Test Alcatel OT 735

Recenzje
Opinie: 73

Alcatel wprowadził wreszcie na polski rynek telefon wyposażony w kamerę oraz obsługę MMS-ów. Francuski producent został bowiem jedynym producentem, który nie oferował zaawansowanych terminali dla najbardziej wymagających użytkowników. Przedstawiciele Alcatela sami się przyznają, że trochę się spóźnili ze swoim produktem. Operatorzy mają już bardzo szeroką ofertę zaawansowanych telefonów i chyba głównie z tego powodu nowy 735 jest oferowany na razie tylko przez Germanosa - największego dealera Ery. Drugim powodem może być także wysoka cena dla operatorów jaką producent wyznaczył za swój flagowy produkt. Cena prawdopodobnie jest stosunkowo wysoka, ale nowy Alcatel zawiera naprawdę wiele funkcji, działa bardzo sprawnie i choć wygląda "młodzieżowo" to jest wyposażony w bardzo wiele aplikacji potrzebnych biznesmenom oraz osobom, które synchronizują telefon z komputerem.

Wygląd zewnętrzny

Nowy Alcatel 735 jest bliźniaczym modelem do wcześniejszego OT535. Nawet dołączona do zestawu instrukcja obsługi jest uniwersalna dla tych dwóch modeli. Aparaty różnią się głównie tym, że 735 posiada wbudowaną kamerę cyfrową. Kamera jest umieszczona w delikatnym zagłębieniu obudowy, co powinno ją trochę chronić przed porysowaniem. Obok kamery znajduje się głośnik, który można wykorzystywać jako lusterko przy robieniu autoportretów. Telefon jest bardzo mały i lekki. Mierzy 106 x 47 x 19,5 mm i waży 89g. 

Klawiatura jest bardzo wygodna oraz dobrze podświetlona przez jasne białe diody. Jedynie joystick służący do nawigacji po menu powinien być twardszy i powinien "wyraźniej" reagować na decyzje użytkownika. Ekran Alcatela ma rozmiary 128 x128 pikseli i wyświetla 4096 kolorów. Jakość ekranu jest wystarczająco dobra, ale przy porównaniu np. z ekranami Samsunga, który jest liderem w technologii wyświetlania obrazu w urządzeniach przenośnych, ekran Alcatela ma dużo słabsze parametry. Wyswietlacz jest za to naprawdę spory - obszar widoczny to kwadrat o boku 33 mm, co pozwala na wyświetlenie aż 11 linijek tekstu. Klawisze gwiazdki i # mają dodatkowe funkcje - blokują klawiaturę i włączają tryb cichy - czyli alarm wibracyjny.


Menu

Menu może być wyświetlane na 3 sposoby - jeden sposób jest podobny do ikon znanych z telefonów Sony Ericsson, kolejny do złudzenia przypomina nowe Nokie z jej dużymi ikonami oraz jeden - chyba najszybszy - to małe ikony szybko przewijające się za pomocą joysticka. Menu można personalizować także poprzez wymienianie tematów - czyli zestawów kolorystycznych. Tapeta na głównym ekranie oczywiście też jest wymienna. 

Dzwonki

Alcatel jest wyposażony w duży głośnik, który potrafi bardzo głośno odtwarzać dzwonki polifoniczne, co niestety nie jest regułą u innych producentów. Jakość odtwarzanych dźwięków nie jest jednak zachwycająca. Szczególnie słychać to po przekształceniu ulubionych przebojów w formacie MP3 do formatu obsługiwanego przez telefon, czyli AMR. 
Dodatkowo Alcatel pozwala na odtwarzanie plików MIDI, SP-MIDI oraz i-Melody. Dzwonkiem może być także nagranie z dyktafonu oraz sami możemy skomponować melodię MIDI posługując się kreatorem melodii z zapisem nutowym.
Duży głośnik służy także w czasie korzystania z trybu głośnomówiącego, który w czasie biznesowych spotkań może być bardzo przydatny.

Spis telefonów

Spis telefonów to domena Alcateli. Wiele osób korzysta z tych telefonów ze względu na bardzo rozbudowaną aplikację służącą do gromadzenia danych adresowych. Po zainstalowaniu programu Intellisync możemy dane z telefonu synchronizować z Outlookiem lub Lotusem. W telefonie do dyspozycji użytkownika pozostają 4 spisy telefonów: karty SIM, główny (mieszczą się w nim wszystkie numery zapisane w telefonie), osobisty oraz biznesowy. Dodatkowo możemy tworzyć własne katalogi np. z telefonami do kochanek. Do każdego z 800 kontaktów możemy dopisać aż 23 pola opisu. Do kontaktu możemy także dołączyć zdjęcie, a do całego katalogu unikatowy dla niego dzwonek. Więcej od telefonu jeśli chodzi o bazę adresową nie da się chyba wymagać. Oczywiście telefon wspomaga także wybieranie głosowe.

Kamera

OT735 jest wyposażony w aparat cyfrowy pozwalający na wykonywanie zdjęć w maksymalnej rozdzielczości 352x288. Do dyspozycji użytkownika jest jeszcze tryb panoramiczny, tryb 128x128, 64x64, 32x32 oraz 16x16 pikseli. 

Trzy ostatnie tryby to dosyć "oryginalny" autorski pomysł Alcatela - znawcom fotografii z Francji szczególnie godny polecenia jest tryb 16x16 pikseli, w którym zdjęcie wygląda jak większa kropka. Zdjęcia wykonane z maksymalnej rozdzielczości mają dobrą jakość, a załączone poniżej przykłady to dowody, że Alcatel dobrze sobie radzi nawet przy sztucznym oświetleniu w zamkniętych pomieszczeniach. 

Przykłady zdjęć wykonanych w różnych trybach

352x288
 
 
64x64 128x128
   

Alcatel 735 oferuje podczas robienia zdjęć wiele dodatkowych funkcji- użytkownik może od razu stworzyć ich serię (4 zdjęcia po kolei) lub dodać fotografowanej osobie np. diabelskie różki lub ozdobną ramę wokół portretu. Dodatkowo fotograf amator może sam dobrać sobie tryb oświetlenia: od słonecznej pogody do pomieszczeń zamkniętych lub np. skorzystać z samowyzwalacza. Z Alcatelem 735 możemy także zapisywać zdjęcia czarno-białe lub np. w sepii.
Aparat obsługuje 8-krotny zoom cyfrowy, ale przy korzystaniu z tej funkcji znacznie pogarsza się jakość fotografii.

Dzięki aplikacji dostarczonej na płycie CD zdjęcia możemy łatwo przesyłać do komputera, tam np. dodawać efekty specjalne w dołączonym edytorze i z powrotem przesyłać do telefonu. Na komputerze możemy również przygotowywać specjalne animacje składające się ze zdjęć zrobionych aparatem wbudowanym w telefon. Takie animacje, po przesłaniu do telefonu , można przesłać MMS-em - muszą one jednak mieć poniżej 50KB.

Gdy spust migawki naciśniemy dłużej to po zrobieniu zdjęcia możemy dograć do niego dźwięk.

Gry

Alcatel próbuje w grach przeforsować standard in-fusio, choć Java już od ponad roku króluje niepodzielnie u innych producentów. Podczas premiery 735 przedstawiciele Alcatela zdradzili, że francuski producent także planuje wprowadzić niedługo na rynek telefon z obsługą aplikacji Java. Standardowo w Alcatelu 735 zainstalowane są 3 aplikacje: Panko, Mutant Alert (gra podobna do Wolfenstein) oraz arkanoid Wall Breaker. Główną atrakcją gier Alcatela jest odmienny sposób korzystania z telefonu podczas samego grania - aparat trzeba wówczas obrócić o 90 stopni. Alcatel przypomina wtedy trochę Game Boya.


Obsługa wiadomości

Alcatel obsługuje standard MMS, EMS oraz SMS (także Vcard oraz Vcalendar). MMS-y wysyłane z Alcatela mogą także zawierać dźwięk zapisany poprzez wbudowany dyktafon. Na wszelkie dane, także wiadomości MMS, w sumie do dyspozycji użytkownika producent przewidział 1.8 MB pamięci. Wadą Alcatela jest brak prostego klienta poczty elektronicznej, która to jest najczęściej wykorzystywanym sposobem załatwiania spraw w działalności biznesowej.

