1 czerwca br. pod hasłem „Nie płać za TV” rozpoczęła się kampania reklamowa nowej promocji Telefonii DIALOG. Kampania dotyczy pakietu usług, w skład którego wchodzą cyfrowa telewizja z wypożyczalnią filmów na życzenie, internet i telefon.
Głównymi elementami działań promocyjnych są: outdoor (siatki wielkoformatowe, billboardy, city lighty, airboardy i reklama na autobusach) oraz kampania internetowa (dedykowana mini strona, zestaw kreacji wykorzystanych na portalach, e-mailing oraz działania w wyszukiwarkach). Uzupełnieniem komunikacji są spoty radiowe.
"Głównym zadaniem kampanii jest wykreowanie obrazu nowego pakietu DIALOGu jako wydarzenia na rynku usług telekomunikacyjnych" – wyjaśnia Romuald Mendelak, odpowiedzialny za komunikację marketingową w Telefonii DIALOG SA. – "Koncepcja komunikacji opiera się na prostym i zdecydowanym przekazie „Nie płać za TV”. To właśnie "telewizja bez opłat" jest motorem sprzedaży nowego pakietu" – dodaje.
Key Visual przekazu reklamowego zbudowany został na bazie nowoczesnego, dynamicznego layoutu z charakterystycznym motywem abstrakcyjnego strumienia energii wypływającego z ekranu telewizora. Przygotowano dwie wersje kreacji, stosowane równolegle w różnych mediach.
Kampania, która obejmuje obszary Polski w zasięgu sieci kablowej DIALOGu (województwa: dolnośląskie, lubuskie, łódzkie, pomorskie, śląskie oraz warmińsko-mazurskie) zakończy się 31 sierpnia 2009 r.
Dom mediowy MPG zaplanował i zakupił media. Koncept kreatywny i layout przygotowała Agencja Reklamowa CzART z Wrocławia, odpowiedzialna za kompleksowy wizerunek DIALOGu w 2009 roku.