Z początkiem czerwca klienci mogą korzystać z nowej aplikacji „Moja Heyah”.
Nową aplikację Moja Heyah można pobrać od dziś w sklepie Google Play, a w kolejnych dniach będzie dostępna również w App Store.
Dzięki niej klienci Heyah mają teraz możliwość nie tylko zarządzać wieloma numerami czy doładowywać konto z poziomu aplikacji za pomocą Google Pay, karty kredytowej lub przelewu online, ale także sprawdzić historię swoich połączeń oraz obniżyć koszty użytkowania, wykupując korzystne pakiety usług.
Operator zadbał również o opcję zdalnej pomocy technicznej. Aby z niej skorzystać, wystarczy wejść do zakładki „Pomoc”.
W najbliższym czasie klienci Heyah będą mogli korzystać z akcji Happy Fridays. Dzięki niej użytkownicy co tydzień otrzymują od T-Mobile benefity takie jak darmowe minuty, paczki internetu czy vouchery za zakup sprzętu.
Obok nowych funkcji T-Mobile zadbał również o wygląd platformy zarządzania kontem.
Użytkownicy oferty Heyah w aplikacji zobaczą uzupełnioną o czerwone elementy szatę graficzną.
Aplikacja działa zarówno na systemie Android od wersji 5.0, jak i IOS w wersji 11.3 lub wyższej.