Integracja z komputerem

Alcatel jest sprzedawany w Polsce za mniej niż 100 zł, a oferuje funkcje, które dotychczas były znane z najbardziej zaawansowanych aparatów. Pakiet programów dla komputera PC jest bardzo rozbudowany. Do dyspozycji mamy program wyświetlający pamięć telefonu jako dysk z bezpośrednim dostępem do plików i katalogów, mamy też specjalny program do przesyłania zdjęć, do tworzenia animacji, aplikację służącą do edycji dzwonków, edytor stempli (tła do innych obrazków). Telefon może także służyć jako modem GPRS (klasy 10). GPRS wykorzystywany jest także w przeglądarce WAP obsługującej mobilny Internet w najnowszej wersji 2.0, czym Alcatel bardzo się szczyci. Biznesmeni mogą synchronizować swoje Outlooki lub Lotusy z rozbudowanym kalendarzem w telefonie.

  

Bateria

OT 735 został wyposażony w ogniwo litowo-jonowe o pojemności 800mAh. Telefon bez ładowania, przy częstym telefonowaniu, działa około 3-4 dni. Jest to wynik bardzo dobry, jak na aparat z dużym, kolorowym ekranem.

Podsumowanie

Alcatel jest bardzo dopracowanym produktem. Podczas testów ani razu nie zawiesił się, co jest już standardem u producentów, którzy bardzo szybko wprowadzają nowe modele na rynek. Alcatel przygotował specjalnie dla nowego telefonu bezpłatne gry, tła itd. Cały ten proces trwał stosunkowo długo i nowy model, który na początku roku mógłby być telefonem z najwyższej półki teraz będzie walczył z naprawdę silną konkurencją nie tylko rynkowych liderów. Alcatel powinien znacznie przyspieszyć cykl wprowadzania nowych modeli na rynek. W tym biznesie czas odgrywa coraz ważniejszą rolę, a francuski producent chyba tego nie zauważa. Tworzy bardzo dobre telefony, ale przez opóźnienie ma kłopoty ze sprzedażą ich operatorom.

Opinie:

Opinie archiwalne (73):

Komentuj

Komentarze / 73

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    moby pisze: 2003-11-17 12:42
    żabojady gonią czołówkę... ale jeszcze troche im brakuje
    0
  • Users Avatars Mini
    adick pisze: 2003-11-17 12:43
    Mi się akurat Alcatele nie podobają, ale ten ma parę ciekawych cech... ech... I to tile. Nothing special.
    0
  • Users Avatars Mini
    fraczek pisze: 2003-11-18 11:59
    Ronald McDonald: skąd ci przyszło do głowy, że SE robi słabsze głośniczki? Mam T310 i jakość połączeń i dźwięku w słuchawce jest bardzo dobra. Co do tego nowego Alcatela: dziwne te rozdzielczości aparatu, a już ta 16x16 to jakiś żarcik chyba. Ogólnie dość fajnie wyposażona słuchawka, choć z testu to nie wynika (panowie z GOLa - coraz mniej szczegółowe te testy), ale wolałbym Sagema X6 - to chyba wciąż najlepszy telefon klasy średniej.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ronald McDonald pisze: 2003-11-17 13:42
    może jestem drobiazgowy, ale w tym telefonie, jak i w innych ostatnich produktach Alcatela jakość dźwięku w słuchawce jest znakomita, słychać bardzo głośno i wyraźnie. Niestety niektóre firmy na tym polu ciągle sie cofaja jak choćby Sony Ericsson który z modelu na model robi coraz słabsze głośniki (wyjatkiem P800).
    0
  • Users Avatars Mini
    Shibby pisze: 2003-11-17 15:30
    a nie kojarzy sie on wam czasem z siemensem sl :) bo mi troszke tak :P nhehe ale to moje odczucie a tak poza tym fajny moze byc ale do ekranu bym sie przczepil :P jednak i do wymiarow bo np. st55 z duzo lepsza kamera , wyswietlaczem jest o prawie 1 cm mniejszy :) to widac jak sie postawi oba przy sobie ale coz jesli ktos lubi komorke czuc w dloni to jest fajny ja lubie jak najmniejsze komy typu fisio 82x, st55, nokia 6100, czy t68i :P a wracajac do alcatela dlaczego nie zrobil kamerki 640x480 ? takie zdjecia ludzie tez robia przecierz :) a tak w ogole obilo mi sie o uszy ze jakis kom ma miec 1240x640 czy jakos tak :) hehe nie jestem pewien ale to chyba ma byc SE p900 ale to chyba tylko plotka :P nie chcem zapeszac...
    0
  • Users Avatars Mini
    Shibby pisze: 2003-11-17 15:31
    tego alcatela w promocji powinni dac za nie wiecej niz 49 zl wtedy bedzie schodzil :P aha i nie podoba mi ise jeszcze to ze jest identyka z modelem alcatela o poziom mniejszym 535 ;P ale ujdzie ogolnie telefon wywiera pozytywne wrazenie czytajac z testu ... zobaczymy jak go potrzymam w lapach wtedy mozna ocenic lepiej a tak to po tescie nie ma za abrdzo az co komentowac :) powinni robic flashe z obsluga komorek na kompa :P tak jak byly takie na ericssony i sl45 :PPPP DLACZEGO TAKICH NIE ROBICIE ??? !! ;] hehe ;] zartoje ... daje mu 7,5/10 ;) hehe ogolnie fajny ( sadzac po tescie )
    0
  • Users Avatars Mini
    adzik pisze: 2003-11-17 15:35
    Bardzi ciekawy produkt rodem z Francji. Ma wszystkie funkcje jake powonien mieć aparat z wyższej półki. A jeżeli cena będzie atrakcyjna..kto wie!!
    0
  • Users Avatars Mini
    pippo pisze: 2003-11-17 16:39
    mi sie nie podoba nie kupil bym go w zyciu wole swojego st55
    0
  • Users Avatars Mini
    pippo pisze: 2003-11-17 16:44
    Voyagerek: jak niema??? ma ale niezbyt dobra
    0
  • Users Avatars Mini
    On pisze: 2003-11-17 17:24
    Voyagerek to prawda, przecież tam jest aparat a nie kamera. Autor się trochę pośpieszył z tłumaczeniem :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    izaban pisze: 2003-11-18 15:43
    Kenet: Nad czym sie zastanawiasz? 65536 kolorow czy 4096??? Jasne, ze Alcatel 735 jest skreslony z tej listy, to telefon dla mas, ale niewymagajacych uzytkownikow, nawet jesli zamierzenia producenta byly inne. Ja bym wybrala t610, bo jest ladniejszy i mniejszy, a poza tym po prostu ma wiecej od Sagema. I naprawde nie wiem jak mozesz pisac, ze wolalbys to francuskie badziewie od ekskluzywnego, cokolwiek by nie powiedziec, ST.
    0
  • Users Avatars Mini
    waszkins pisze: 2003-11-17 18:10
