„Bałwan gorąco poleca” - nowy film reklamowy Plusa

Newsy
Żródło: Plus
Opinie: 1

„Bałwan gorąco poleca” - 12 listopada br. rozpoczęła się kampania wspierająca świąteczną ofertę Plusa i MixPlusa

Kampania potrwa do końca grudnia, złożą się na nią spoty telewizyjne, prasa, outdoor oraz obecność w radiu i internecie. Jej celem jest poinformowanie potencjalnych klientów Plusa i użytkowników MixPlusa, a także abonentów przedłużających umowę, o świątecznej ofercie marki. Składają się na nią: połączenia za 29 groszy za minutę do wszystkich w sieci (z wyjątkiem Play) oraz najnowsze telefony o bardzo okazyjnych cenach (Nokia 5530 z kartą 4 GB i Sony Ericsson W715 z kartą 4 GB i GPS) – już od 1 zł!

Głównym bohaterem świątecznej komunikacji marki jest lekko zwariowany zimowy bałwan. Pomysłodawcą kreacji jest agencja reklamowa PZL, spoty 30 sekundowe z udziałem kabaretu Mumio wyreżyserował Iwo Zaniewski.

Kampania będzie obecna w mediach do końca grudnia. Skoncentruje się przede wszystkim na telewizji. Spoty w formatach 15 i 30 sekund będą emitowane w głównych stacjach ogólnopolskich, a także w kanałach tematycznych. Uzupełnieniem kampanii TV będzie prasa (główne dzienniki i tygodniki, a także prasa lokalna), outdoor, radio (RMF FM, ZET) oraz internet (główne portale). Media zaplanował i kupił dom mediowy Universal McCann.

Klient: Plus (Polkomtel S.A.)
Przedstawiciel klienta: Krzysztof Ziewiec, Krzysztof Proszczuk
Agencja: PZL Sp. z o.o.
Przedstawiciel agencji: Natalia Krzyśków, Anna Profic
Dyrektor kreatywny: Iwo Zaniewski
Dyrektor artystyczny: Iwo Zaniewski, Andrzej Mroziński
Copywriter: Magda Goll, Wojciech Kowal, Jacek Borusiński, Darek Basiński
Reżyseria: Iwo Zaniewski
Studio: Papaya Film
Media: TV, prasa, internet, outdoor, radio
Dom mediowy: Universal McCann
Start kampanii: 13.11.2009

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: