Adv.pl chce zarabiać na SMS-ach

Newsy
Żródło: Adv.pl
Opinie: 24

Adv.pl, agencja reklamowa zajmująca się marketingiem interaktywnym, wprowadza na rynek usługi mobilne. Rozszerzenie oferty jest wynikiem przyjętej przez firmę strategii, której celem jest kompleksowa obsługa w zakresie marketingu interaktywnego.

W ramach usług mobilnych Adv.pl zapewnia obsługę konkursów i zabaw, obsługę głosowań, ankiet i badań, masową dystrybucję informacji marketingowych do profilowanych grup odbiorców, płatną subskrypcję komunikatów biznesowych, prowadzenie mikropłatności, raportowanie oraz obsługę programów lojalnościowych. Oferowane przez agencję rozwiązania oparte są na autorskiej platformie SMS.Premium. Funkcjonalność systemu zapewnia m.in. pełny monitoring usług SMS-owych oraz sporządzanie raportów.

Opinie:

Opinie archiwalne (24):

Komentuj

Komentarze / 24

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    sesemeser pisze: 2003-06-25 13:08
    tez mi nowosc! za niedlugo bedzie sie melko w sklepie kupowalo za smsa.
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2003-06-25 13:12
    kolejna firma rozsylajaca spam... :(
    0
  • Users Avatars Mini
    tolkanka pisze: 2003-06-25 13:30
    kolejna firma wyczula, gdzie leza pieniazki. troche pozno, ale lepiej pozno niz wcale :))
    0
  • Users Avatars Mini
    berdys pisze: 2003-06-25 14:01
    Nie znosze spamu.
    0
  • Users Avatars Mini
    maslo5 pisze: 2003-06-25 15:09
    Dla mnie cos takiego to bomba! Chcialbym pracowac w takiej firmie i wdrazac nowe pomysly, czyli co mozna jeszcze wyslac no komoreczke, co jeszcze z nia zrobic i co w nia wcisnac, jak ja wykorzystac na maxa. Wydaje mi sie, ze w takich uslugach lezy przyszlosc. Dzis mamy sklepy internetowe, banki elektroniczne itp. Niedlugo (pare lat) bedziemy robic zakupy przez internet za pomoca komorki, oczywiscie wczesniej ogladajac produkt, np. z mozliwosci obrotu albo filmik przedstawiajacy go. Co prawda banki internetowe maja juz uslugi mobilne (np. konto w mBanku mozna obslugiwac przez I-net, Tel., SMS, WAP) ale niedlugo na komorkach zapewne beda dostepne te same opcje, co na stronach WWW, z latwym i wygodnym Menu! Brava dla Adv.pl za pomysl :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    adzik pisze: 2003-06-25 17:10
    Dzisiaj sms-y są bardzo popularne, dlatego jak najwięcej firm chce na tym skorzystać. Adv.pl w końcu zorientował się co jest najbardziej opłacalne w telekomunikacji.
    0
  • Users Avatars Mini
    tolkanka pisze: 2003-06-25 17:13
    maslo - ale adv nie zrobilo nic rewolucyjnego - powielilo to co juz jest przez innych robione :) mnie sie marzy taka usluga (juz byla wprowadzana gdzies testowo, ale na razie bez szalenstw), zebym mogla bedac w jakims miejscu na zyczenie dostac liste sklepow w promieniu powiedzmy 500m z np. obuwiem, elektronika, whatever. to jest dopiero marketing mobilny
    0
  • Users Avatars Mini
    TaSioR pisze: 2003-06-25 17:56
    tolkanka: a mnie siem chce sms'a z informacją gdzie w promieniu 500m ktos zgubił portwel wypchany kasą :) a tak serio to pomysl na taka usługe jest GENIALNY!
    0
  • Users Avatars Mini
    Marq pisze: 2003-06-25 18:24