    po co Ci test skoro go masz? nie wiesz jak go uzywac czy nie znasz jego mozliwosci? a moze ma Cie ktos utwierdzic ze dobry sprzet qpiles? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    bk pisze: 2003-11-17 19:24
    jednak w porównaniu z innym telefonem francuskiego producenta- Sagema MY-X6 wypada nieco słabiej- tyle, że moim zdaniem jest ladniejszy i zgrabniejszy
    0
  • Users Avatars Mini
    ar2ro pisze: 2003-11-17 19:58
    no niby wszystko oki, wielkie ktok alcatela i wogóle, ale on nie ma tego czegoś co inne telefony, taka tam wypasiona taniocha jak dla mnie...
    0
  • Users Avatars Mini
    Kenet pisze: 2003-11-17 21:14
    Zajebisty telefon...w przyszłości bede miał kłopot z wyborem : T610, My x-6 czy OT735. Czas pokaże...Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    sleza pisze: 2003-11-17 21:37
    Jak to jest telefon Hi-end to Bangladesz jest najbogatszym państwem świata.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kenet pisze: 2003-11-17 21:40
    Pippo***St55 to niedopracowany telefon...o czym świadczy np. wygląd menu...badziewiaste ikonki na białym tle...mnie to nie powala. I ja na pewno z tej dwójki wybrałbym 735.
    0
  • Users Avatars Mini
    Technic pisze: 2003-11-18 01:13
    Tak późno wprowadzony i taki mizerny wyświetlacz? Jak już ma ten aparat cyfrowy to mogłoby być coś więcej niż tylko te 4k kolorów. Ale mam dobre doświadczenia z Alcatelem i mam nadzieje że nadrabia użytecznością, wyjdzie w praniu. PZDR
    0
  • Users Avatars Mini
    pippo pisze: 2003-11-18 15:59
    Kenet: faktycznie menu nie jest dopracowane, fon nie ma irdy ale jak dla mnie jest o wiele ładniejszy od alcatela i ma o wiele lepszy wyswietlacz. Pozdr
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2003-11-18 17:04
    izaban***: a ja wolę to "francuskie badziewie" od tajwańskiego badziewia pt. st55. Po co mi telefon, w którym nie mogę ustawić dzwonka narastającego, zmienić na inny sygnału sms'a, wieszający się średnio raz na dzień, pozbawiony IRdy nawet, z trudno dostępnym kablem do transmisji danych i niekompatybilnymi z innymi Siemensami złączami... Nie wiem, co niby jest bardziej ekskluzywnego w tym "Siemensie" w stosunku do Sagema. Chyba, że koncentrujesz się wyłącznie na design'ie - tu przyznaję - st55 przewyższa IMHO my-X6 gabarytami, ergonomią oraz tzw. ogólnym wrażeniem. Fakt - Sagem nie ma klienta poczty na przykład ani wybierania głosowego bodajże, ale za to jest bardziej stabilnym i niezawodnym telefonem (generalizując oczywiście), a zatem nota wystawiona przez Ciebie "francuskiemu badziewiu" jest zwyczajnie niesprawiedliwa. Acha, no i żeby nie być posądzonym o stronniczość - sam używam T610.
    0
  • Users Avatars Mini
    waszkins pisze: 2003-11-18 23:27
    nie wiem co wy chcecie od tego alcatela. widzial ktos jego ekran? to jest najlpesze 4096 a nastepny ktory wejdzie pewnie bedzie najlepszy w 65 tys a moze 262 tys ? ;-) a dopracowanie modelu? stabilny soft, pewny joystik, rewelacyjny zasieg i jakosc rozmowy, dobra bateria. ja wybralem jednak M320 bo tanszy i menu mi bardziej pasi. wyswietlacze sa zbilzone, z lekkim wskazaniem na alcatela. chociaz kto wie..;-) niedostepny u nas OT 531 to dokladnie to samo co M320..nawet soft ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Ronald McDonald pisze: 2003-11-19 00:09
    ***fraczek, jak jakość dźwięku w T310 jest bardzo dobra (głośna nie znczy od razu bardzo dobra, to co powiesz na ten parametr w 6310, SL55, T39? porównywałeś kiedyś?
    0
  • Users Avatars Mini
    fraczek pisze: 2003-11-19 11:19
    Ronald: a ty porównywałeś kiedyś SE z innymi, tzn, czy używałeś np. T310? Co do Siemensa, miałem nieprzyjemność używać go w pracy - beznadziejny - gubił zasięg, dźwięk w słuchawce do d. Teraz mamy firmową Nokie 6100 i również nie jestem zachwycony - coś skrzypi i trzeszczy, więc niczym mnie nie zaskoczyłeś, chłopie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ronald McDonald pisze: 2003-11-20 11:09
