200 tysięcznego abonenta przyłączył DIALOG operator telefonii stacjonarnej z Wrocławia. DIALOG działa na rynku usług telekomunikacyjnych od 3 lat i uzyskał w tym czasie pozycję drugiego niezależnego operatora telefonii stacjonarnej w Polsce. Rok 2000 DIALOG zakończył liczbą 117 tysięcy abonentów a w ciągu sześciu miesięcy 2001 podłączył 83 tysiące nowych klientów. "Cieszę się z takich wyników, cieszę się z efektywności pracowników DIALOGu" - mówi Jarosław M. Janiszewski prezes firmy - "200 tysięcy abonentów to rezultat ciężkiej pracy, kapitałochłonnych inwestycji a także ogromnego zaufania jakim obdarzają nas abonenci DIALOGu." Wśród abonentów dzwoniących w DIALOGu jest wiele firm i instytucji. 200 tysięcznym klientem firmy jest Regionalny Oddział PKO BP SA z Wrocławia. Regionalny Oddział działa na terenie Dolnego Śląska. Funkcjonują tu 122 placówki banku, zatrudniające ponad 3000 osób oraz 130 bankomatów. "PKO BP SA to osiemdziesiąt lat tradycji, a także nowoczesność, konkurencyjna oferta produktowa i wysokie wyniki finansowe. W 2000 roku wynosiły one netto 634 mln złotych w skali kraju" - mówi Edward Kawicki Dyrektor Oddziału. "Klienci biznesowi pozwalają nam zaprezentować jeden z naszych najważniejszych atutów - nowoczesne rozwiązania technologiczne" - dodaje prezes DIALOGu - "W PKO BP SA dzwonią linie cyfrowe, dzierżawione a także analogowe - pełen obraz naszych możliwości".
6 lipca to nie tylko uroczyste obchody przyłączenia 200 tysięcznego abonenta. Dziś także DIALOG uruchomił nowe Biuro Obsługi Klienta w samym centrum Wrocławia: Rynek 35. Z porad i fachowej pomocy pracowników BOK-u klienci DIALOGU korzystają od początku funkcjonowania Regionu Wrocław - czyli od grudnia 1998 roku. Poprzednie biuro działało w siedzibie spółki, przy Pl. 1 Maja. "Trudno mi powiedzieć ilu klientów obsłużył stary BOK" - mówi Piotr Żegleń dyrektor Regionu Wrocław - "Wiem natomiast jaki jest dziś efekt pracy Regionu, w tym także osób zatrudnionych w Biurze Obsługi Klienta. Mamy w naszym obszarze koncesyjnym już 60 tysięcy abonentów - to zobowiązuje. Stąd też pomysł, aby zmienić lokalizację. Teraz BOK jest dużo większy i położony w prestiżowym miejscu." Zasady działania BOK - ów DIALOGu są proste: istnieją tylko w "stolicach" obszarów koncesyjnych czyli we Wrocławiu, Wałbrzychu, Jeleniej Górze, Zielonej Górze, Elblągu, Łodzi, Bielsku - Białej, Legnicy. Dodatkowo działa BOK w Lubinie. Jego funkcjonowanie jest ukłonem w stronę klientów Cuprum 2000, którzy w listopadzie 2000 stali się abonentami DIALOGu. Zmiana ta wynikała z przejęcia przez DIALOG koncesji na świadczenie usług telekomunikacyjnych Cuprum 2000. W BOK-ach klienci DIALOGu uzyskują wszelkie informacje na temat obszarów działania firmy, oferowanych usług i ofert specjalnych. Pracownicy BOK-u pomogą także w sfinalizowaniu umowy, w aktywowaniu poczty głosowej, przyjmą reklamację oraz zgłoszenie awarii. W Biurze Obsługi Klienta można sprawdzić dane personalne reprezentanta handlowego DIALOGU, który dociera z ofertą firmy bezpośrednio do mieszkania klienta.
Ale Telefonia Lokalna w ostatnim czasie wypięła się dupą
na swoich klientów. Telecentrum 0-800 42-45-58 przestało
działać 24 godziny na dobę. Ale Dialog z Panem Prezesem
Jarosławem M. Janciszewskim to pierdoli. Ważne aby rachunek
za dostęp do I-netu przyszedł na czas i klient go zapłacił.
A resztę można mieć w dupie. Po co utrzymywać BOK w czasie
rekonfiguracji systemu i odbierać na swój koszt pretensjonalne
reklamacje. Lepiej w tym czasie kimać w swoim wyrku. :=((((
Po pierwsze TeleCentrum nigdy nie działało 24h, więc coś ci się pomieszało. Wcześniej działało w godz. 8-22, a obecnie 7-23. Opłata w wysokości 69zł za nielimitowany dostęp do internetu jest zadawalająca, obsługa miła i kompetentna, więc o co ci chodzi? Teraz masz wybór, zawsze możesz wybrać TP S.A.
Słuchajcie, po co się kłócić. Prawdziwej konkurencji w telekomunikacji jeszcze długo nie bedzie, kazdy mały lub lokalny operator będzie się dopasowywał do warunków T.P. S.A. Aby nastąpiły duże zmiany musi skończyć się protekcjonizm państwa, a wtedy na pewno pojawi się nowy kapitał zagraniczny i będziemy mieli konkurencję. Tak na marginesie, chciałem zrezygnować z T.P. S.A., ale okazalo się, że Netia nie ma okablowanej dzielnicy i brakuje jej wolnych kanałów w radiodostępie, natomiast mój znajomy zrezygnował z Netii. Co mnie cieszy, to to, że w Dialogu jest zachęcająca opłata za dostęp do internetu i czy jest dobry transfer. Miłego wieczoru :-)