Ruszyła nowa kampania reklamowa Netii, promująca OneOffice – kompleksowy i zarazem oszczędny pakiet telekomunikacyjny dla małych i średnich firm. Towarzyszy jej hasło „Wszystko w jednym. Dla Firm”.
„Coraz więcej firm, między innymi z sektora małych i średnich przedsiębiorstw usilnie poszukuje oszczędności. Chcemy pokazać, że jest to możliwe również w sferze teleinformatycznej. Pakiet OneOffice wyróżnia się kompleksowością przy wyjątkowo niskich i łatwych w zarządzaniu kosztach” – powiedział Michał Dolny, dyrektor marketingu Netii – „W nowej kampanii kładziemy nacisk właśnie na wszechstronność, prostotę i oszczędność OneOffice.”
OneOffice oferuje, w ramach jednej umowy i jednej faktury telefonię stacjonarną z darmowymi, nielimitowanymi połączeniami lokalnymi i międzymiastowymi, szerokopasmowy dostęp do internetu, usługi hostingowe i bezpieczeństwa, a także router Wi-fi, który umożliwia stworzenie firmowej sieci bezprzewodowej.
W ramach OneOffice dostępna jest również usługę telefonii komórkowej oraz innowacyjne rozwiązanie OnePhone, dzięki któremu telefon komórkowy może pełnić jednocześnie funkcję telefonu stacjonarnego. W ramach tej usługi, będąc w zasięgu sieci Wi-Fi, nawet za granicą, telefon komórkowy działa jak biurowy telefon stacjonarny, dzięki czemu można z niego wykonywać darmowe połączenia i prowadzić swoje biuro wszędzie.
Kampania promocyjna OneOffice "Wszystko w jednym. Dla Firm." potrwa od 15 września do końca listopada tego roku. Będzie obecna:
- w prasie, m.in. – „Rzeczpospolita”, „Gazeta Wyborcza”, „Wprost”, „Polityka”, „Newsweek”, „Gazeta Prawna”, „Angora”
- w radiu - spot 30 sek. oraz spot 15 sek. (skrót spotu 30 sek.) w stacjach: TOK FM, RMF FM, PR3, Radio ZET
- w internecie - obecność na portalu onet.biznes oraz innych portalach biznesowych
Kreacje kampanii przygotowała agencja reklamowa Brasil, zakupem mediów zajmuje się ZenithOptimedia.