    oczywiście że porównywałem, ja sprzedaje telefony komórkowe, także T310 :) dżwięk bez rewelacji, głośno, ale trzeszczy, podobnie jak w T68
    0
  • Users Avatars Mini
    relewand pisze: 2003-11-20 11:54
    W tym przedziale cenowym bardzo dobry jesli nie najlepszy tel
    0
  • Users Avatars Mini
    adzik pisze: 2003-11-20 21:35
    Ciekawę czy i ewentualnuie kiedy telefon znajdzie się u naszych operatorów,(z wyjątkiem Germanos).?
    0
  • Users Avatars Mini
    karol pisze: 2003-11-21 16:53
    Kolejny Alcatel o beznadziejnym wygladzie i slabym wyswietlaczu.Najlepsze telefony to T610 i St55
    0
  • Users Avatars Mini
    damianlife pisze: 2003-11-21 17:06
    całkiem dobry telefon ale ma cienkie przyciski i wyświetlacz bo jest taki słaby to już lepszy jest simens niż ten alctel
    0
  • Users Avatars Mini
    Mirek pisze: 2003-11-21 17:26
    A mi podoba sie sposób podświetlenia klawiszy - najczęściej świecą cyferki co powoduje że w półmroku i przy srebrnych klawiszach nic nie widzę tzn nie rozrózniam literek. A miałem kiedyś motkę z czarnymi klawiszami i białymi literkami - widoczność rewelacyjna choć może nie urodziwa. Tutaj nowy pomysł - czarne literki i prześwitujące klawisze ( chyba że było to gdzieś wcześniej ale ja nie widziałem)
    0
  • Users Avatars Mini
    dadzio102 pisze: 2003-11-23 10:36
    Osobiście, to nie jestem przekonanay co do tego wbudowanego aparatu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Markill pisze: 2003-11-26 13:44
    Niedawno Kupiłem Alcatel`a 735 - teraz kumpel od simlock`a szuka softu, aby go usunąć, bo w 735 jest już wersja 4.5 softu.Nie testowałem więc jeszcze aparatu, tyle co wygląd zew. podświetlenie klaw....i wyświetlany obraz na wyświetlaczu. Zgadzam się całkowicie z opiną MIRKA co do klawiatury, rozwiązanie jest bardzo OK. Ale co mnie śmieszy w komentarzach niektórych osób wyżej....kiedy krytykują ten fonik na maxa, zachwalając jednocześnie telefony, którch sami są użytkownikami...:-) :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2003-11-30 00:20
    Telefonik oferowany przez Ere, jakby trochę nie na czasie, zauważalny brak Irdy. Plus za kolorowy wyświetlacz i kamerkę.
    0
  • Users Avatars Mini
    marek pisze: 2003-11-30 13:57
    Gumek: przecież on ma IrDE! chyba że mówisz o innym fonie.
    0
  • Users Avatars Mini
    dnl pisze: 2003-12-03 12:09
    Markill. Mam pytanko w związku z faktem, iż zamierzam w najbliższym czasie nabyć tą słuchawkę. Czy są jakieś problemy ze zdjęciem simlocka? Ewentualnie czy wiesz gdzie można to zrobić? pzdr. dnl.
    0
  • Users Avatars Mini
    k-a-d-i pisze: 2003-12-05 15:06
    A aparat w jakiej rozdzielczości robi zdjęcia?
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-12-06 09:44
    Dyskusja nad funkcjami aparatu jest w zasadzie biciem piany. Telefony, które aspirują do segmentu hi-endowych posiadają przeważnie wszystkie, a przynajmniej znakomitą większość z nich. Każdy z nas ma swoje potrzeby, zatem każdy z nas może polemizować, czy proponowane przez producenta rozwiązanie to jest kicha, czy też rewelacja. Niemniej jednak IMHO w najbliższym czasie dyskusja przesunie się w kierunku designu, niż funkcji. Ja na tomiast w przypadku tej słuchawki mam zastrzeżenie do samego designu - pomimo, że jest to Alcatael, posiada podobnie obłędny przycisk do odbierania i kończenia rozmowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    DorotQa* pisze: 2003-12-06 18:04
    fajny fonik... ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Kenet pisze: 2003-12-13 20:46
    Czemu go nie ma na allegro!!??
    0
  • Users Avatars Mini
    keredam pisze: 2003-12-16 21:52
    Czy każdy alcatel musi być tak brzydki??!!
    0
  • Users Avatars Mini
    peja pisze: 2004-01-02 20:41
