkowników pre-paida (bo miałem popa jak była idea, z ciekawości włożyłem kartę i nagle się okazało że mogę jeszce odbierać połączenia przez rok! a tydzień temu jeszce mogłem tylko przez miecha) Fajna rodzinka! Nazwałbym to antykoncepcją heh jak zrobicie taryfe za 20zł i 40 min...
    0
  • Users Avatars Mini
    heh pisze: 2006-04-16 18:18
    ... do wszystkich sieci to do was przejdę, czyli raczej NIGDY! PAP Pozdrowienia dla użytkowników Simplusa (obiło mi się o uszy z dosyć dobrego żródła że Simplus ma wprowadzić całkiem nową taryfę i min do wszystkich za 60 gr, ale nigdy nie wiadomo co wymyślą...)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-04-16 20:15
    Simplus nie musi wprowadzać żadnej nowej taryfy. Nikgo nie interesuje w dzisiejszych czasach cena minuty poza sieć (o ile mieści się w granicach normy70-80groszy). Niech zmienią te kretyńskie zasady pakietów!!! I to by było na tyle. Kto przy zdrowych zmysłach narzeka(łby) na minutę za 25 groszy czy esa za grosz? A na ZASADY narzekają wszyscy. Kto wie , czy ten ich cały system nie jest właśnie w przedśmiertnych konwulsjach z powodu mega zakręcenia wszelakich terminów , milionów pakietów. Ehhh..
    0
  • Users Avatars Mini
    Macho pisze: 2006-04-16 21:33
    POP-aki nie płaczą ! Wykręcają Lepsze Numery i płacą. Tu działa prawo podaży i popytu. To jak małżeństwo z rozsądku: Ona kocha go za-wzięcie a On ją za-żarcie. Uśmiechnij się. Keep smile. Don't worry, be happy! Są święta. Idzie dyngus. Wiosna, wiosna, ejże Ty....
    0
  • Users Avatars Mini
    babeo pisze: 2006-04-16 21:50
    Lubicie swoje Ptak Ptaki i padające platformy w Simplusie i jest OK, ale dlaczego nie szanujecie że inny myślą inaczej niż Wy i nie wszyscy chcą być w Erze lub Plusie. Pozdro dla POPaków :)
    0
  • Users Avatars Mini
    PrAnDeK pisze: 2006-04-17 14:41
    OBLICZENIA: PAKIETY MASZ GADANE; 6Zł = 15 MINUT (WAżNE 14D NI) 12Zł = 30 MINUT (WAżNE 30 DNI) 3 LEPSZE NUMERY: 5,20 AKTYWCJA 5,95Zł = 5 MINUT 7,45 = 15 MINUT 9,7 = 30 MINUT PODSUMOWANIE: IM WIęCEJ GADASZ W PROMOCJI (3 LEPSZE NUMERY) TYM MASZ TANIEJ. MINUS ZA TO ZE AKTYWACJA KOSZTUJE 5,2Zł I żE MOżNA WYBRAć GóRA 3 NUMERY. MINUS W PROMOCJI MASZ GADANE TO TO żE USłUGA ZA 6Zł WAżNA JEST TYLKO 14DNI JEśLI KTOś MAłO DZWONI NIE OPłACA SIę. REASUMUJąC POP NA RAZIE CIENKO WYCHODZI
    0
  • Users Avatars Mini
    Rumpel pisze: 2006-04-17 17:06
    *PeAnDeK matole jeden czytaj ze zrozumieniem jak już to Masz gadane są za 6pln - 20 minut i za 12pln - 40 minut
    0
  • Users Avatars Mini
    KONRAD pisze: 2006-04-17 20:49
    Ale mimo wszystko opłacają się te "Lepsze numery" :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Rafalek pisze: 2006-04-17 23:28
    Z "Orange" jest jak z Lepperem - niby nikt go nie lubi, a i tak zostanie premierem.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-04-17 23:49
    No niestety tylko wicepremierem **rafałek , źle Ci się trafiło , ale być może dobrze przewidziałeś , bo nie zdziwiłbym się gdyby to "wice" było naznaczone Orange na zawsze. Era ciśnie w najbardziej perspektywicznej części rynku czyli w pre-paidzie. No , ale zobaczymy , aspiracje Orange każdy zna , jak i Leppera. Jedno i drugie jest równie niemiłą perspektywą. Doliczą trochę linii stacjonarnych od Telemamy i może jakoś to będzie ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    polak mały pisze: 2006-04-18 02:55
    Łoryndż i wszystkie jego "dzieci" to chore pomysły! Teksty typu:"sieć dla tych co lubią dużo płacić" oznacza, że mają ludzi za jakieś niedorozwinięte małpy. Ale ponieważ jak to się mówi "głupich nie sieją" co widać po co niektórych postach powyżej, jest jak jest - zawsze znajdą się frajerzy którzy łykną tą lipę! :o/
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2006-04-18 10:28
    Orange to banda zidiociałych pawianów i tyle - nigdy nie kupię usług telekomunikacyjnych w sieci której szefem jest prezes a.h.u.j.a :/
    0
  • Users Avatars Mini
    PingNoMore pisze: 2006-04-18 11:40
    *** polak_mały - wypraszam sobie nazywanie mnie małpą i głupkiem. Jestem użytkownikiem Orange (abonament) i nie mam zamiaru zmieniać operatora przy moim profilu dzwonienia i sms-owania (80% do Orange)
    0
  • Users Avatars Mini
    bobek pisze: 2006-04-24 03:29
    jestem bobek
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: