Trzeciej edycji Orange Kina Letniego towarzyszyło  ogromne zainteresowanie widzów. W ciągu wakacyjnych miesięcy pokazy filmowe  obejrzało w Sopocie, Zakopanem i pociągach filmowych łącznie 120 tys. widzów. 
 
 Największą popularnością cieszyły się projekcje w kinie na sopockim molo, które  odwiedziło ponad 70 tysięcy osób. Kolejnych 30 tysięcy widzów zasiadło na  zakopiańskich Krupówkach, a blisko 20 tysięcy zobaczyło filmy w jedynych na  świecie wagonach filmowych jeżdżącego między Bałtykiem a Tatrami pociągu PKP  Intercity TLK „Orange Kino Letnie".
 
 By zająć miejsce na leżaku lub góralskiej ławie, widzowie przychodzili do kina  nawet dwie godziny wcześniej. W repertuarze Orange Kino Letnie Sopot-Zakopane  2010 wyświetlono ponad 100 najciekawszych tytułów filmowych ostatnich lat.  Najchętniej oglądanymi tytułami były: "Kac Vegas", "Seks w wielkim mieście",  "Kochaj i tańcz", "Sherlock Holmes" i "Trick". Rekord frekwencji padł na molo w  Sopocie podczas projekcji filmu „Kac Vegas", na który przyszło ponad 2500 osób.
 
 Podczas każdej podróży pociągiem TLK „Orange Kino Letnie", który codziennie  przemierzał trasę między Sopotem i Zakopanem pasażerowie mogli oglądać te same  filmy, co w kinach na Molo i przy Krupówkach oraz wiele innych przebojów  kinowych i seriali telewizji TVN. W lipcu i sierpniu wagony filmowe pokonały  swoją trasę 124 razy.
 
 Ogromną popularnością cieszyły się towarzyszące akcji kinowej weekendy sportów  ekstremalnych z Orange. W trakcie 3 letnich sobót i niedziel można było nie  tylko zobaczyć zawody, ale też spróbować swych sił w takich dyscyplinach jak:  skimboarding, wakeboarding, kitesurfing i skateboarding. Ambasadorem weekendów  był Bartosz Obuchwicz, aktor i miłośnik sportów ekstremalnych.
 
 W obu miastach czynne były też punkty informacyjne, w których można było uzyskać  informacje o repertuarze, zapisać się na zawody i skorzystać z wielu z  dodatkowych atrakcji. W Sopocie przez całą dobę czynna była kawiarenka  internetowa Wirtualnej Polski, działały też strefy XBOX, w których chętni grali  w gry komputerowe. W ciągu dwóch miesięcy punkty informacyjne odwiedziło ponad  200 tys. osób.
 
 Portal OrangeKinoLetnie.wp.pl. zawierający szczegółowe informacje o projekcie,  repertuarze, recenzje filmów, rozkład jazdy pociągu z wagonami filmowymi,  prognozę pogody Sopotu i Zakopanego, a także zdjęcia z seansów i filmy z  weekendów sportów ekstremalnych z Orange zyskał prawie czterokrotny wzrost  liczby unique userów. W 2009 było ich 50 tys., a w 2010 roku ponad 170 tys.  Liczba odsłon wzrosła z 400 tys. do ponad 1 miliona.
 
 Specjalne profile akcja miała też na Facebooku, Naszej Klasie, Twitterze,  kanałach video You Tube oraz Vimeo. Informowaliśmy o nich również na blogu  Orange-TP. W te miejsca nadal zapraszamy kolejnych fanów, bo nie zamierzamy  próżnować w czasie zimy. Czekając na kolejną edycję Orange Kina Letniego  będziemy dzielić się z fanami ciekawostkami ze świata filmu, przygotowaniami do  kolejnej edycji i regularnie organizować ciekawe konkursy.
 
 Orange Kino Letnie w liczbach:
ponad 120 tys. widzów
ponad 100 tytułów kinowych
70 tys. widzów w kinie na sopockim Molo
30 tys. widzów w kinie przy zakopiańskich Krupówkach
20 tys. widzów w Wagonach Filmowych
200 tys. odwiedzających punkty informacyjne
ponad 1 milion odwiedzin strony www.OrangeKinoLetnie.wp.pl
ponad 2000 fanów na profilu Orange Kino Letnie na facebooku