ING Bank Śląski wydał już 60 tysięcy sztuk karty Maestro zbliżeniowej w okresie 3 miesięcy od wprowadzenia jej do oferty. Każdego dnia otrzymuje je średnio 500 osób. Karta zbliżeniowa ING umożliwia dokonywanie transakcji w sklepach i punktach oznaczonych logo Maestro Paypass - są to obecnie Coffee Heaven, Empik, a także McDonalds i Multikino. W tegoroczne lato czytniki kart zbliżeniowych pojawią się w punktach usługowych i handlowych największych polskich festiwali: Heineken Open'er Festival w Gdyni oraz Coke Live Music Festival w Krakowie. Dzięki temu posiadacze kart Maestro zbliżeniowych, w tym także ING Banku Śląskiego, będą mogli dokonywać transakcji bez potrzeby wymiany gotówki na festiwalowe bony towarowe.
W Polsce transakcje zbliżeniowe są dokonywane do wysokości 50 zł. W ramach promocji trwającej do 30 września br., klienci ING Banku korzystający z karty Maestro zbliżeniowej otrzymają zwrot 50% wartości pierwszej transakcji bezstykowej.
Bank nie pobiera opłaty za wydanie karty. Nie jest pobierana również miesięczna opłata za jej użytkowanie, gdy klient dokonuje kartą transakcji bezgotówkowych, w tym zbliżeniowych, na kwotę minimum 100zł w miesiącu.