    Maslo, Boze co za bzdury piszesz, chyba ze sam pracujesz w ADV i postanowiles podgrzac atmosfere. A moze naprawde nie zauwazyles, ze goscie sa 352 firma tego typu
    0
  • Users Avatars Mini
    wilk pisze: 2003-06-25 18:25
    Takie serwisy działają na rynku od dawna, chociażby WWW.SUPERPRODUKCJE.PL to nie jest nowość w internecie ale dla firm reklamowych owszem.
    0
  • Users Avatars Mini
    szymon_ pisze: 2003-06-25 18:40
    SMS'y zdominowaly nasze zycie;)teraz kazdy moze zorganizowac np. wlasny konkurs za ich posrednictwem;)jest to wygodne ale od ilosci tego typu konkursow gloswan moze rozbolec glowa;)wszedzie tego pelno(najwiecej w TV)ja juz zaczynam miec dosyc:P;)
    0
  • Users Avatars Mini
    dawpytel pisze: 2003-06-25 19:59
    Proponuję niektórym zapoznać się DOKŁADNIE z ofertą Adv.pl Onie nie będą organizowac żadnych konkursów i zabaw smsowych, oni tylko opracowali autorski system obslugi takich bajerow. Zapraszam na stronę www.adv.pl gdzie jest to lepiej opisane.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kenner pisze: 2003-06-25 20:59
    maslo5*: chcialbys pracowac w takiej firmie? :) Ok, a gdyby od innej zaczalbys dostawac spam, to tez bys byl do niej tak optymistycznie nastaiony? :) Ja nie popieram takich praktyk - SPAM WON!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Skorpionik pisze: 2003-06-26 12:07
    Kolejne źródło spamu się pojawia. Niedobrze. Może i ADV nie będzie użytkownikiem, ale będzie to wdrażał, skoro jest autorem tego "programu".
    0
  • Users Avatars Mini
    Skorpionik pisze: 2003-06-26 12:09
    I jeszcze jedno - jak to ktoś zacznie używać i wysyłać użytkownikom bez ich zgody SMSy, to ewidentnie naruszy ustawę antysmapową. Jeszcze będą z tego tytułu niezłe jaja (choć mogę się mylić).
    0
  • Users Avatars Mini
    Jerry pisze: 2003-06-26 12:33
    Skorpionik - myslisz sie piszac, ze \"Kolejne źródło spamu się pojawia\". Jezeli ktos bedzie chcial rozsylac reklamy via sms lub organizowac konkursy, to i tak to zrobi. Teraz ma poprostu wiekszy wybor firm, ktore moga mu zapewnic infrastrukture programistyczna. Jezeli nie wybierze Adv.pl, towybierze kogos innego..
    0
  • Users Avatars Mini
    Rafał Dziedzic pisze: 2003-06-26 13:12
    Witam wszystkich, Chciałbym krótko skomentować opinie, które się pojawiły odnośnie notki o Adv.pl. Pierwsza i najważniejsza sprawa to Spam. Adv.pl podobnie jak i każda szanująca się firma zajmująca się marketingiem mobilnym nie może przesyłać SMS-owego spamu. Nie wiem czy jest Wam wiadomo, ale każdy z operatorów GSM nakłada ogromne kary za takie działanie (co najmniej kilkadziesiąt tysięcy złotych). Dlatego w naszym dobrze rozumianym interesie jest dokładne sprawdzenie czy posiadana przez nas baza danych jest zgodna z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgodna tzn. czy każda osoba, która znajduje się w tej bazie wyraziła zgodę na otrzymywanie SMS-ów z reklamami. I przyznam się szczerze, że fakt ten jest bardzo pozytywnym zjawiskiem. Dzięki temu uchronimy się przed sytuacją, w której (jak to ma miejsce obecnie w przypadku e-maili) będziemy otrzymywali dziesiątki SMS-ow z ofertami sprzedaży viagry c.d.n.
    0
  • Users Avatars Mini
    Rafał Dziedzic pisze: 2003-06-26 13:13
    c.d. Operatorzy po prostu na to nie pozwolą. Dla nich jesteście najważniejszym zasobem i będą Was chronić przed tego typu działaniami. Dla nas, marketerów, oznacza to, że kampanie będą droższe (zwiększa się koszt stworzenia odpowiedniej bazy danych z zezwoleniami) ale za to bardziej skuteczne, lepiej sprofilowane i przede wszystkim zgodne z oczekiwaniami osób które je otrzymały (wcześniej wyraziły przecież na nie zgodę). Jeśli chodzi o usługi lokalizacyjne tzw. LBS (Location Based Services) tu niestety musimy jeszcze chwilkę poczekać. Operatorzy nie są jeszcze gotowi udostępniać nam takich informacji .Telefon może być śledzony jednocześnie przez 6 stacji i nie ma jeszcze mechanizmu, który wyliczałby dokładne jego położenie - możemy jedynie otrzymać informację, o położeniu wybranej stacji co daje dokładność ok 3 KM - stanowczo nie wystarczającą. Z naszych informacji wynika jednak, że odpowiednie usługi pojawią się już pod koniec tego roku. Pozdrawiam Rafał
    0
  • Users Avatars Mini
    Mickey pisze: 2003-06-28 03:07
    Rafale Dziedzicu, mechanizm jest dostepny (triangulacja mocy sygnałów na poszczególnych stacjach bazowych), tyle że słabo wydajny więc na razie służy tylko prokuraturze oraz na potrzeby własne opków - gdy sobie jeżdżą i mierzą moc zasięgu swoich stacji bazowych w poszczególnych miejscach. Poza tym w mieście wystarczy dokładność na poziomie stacji bazowych - bo w miastach jest lub będzie 1800Mhz\'owa sieć (większa pojemność) a stacje bazowe takiej sieci mogą mieć w centrum promień np. 100 m.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mickey pisze: 2003-06-28 03:12
    BTW. Czemu tak długo zajęło Wam zrobienie tego \"autorskiego\" systemu? Problemy w łączami do opków? Problemy z podpisaniem umów z opkami? Problemy z interface\'m? - część opków ma chyba protokół UCP, który chyba nie jest zbyt przyjemny... Last questions: A MMS\'y Wasz \"autorski\" system umie rozsyłać? A WAP\'a obsługuje? A potraficie sprzedać tranzakcyjnie \"content\" i wstawić na opkowy rachunek opłatę? tak jak ta \"nowość\" - simpay? Znam tego, który zaprojektował taki \"autorski\" system TRZY lata temu (co w tej technologii to wieki całe) dla pierwszego w Polsce wykorzystania SMS Premium Rate - w BigBrother\'ze, do tej pory wszystkie quizy, gry itp. w TVN jadą na tym systemie. PS. fajny hościk wychodzi jak się korzysta z GPRS na telefonie IDEI - ciekawi mnie po co ta jedynka w "gprs1.idea.pl" - ktoś wie?
    0
  • Users Avatars Mini
    Kenner pisze: 2003-06-28 05:07
    Mickey*: jak korzystalem z erowskiego polaczenia gprs to mialem hosta: gw.eranet.pl wiec niestety ale ci nie pomoge :) a co do twojej wczesniejszej wypowiedzi to musze ci przyznac racje. Nie widac niczego nowego w ofercie adv.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    Czerstwy pisze: 2003-06-29 21:50
    maslo5 - zgadzam sie z toba pracowac w takiej firmie to wypas. Sam news zadnych rewel;acji nam nie objawił....
    0
  • Users Avatars Mini
    Kenner pisze: 2003-06-30 00:17
    Czerstwy*: pracowac w firmie, ktora wysyla spam? trzeba byc okrutnym ;))))
    0
  • Users Avatars Mini
    szczeps pisze: 2003-07-03 02:37
    phi.....tez mi nowosc,caly czas przychodza do mnie sms-y o jakis konkursach i reklamach itp itd etc
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: