1 sierpnia br. Eurotel wprowadza nową ofertę, która ma zwiększyć sprzedaż aktywacji postpaid sieci Era - „MOJA karta”. Wprowadzany produkt to przedpłacona karta płatnicza działająca w systemie Visa. Projekt został stworzony wspólnie z Erą, Bankomat24/Euronet, bankiem BZ WBK i Sony Ericsson. Karta będzie dostępna dla klientów tylko w sieci Eurotel.
V-ce Prezes Zarządu, Tomasz Basiński
Na obecnym etapie celem akcji jest przede wszystkim wsparcie podstawowej działalności Eurotela, a w późniejszym czasie czerpanie dodatkowych zysków z użytkowania tej karty przez klientów. Nie bez znaczenia jest również promocja marki Eurotel jak i samego produktu, który dzięki takiej akcji stanie się lepiej rozpoznawalny. Karta będzie bezpłatnie wręczana każdemu klientowi, który podpisze nową umowę na abonament (oraz wybrane inne produkty jak TakTak Fon czy Mix) w sieci Era w punkcie sprzedaży Eurotel.
Karta będzie doładowana kwotą od 20 do 30 zł w zależności od wybranej przez klienta oferty (w przypadku zakupu telefonu marki Sony Ericsson klient otrzymuje 30 zł na karcie). Kwotę tę można przeznaczyć na dowolny cel, a po jej wyczerpaniu, uzupełnić ją w salonach Eurotel lub wpłacając bezpośrednio na konto w banku.
Klient nie ponosi opłat za posiadanie karty, a wykorzystywać ją może identycznie jak inne karty płatnicze. Podstawowe zalety wykorzystania karty dla klienta to większe bezpieczeństwo, anonimowe użytkowanie i brak opłat stałych.
Eurotel wyda 40 000 sztuk takich kart w okresie trwania promocji od 1 sierpnia do 31 października 2009 roku. Ważność karty wynosi dwa lata.
Wraz z ofertą „MOJA karta”, wprowadzana jest w części sieci sprzedaży oferta „ZERO opłat”. Dzięki tej ofercie klienci, którzy podpisali umowy na abonament w salonach sieci Eurotel, mogą uzyskać atrakcyjne warunki prowizji za opłacane rachunki, aż do braku opłat w przypadku rachunków za telefon w sieci Era zakupiony w sieci Eurotel.
Płatności rachunków dokonywane będą za pośrednictwem terminali, które służą jednocześnie przyjmowaniu opłat bezgotówkowych za pomocą kart płatniczych oraz uzupełnianiu kont telefonów działających w systemach bezabonamentowych.
Eurotel obecnie posiada ponad 230 salonów sprzedaży i prawie 100 doradców biznesowych. W ostatnim półroczu dokonane zostały dwie akwizycje innych sieci sprzedaży działających w ramach operatora Era. W styczniu przejęta została sieć Mix Electronics z Krakowa licząca 37 salonów, a w czerwcu sieć Lobo GSM z Poznania licząca 19 salonów.