6 października 2008 r. rozpoczęła się nowa kampania reklamowa ASTER, pod hasłem „W pakiecie M4 zmieścisz wszystko”. Głównym jej celem jest promocja wszystkich czterech usług oferowanych przez ASTER: telewizji, szerokopasmowego dostępu do internetu, telefonii stacjonarnej oraz telefonii komórkowej.
Oferta „W pakiecie M4 zmieścisz wszystko” obejmuje cztery usługi ASTER:
Telewizja - zestaw pakietów telewizyjnych: Basic, cyfrowy BasicPLUS oraz pakiet kanałów HD, HDPack
Internet – dowolnie wybrany przez klienta pakiet internetowy
Telefon stacjonarny – dowolnie wybrany przez klienta plan taryfowy
Telefon komórkowy - dowolnie wybrany przez klienta pakiet
Za każdy wybrany produkt klient przez pierwsze cztery okresy rozliczeniowe zapłaci abonament w wysokości 1 zł miesięcznie. Pakiet czterech usług będzie kosztował 4 zł miesięcznie przez pierwsze cztery miesiące trwania umowy.
Przez kolejnych 20 miesięcy - miesięczna opłata uzależniona będzie od wybranych pakietów: internetowego i telefonicznych (telefonia stacjonarna i komórkowa).
Visual kampanii - ikony usług wpisane w plan mieszkania - nawiązują do rodzinnego charakteru marki ASTER oraz podkreślają kompleksowość oferty produktów dla domu i rodziny.
Kreację dla mediów tradycyjnych przygotowała agencja Change Integrated, media zakupił Equinox. Za kreację dla mediów elektronicznych i ich zakup odpowiada agencja Hypermedia.
Kampania prowadzona będzie do końca października 2008 roku w telewizji – na kanałach tematycznych, w radio, prasie stołecznej i internecie. Dodatkowo kampania wspierana będzie działaniami BTL obejmującymi mailing oraz materiały dla przedstawicieli handlowych i Salonów ASTER.