Simplus wystartował z zimową akcją mającą na celu wzmocnienie wizerunku marki.
W ramach zimowych aktywności Simplus oferuje swoim użytkownikom 20% zniżki na zakup karnetów całodziennych i półdziennych na wyciągi w 6 najpopularniejszych stacjach narciarskich: na Jaworzynie, w Pilsku, Szczyrku, Zieleńcu, Wierchomlii i Bukowinie Tatrzańskiej.
Aby skorzystać z oferty wystarczy wysłać SMS-a z odpowiednim dla każdej stacji narciarskiej kodem pod numer 6363. W odpowiedzi klient otrzymuje zwrotny SMS z informacją o zniżce, na podstawie którego dokonuje zakupu karnetu. Z benefitów akcji Simplusa mogą skorzystać także klienci Plusa, użytkownicy 36i6 i MixPlusa.
Akcja potrwa przez cały sezon zimowy.
Tegoroczne zniżkowe akcje komunikowane są szeroko na stokach narciarskich: przy kasach (flagi, plakaty, bannery, naklejki, tablice, etui na karnety), outdorze (tablice: 12x4 oraz airboardy) a także w radiu (RMF FM) i prasie ogólnopolskiej (SuperExpress). Kreację akcji przygotowała agencja Team One.