Od 20 września br. Era Biznes zaproponuje nową ofertę promocyjną. Będzie to pierwsza propozycja na polskim rynku, która umożliwi bezpłatne połączenia w ramach całej sieci – zarówno do abonentów Era, jak i użytkowników systemu Tak Tak. Klienci będą mogli dzwonić praktycznie bez ograniczeń, mając do dyspozycji aż 5 tysięcy minut miesięcznie.
Promocja jest skierowana głównie do małych i średnich przedsiębiorstw, które wykonują przede wszystkim połączenia w ramach sieci Era. W zależności od taryfy, abonament za usługę „Rozmowy w Erze za 0 zł” jest bezpłatny przez 24, 12 lub 6 miesięcy. Po okresie promocyjnym opłata wynosi 5 zł netto (6,10 zł z VAT), z wyjątkiem najniższej taryfy, w której abonament będzie kosztował 10 zł netto (12,20 zł z VAT).
Promocja oparta jest na taryfach Firma.
Firma 700 | Firma 445 | Firma 325 | Firma 215 | Firma 115 | Firma 55 | |
Liczba minut wliczonych w abonament do wszystkich sieci krajowych | 700 | 445 | 325 | 215 | 115 | 55 |
Usługa promocyjna Rozmowy w Erze za 0zł | 5000 minut (do Abonentów sieci Era i Użytkowników systemu Tak Tak) | |||||
Abonament miesięczny za usługę promocyjną Rozmowy w Erze za 0zł | Bezpłatny przez pierwsze: | |||||
24 miesiące | 12 miesięcy | 6 miesięcy | ||||
A następnie: | ||||||
5 zł | 10 zł |
Oferta promocyjna obejmuje także telefony w atrakcyjnych cenach: m.in. pierwszy na rynku model z aparatem cyfrowym o rozdzielczości 12 Mpix - Samsung Pixon12 (M8910), Nokia 6700 classic oraz Nokia E71. W promocji jest również dostępny Sony Ericsson W995, który zdobył nagrodę EISA w kategorii European Music Phone 2009-2010 (Najlepszy Europejski Telefon Muzyczny).
Firmy, które zdecydują się na zakup w sklepie era.pl dodatkowo otrzymają abonament za 1 zł netto (1,22 zł z VAT) przez pierwszy miesiąc.
Nowej ofercie Era Biznes towarzyszyć będzie kampania reklamowa w telewizji (stacje ogólnopolskie i tematyczne), prasie (dzienniki, tygodniki i magazyny) oraz radiu (stacje ogólnopolskie i regionalne). Oferta komunikowana będzie także w punktach sprzedaży sieci Era. Kampanię przygotował Departament Komunikacji Rynkowej PTC przy współpracy agencji Saatchi&Saatchi oraz domu mediowego Starcom.