    ale bym sobie go w dupe wlozyl i zaczol jebac sie z nim %#$@$ dobry telefon mam mokro ale gnoj ooooooo ale dobrz robie zdjecie swojej dupeczki ooo bolalo ale dobrzea ahhhhhhhhhhhhh!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    atommy pisze: 2004-01-15 21:09
    Jak ktos zna adres stronki skad moglbym sciagnac darmowe dzwonki, obrazki lub gry do OT 735 to bedz wdzieczny za informacje Pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    atommy pisze: 2004-01-15 21:09
    P.S. Telefon rewelacyjny i niech sie schowaja siemens st55, mc60 i motorola e365 - nie sa mu w stanie dorownac nawet w polowie. Tylko SE t610 i sagem my x-6 sa dla niego godna konkurencja (gwoli scislosci wszystkie testowalem)
    0
  • Users Avatars Mini
    Shadow-master pisze: 2004-02-11 16:25
    super fon ma on kosztować na allego od 600 do 700 zł jeśli mam go ktoś do sprzedania za 600-650 zł to chętnie wezme
    0
  • Users Avatars Mini
    pawelt pisze: 2004-02-12 20:43
    Bardzo fajny telefon!!
    0
  • Users Avatars Mini
    rafalkoj pisze: 2004-02-26 16:58
    Bardzo fajny telefonik... alcatel robi naprawde dobre tanie telefony... 512 nawet po nurkowaniu w wannie świetnie chodziła
    0
  • Users Avatars Mini
    Paszko pisze: 2004-03-26 19:39
    Spoko komóreczka
    0
  • Users Avatars Mini
    ~mahoń~ pisze: 2004-04-03 00:52
    wizualnie bardzo mi sie podoba
    0
  • Users Avatars Mini
    andvhs pisze: 2004-04-04 20:04
    Jak na Francuza - to całkiem , całkiem udany fonik .
    0
  • Users Avatars Mini
    mesjash pisze: 2004-04-05 17:59
    ile kosztuje w promocji ten telefon w Erze (w germanos) ? ktos kupowal? i zjakimi taryfami?
    0
  • Users Avatars Mini
    mike.stephens pisze: 2004-04-11 16:01
    tak to jest jak lameria się wypowiada publicznie. różnica pomiędzy ekranem z 4k kolorów a np 65k jest żadna, bo przy takiej rozdzielczości tej różnicy po prostu nie widać. producenci się prześcigają w podawaniu informacji o tym, ile to ich aparat potrafi kolorów wyświetlić, bo to trafia właśnie na podatny grunt w postaci bredni, jakie co poniektórzy tu pociskają. 4 tysiące kolorów to optimum - ważniejsze z jak dużej palety mogą być wyświetlane i czy wyświetlacz TFT czy pasywny.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qbeb pisze: 2004-04-13 00:22
    *** mike.stephens - zgadzam sie z tobą w 100% Widać że w 99% same gówniarstwo tutaj pisze komentarze. Nigdy nie mieli tego telefonu w ręce i chwalą tylko własny! Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    mesjash pisze: 2004-04-13 14:40
    jakie sa rozniece miedzy wyswietlaczem pasywnym a niepasywnym?
    0
  • Users Avatars Mini
    Diamantez pisze: 2004-05-06 22:37
    Mylicie się panowie. Różnica pomiędzy wyświetlaczem 65k a 4 k jest zauważalna. Co prawda niewielka, ale jest widoczna. Nie mówię tutaj o wyświetlaczu Nokii 3510i, bo ten jest tragiczny, mam na myśli normlane wyświetlacze. Wystarczy spojrzeć na tapetę na dowolną tapetę o skomplikowanych kształtach i dużej ilości kolorów. Przy bezpośredniej konfrontacji zobaczycie, że wyświetlacz 4k nie potrafi pokazać wszystkich barw i te o podobnym nasyceniu traktuje jako takie same. Widoczna różnica jest nawet pomiędzy wywietlaczem 65k a 256k! Zgadzam się z tym, że przy normalnym użytkowaniu nie ma większego znaczenia czy telefon ma 4k czy 65k kolorów. Macie rację, że takie podejście do sprawy to lameria i takimi pierdołami podniecają się gówniarze.
    0
  • Users Avatars Mini
    dab pisze: 2004-05-27 13:23
    Zajebisty telefonik, dostalem za 1zł w ideii przy przedluzeniu umowy, no i reszte.. Wyswietlacz git, aparat fot. jeszcze lepszy, przy ladnym oswietleniu robi foty w zasadzie bez komprechy :D. Wygodny w reku, jedno ale , jak usunac napis zs str. g;. PL.IDEA MIŁEGO DNIA ??????????????????? pzdro
    0
  • Users Avatars Mini
    mooby pisze: 2004-05-27 19:33
    spoznili sie troszke z nim :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Diamantez pisze: 2004-06-04 14:23
