ATM po raz kolejny zaangażowała się w działania Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Podobnie jak w latach ubiegłych spółka wspierała od strony telekomunikacyjnej m.in. przebieg XVIII Finału WOŚP, świadcząc usługi kolokacji, biura zapasowego oraz dostępu do Internetu.
„Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy to od wielu lat największe wydarzenie tego typu w naszym kraju, w którym zarówno na żywo, jak i w Internecie biorą udział miliony Polaków. Obsłużenie ruchu generowanego przez tylu internautów jednocześnie to nie lada wyzwanie i duża odpowiedzialność, zważywszy na szczytny cel” — powiedział Maciej Klepacki, dyrektor ds. marketingu i relacji inwestorskich ATM. „Z ogromnym zadowoleniem stwierdzam, że nasze starania, by działania internetowe WOŚP przebiegały sprawnie i bez zakłóceń, zakończyły się sukcesem” — dodał Maciej Klepacki.
Współpraca ATM z Fundacją Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy ma charakter długoterminowy i obejmuje swoim zakresem nie tylko co styczeń organizowany finał, ale także bieżącą pracę Fundacji w trakcie całego roku.