    Rozaważam możliwość zamiany swojego Samsunga na ten właśnie model Alcatela, ale jego cena na wolnym rynku trochę mnie zniechęca :-/ Dobry telefon już mam, a aparat VGA można za nieco ponad 100 zł :)
    0
  • Users Avatars Mini
    RADEXON pisze: 2004-07-09 19:02
    A czym sie rozni wersja 735 od 735i???Bo jak dobrze pojdzie to go wezme bo mam okazje za zlotowke z IDEI wziasc jako przedluzenie umowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Diamantez pisze: 2004-07-18 22:47
    Zasadniczą różnicą jest to, że OT735i posiada interpreter Javy, a OT735 takowego nie posiada.
    0
  • Users Avatars Mini
    pudlarz pisze: 2004-08-05 14:37
    tylko szkoda że alcatel
    0
  • Users Avatars Mini
    Diamantez pisze: 2004-08-05 18:28
    Szkoda, że tacy kretyni wypisują tak idiotyczne opinie...
    0
  • Users Avatars Mini
    slaw pisze: 2004-08-19 21:46
    Witam mam prosbe mam kabel na coma nie na usb do alcatela ot 735 ale moj windows nie wykrywa go nawet nie mam porgramu czy ktos ma ten sma problem ( ps tak to jes tkupowac kable na allegro :(((
    0
  • Users Avatars Mini
    orko1990 pisze: 2004-09-07 19:02
    mi sie podoba i nawet zdjęcia ładnie robi
    0
  • Users Avatars Mini
    mat-lis pisze: 2004-10-15 23:15
    fajny telefon funkcje świetne ale niestety wygląd mi trochę nie odpowiada ale za to ogromny wyświetlacz jak na telefon w tej cenie
    0
  • Users Avatars Mini
    orko1990 pisze: 2004-10-29 01:05
    no wygląd jest super!! Jendak Alcatele sa najlepsze
    0
  • Users Avatars Mini
    queer pisze: 2004-11-28 16:34
    mam takich kilka do sprzedania...uzywane w dobrej cenie 350
    0
  • Users Avatars Mini
    vip pisze: 2004-12-09 19:15
    Ciągcie sie baty jebane. to jest dopiero tel.........jebac skurwieli czy nie czujecie ze jestescie oszukiwani?? prosze piszcie pod mój adres
    0
  • Users Avatars Mini
    qbek pisze: 2004-12-10 00:36
    Jestem szczęśliwym posiadaczem tego modelu. Wykonanie super. Funkcje też mi pardzo się podobają, no i ten osmiotkrotny zoom cyfrowy - większego w telefonie nie widziałem, niestety pogarsza trochę jakość zdjęć. Bardzo lubię menu alcatela - uzależnia. Wyświetlacz 128 na 128 pikseli wydaje się być większy - i dobrze! Podoba mi się podświetlenie klawiatury, jest bardzo przejrzysta i przyjemnie się nią pisze smsy. Pozdrawiam wszystkich, którzy umieją docenić Alcatele!
    0
  • Users Avatars Mini
    Pavelb pisze: 2004-12-18 11:59
    Ogólnie fajny telefon tylko bardzo mało rzeczy jest robionych pod altacel :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    orko1990 pisze: 2005-03-20 22:48
    qbek"" nawzajem!. Tez go ostatnio posiadam i szczerze sie zdoba zgadzam, a aparat nie jest taki zly.
    0
  • Users Avatars Mini
    Adam pisze: 2005-05-11 00:05
    Ten telefon ma błedy!!! - jak wszystkie z serii 535, 735, 756 itd ustawcie sobie minutnik na 18godz, 12 min, 20 sek i zadzwoni po 4 sek!!!! durny błąd a wkurza - kwalifikuje tel do serwisu! sprawdźcie swój model i odpiszcie, czy macie to samo (arespond@chello.pl)
    0
  • Users Avatars Mini
    mateusz641 pisze: 2006-01-11 20:44
    Witam czy ma ktoś kod ściągający simlocka z tego telefonu, mam simlocka na ere.
    0
  • Users Avatars Mini
    nofate pisze: 2006-03-08 19:23
    Alcatel? Nie dziękuję!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    pisze: 2006-07-13 13:58
    A mnie się podoba i jestem z niego zadowolony. Telefon ma słuzyc do dzwonienia do kogoś, natomiast do robienia zdjęć polecam aparaty fotograficzne. Jesli chodzi o dźwięk to ważne jest aby usłyszeć kiedy on dzwoni lub właśnie odebrał SMS albo MMS, to zadanie spełnia, czego więcej chcieć ? Fajny jest jego wygląd i sposób łączenia z komputerem. Mógłby mieć nieco skuteczniejszy wibrator, nie zawsze jest wyczuwalny w kieszeni. I ma jeszcze bardzo przydatny wieszaczek do smyczy. Polecam ten produkt.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: