Aukcja złotych numerów sieci Heyah

Newsy
Żródło: Heyah
Opinie: 147

Dzisiaj wystartowała Złota Aukcja Heyah. Jest to pierwsza, zorganizowana przez Heyah, oryginalna aukcja złotych numerów i zarazem pierwsza taka aukcja w historii telefonii komórkowej w Polsce.
Pod młotek pójdzie 1500 specjalnych złotych numerów. Codziennie wystawiane będą nowe numery, a licytacja każdego z nich będzie trwała 7 dni. Cena wywoławcza dla wystawianych na aukcji numerów to 40 złotych. Nie trzeba będzie martwić się o dostawę wylicytowanego numeru - Heyah dostarczy starter kurierem do rąk własnych. Złota Aukcja Heyah trwać będzie przez około 2 tygodnie. Każda nasza aukcja oznaczona będzie unikalnym znaczkiem świadczącym o tym, że jest to oryginalna aukcja Heyah.
Licytacja ostatnich numerów z prefiksem 888 zamyka pierwszy rozdział z życia Heyah.
Numery zaczynające się od 0-888 znalazły swoich właścicieli i jest ich już prawie milion. Dlatego został wprowadzony kolejny prefiks 880. Dystrybucja nowych starterów Heyah już się rozpoczęła. W najbliższym czasie będą one dostępne w punktach sprzedaży, a już od kilku dni można zamawiać numery z prefiksem 880 w internetowym sklepie Heyah.

Opinie:

Opinie archiwalne (147):

Komentuj

Komentarze / 147

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    ja! pisze: 2004-05-13 21:52
    powiem krotko - parodia!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    jedrzej pisze: 2004-05-13 21:54
    poniekad to i dobrze; pozazdroscili allegro? odkad kod rozszyfrowujacy sie pojawil w necie mnostwo ludzisk odczytuje przepychajac sie w sklepikach, co do wszystkich sieci i aukcji -bylbym bardziej wstrzemiezliwy( chodzi mi o abonamentowcow)
    0
  • Users Avatars Mini
    smrtan pisze: 2004-05-13 21:54
    paranoja..... ale czego można się było spodziewać....
    0
  • Users Avatars Mini
    ja! pisze: 2004-05-13 21:56
    wytlumacze - ludzie zdzieraja ladne numerki programami by potem sprzedawac na allegro, normalny nie ma szan by na cos sie zalapac.... tylko ludzie znajomi z heya moga miec dostep do zlotych numerow, BY SPRZEDAWAC JE NA ALLEGRO --- to sa dwa wyjscia --- SZYBKA FORSA !!! pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    paff pisze: 2004-05-13 21:58
    Jaki sens jest kupować złoty numer za kupę kasy jak w heyah nie ma możliwości wyrobienia duplikatu sim z tym samym numerem w przypadku kradzieży/zgubienia karty....
    0
  • Users Avatars Mini
    ja! pisze: 2004-05-13 21:58
    smrtan*** podzielasz widze moje zdanie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    eh pisze: 2004-05-13 22:38
    łehehehehe :P ...nie wiedziałam ze nie mozna zrobic duplikatu, jak tak jest to faktycznie bez-na -dzie-ja, taka sama jak ta aukcja... *RobacK ja tez chetna poobserwowac ta akcje jakies namiary masz? :P pozdro.
    0
  • Users Avatars Mini
    ja! pisze: 2004-05-13 22:01
    WIDZE ZE WSZYSCY PODZIELAJA MOJE ZDANIE :) - PIEKNIE!!! NIECH HEYAH ZACZNIE SZANOWAC KLIENTOW (odpowiadac na maile szybko, pozwolic by kazdy mial szanse na zakup ladnego numeru a nie jeden wykupuje 100 - sa tacy allegrowicze, no i czesciej aktualizowac numery dodajac nowe i !!! zostawiajac stare !!!)
    0
  • Users Avatars Mini
    ja! pisze: 2004-05-13 22:05
    CZYTAJCIE: "Numery zaczynające się od 0-888 znalazły swoich właścicieli i jest ich już prawie milion." Z CZEGO 75% TO NA ALLEGRO !!! HAAAAA HAAAAA CZYM SIE JESZCZE POCHWALA
    0
  • Users Avatars Mini
    adamde pisze: 2004-05-13 22:06
    a może osoby z tymi numerami będą obsługiwani jak w idei z taryfą premium: szybciej, sprawniej i bardziej na rękę. chociaż już lepiej się chyba nie da... :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    RobacK pisze: 2004-05-13 22:12
    ja nie wiem... po co wydawac kupe kasy na zloty (czyli tez prosty) nr? skoro wystarczy troche polazic i znalezc jakis.bzdura.no ale bede obserwowal aukcje nr-u 888 888 888:) i bede sie smial z tego co go kupi.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-05-13 22:28
    Wydaje mi się, że w pełnym cenniku jest wyszeczgólniona opłata za wymiane karty sim...Nie wiem czy nie można tego załawić przez internet na stronach Heyah.
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-05-13 22:36
    No coz.. znajda sie tacy, ktorzy kupia zloty numerek za kilka tysiecy. Pamietam, ze jeden numer na allegro doszedl do ceny powyzej 15.000zl po czym allegro usunelo aukcje. No ale napewno to sposob na szybki i latwy zarobek od ludzi, ktorzy nie maja co robic z kasa hehe
    0
  • Users Avatars Mini
    Robi pisze: 2004-05-13 23:00
    888111111 za 435,00 zł heheheh ciekawe ile bedzie rekord
    0
  • Users Avatars Mini
    Gr33nY pisze: 2004-05-13 23:01
    W cenniku HEYAH jest pozycja wymiana karty SIM ale nie wiem czy ktos juz przecwiczyl taka wymiane, jak komus sie uda to niech da znac. A co do aukcji to mysle ze warto popatrzec prawie tak jak na wyprzedazy w Media Markt :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-05-13 23:09
    Złote numery..... kpina... może niedługo wystawią "złote karty " - mieszczące 20 sms... Załosne..
    0
  • Users Avatars Mini
    paff pisze: 2004-05-13 23:11
    w cenniku jest taka pozycja, ale... usługa na razie nie działa i w przypadku kradziezy nie mozna nawet zablokowac sima....
    0
  • Users Avatars Mini
    _boniek_ pisze: 2004-05-13 23:28
    a moim zdaniem to dobrze. niech tam ptc zarabia na goldach a nie cinkciarze telefoniczni :))
    0
  • Users Avatars Mini
    Maciej D. pisze: 2004-05-13 23:36
    nie widze sensu kupna numeru 888-888-888 gdyż cała Polska będzie go znała...
    0
  • Users Avatars Mini
    irzin pisze: 2004-05-13 23:42
    cała prawda o Heyah ! Wreszcie się przekonacie co to za ******* ! I za co 40zł - za to co pisze Maciej D - popieram go i dopisuje - go znała i miała !
    0
  • Users Avatars Mini
    sleza pisze: 2004-05-14 00:07
    Człowieku jęczysz jak ciota,nie kupuj i nie jęcz dupku,kup simplusa.
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-05-14 00:09
    widze ze usunięto mój komentarz - napisze w takim razie inaczej - dla mnie to idiotyzm licytować numer który wiadome ze jest na karte - przecież w przypadku innych numerów jest to nie wiadome - pisze tu o taktak,sim+,pop.. heyah jest wodą na młyn takich punktów jak komisy - manipulacje cenami nie mają końca
    0
  • Users Avatars Mini
    profek412 pisze: 2004-05-14 00:10
    Kazdy sposob na zebranie kasy, lepiej taki niz podnoszenie cen za polaczenia.
    0
  • Users Avatars Mini
    Janush pisze: 2004-05-14 00:11
    Jakas parodia sie tu odbywa. PRzeciez te licytacje nie sa obowiazkowe. nikt nie zmusza do kupowania. W kazdej sieci jesli chcesz miec dobry numer musisz zaplacic. W Heyah masz przynajmniej szanse wylicytowania dobrego numerku za mala kase.
    0
  • Users Avatars Mini
    bakx pisze: 2004-05-14 00:13
    dodatkowe zyski....
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-05-14 00:28
    czym sie tak podniecac ludzie...nikt was nie zmusza do kupienia takiego numeru, a dla tych ktorych stac, albo potrzebuja, albo ich to bawi to jest to fajna alternatywa! niektorym wystarcza jakikolwiek numer, inni chca miec jakis specjalny i w heayh maja ta mozliwosc.....nie wiem czego tu sie czepiac...troche mniej narzekania i malo konstruktywnej krytyki, pamietajcie ze bez heyah byloby nadal drozej.....popaki nie mialyby 1/1 wewnatrz sieci i super tanich smsow w idei, simplusowcy nie mieilby 60/1 i tanich smskow w plusie.....
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-05-14 00:30
    a zlote numery i numery na zyczenie to moim zdaniem fajny pomysl, teraz w idei w ofercie Zmiennicy Mega, mozna wybrac sobie numer na zyczenie lub z puli zlotych numerow:-) moim zdaniem fajna sprawa, bo zmianiam siec i dostaje numer albo do bolu prosty, albo rozniacy sie tylko prefiksem od starego:-) mieli fajna idee w tej idei:-))
    0
  • Users Avatars Mini
    Janush pisze: 2004-05-14 00:32
    *T-Mobile chociaz jeden rozsadny glos w tym calym typowo polskim pieniactwie. Dali mozliwosc wyboru i licytacji i dobrze. Allegro to najbardziej uczciwa metoda dystrybucji zlotych numerow. Chcesz miec taki numer to licytuj. koniec kropka. Reszta opow powinna sie od PTC uczyc.
    0
  • Users Avatars Mini
    wielki_zwis pisze: 2004-05-14 00:40
    T-Mobile EU: radze Ci nie badz frajerem i nie idz do Ideii.. paru moich kumpli zrobilo ten fatalny krok i dzis kazdy z nich mowi ze to bylo najgorsze co moglo ich spotkac Idea to kompletna porazka, powinni jej odebrac koncesje za odwalanie takiej chaly, wystarczy poczytac tylko komentarze w necie Chlopie zastanow sie dokladnie, chyba ze lubisz ryzyko i walenie Cie d..
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-14 01:00
    ***Ja 20.05 - jeśli 75% z miliona , to dla Ciebie 1500 , a w około tej liczby oscyluje liczba Starterów Heyah na Allegro to słaby jesteś z matematyki... Wydaje mi się , że z Waszych wypowiedzi (większości tu) przebija tak ewdentna zawiść o sukces Heyah , że aż głowa boli. Grzegorz_Z - użytkowniku abonamentu w Plusie , bądź troszkę bardziej obiektywny. Jak na razie dwa wysłane sms-y na Twój Heja mają stsus "nie dostarczono" 6 czerwca nie zawiodę na 100%;-) Co dalej.. Szał na Heja na Allegro znacznie osłabł, można bez trudu kupić fajne numerki i to bo bardzo niskiej cenie 22-25zł, nawet z prefiksem 880 , z czym do niedawna były problemy. Sam dziś kupiłem babci za 25 zł, i to jaki 888- *8 - 99 - 09 , bajeczka... Zapraszam do Heyah (także) . Podpisano - użytkownik Ery, Plusa i Idei :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Biały_ pisze: 2004-05-14 01:04
    ****wielki zwis co Ty za przeproszeniem pierniczysz???? Najgorsze co ich mogło spotać????? A co masz do Idei?? Ja mam tam 3 abonamenty i wielu moich znajomych też ma i nie narzekają! Każdy narzeka na sieć której nie ma i chwali tą której akurat używa!! Taka jest prawda!! Co do heyahto dla mnie też to wydaje sie śmieszne! Po co ta ściema była że można sobie wybrac jaki sie chce numerek??
    0
  • Users Avatars Mini
    ddfdf pisze: 2004-05-14 01:08
    Boże, PTC wpadło na fajny pomysł, nie chcesz nie licytuj ! Teraz możesz sobie sam wybrać numer, wiadomo że same 8 są beznadziejne ale np. 888-210-310 jest ok.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-05-14 01:29
    Złote numery... Jakie to są niby? Moja koleżanka niedawno bez łaski i dopłacania wybrała sobie w Plusie numer 6xxDOROTA (bo tak ma na imię) i dla niej to jest złoty numer... Dzisiaj byłem w jednym komisie w moim mieście - mówią, że mają kilkadziesiąt starterów na stanie... Jakiś tydzień temu pisałem, że w komisie w Zduńskiej Woli całe półki starterów Heyah mieli... Rzeczywiście jest milion użytkowników - trzeba tylko te powiedzmy 20 sztuk startyerów w komisie przemnożyć przez kilka tysięcy sklepów w kraju i wyjdzie prawda o Heyah :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Janush pisze: 2004-05-14 01:34
    Ja w Heyah wybralem sobie 888 + moja date urodzenia i jestem zadowolony :) ludziska beda pamietac o moich urodzinach :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wielki_zwis pisze: 2004-05-14 01:39
    Biały_: Takie są fakty .. przecież tego nie zmyślam .. że by to jeden się żalił na Idee to bym pomyśłał że akurat miał takie szczęście .. ale że to nie jeden odosobniony przypadek tylko to jest normalka że wszyscy psioczą na Idee.. poczytaj komentarze na gsm-l i na gol znajdziesz tam mnóstwo epitetów na Idee.. na pewno o wiele więcej niż na pozostałe sieci.. ja przez krótki czas miałem popa i tez mówie wszem i wobec : nigdy wiecej tego badziewia !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    ideal.boss pisze: 2004-05-14 01:50
    he he, sądząc po komentarzach, heyah nie ma już tylu zwolenników... szybko cały entuzjazm opadł :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gr33nY pisze: 2004-05-14 02:16
    a u mnie wlasnie Era padla nie moze zalogowac sie ani TT ani H wiec co mi tam czepie sie jeszcze tego hasla o najlepszym zasiegu ;-) bo u mnie nie ma teraz zasiegu. i nie ma tu zazdrosci o klientow tylko poprostu chcialem sie wyrzyc :)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-14 02:34
    *** wlo - to ja Ci powiem , że masz wyjątkowe szczęście. U nas problemy są jak były. Zapomniałeś napisać po ile sprzedawali te Startery..Nawet mnożąc te 20 Starterów o których mówisz , razy 10 tys punktów (jest tyle w których są Heyah ? , wątpię) wyjdzie Ci 200 tys. Mogę się z Tobą założyć , że te akurat Startery zalegają w mniejszym stopniu , niż pozostałe Simplusy , POPy i TakTaki. Pomnóż 3 pre-paidy *20 i razy kilka tysięcy punktów w całym kraju, i wyjdzie Ci cała prawda o pozostałych pre-paid ;-) Jakoś jestem dziwnie przekonany , że gdyby Heyah była produktem Polkomtela, kometarza z 23.29 by nie było... ;-) Sądzę , że realna ilość , to 700-800 tysięcy , co i tak jak mówił Esz z PTC, daje już efekt wewnątrzsieciowy (od 500 tys liczyli). Oj, ***wlo...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-14 02:43
    ***wlo - krótkie pytanie, zechciej mi odpowiedzieć , onieważ Twoje zdanie się tu liczy na Gol-u. Czy Heyah jest dobrą ofertą , tak/nie ? Jeśli tak , to dlaczego , jeśli nie to dlaczego ? Czy gdyby Polkomtel puścił Heyah , wymieniłbyś Twoim synom i doradzałbyś zmianę Simplusa na Heyah , czy nie ? Czy szydziłbyś z posiadających Heja , jak w komentarzu skierowanym do ***titq , dotyczącym UMTS ? Kiedy Simplus obniża cenę Swojaków na 60 groszy w "1 sekunda" Twoja aktywność jest niemal nadnaturalna , kiedy pojawia się Heja i zmiany w innych pre-paid milczysz , lub piszesz co wyżej....
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-14 02:57
    ***Ja - dziękujemy za ujawnienie się !!! :-))))) Bardzo proszę pozostałych , o krótkie spojrzenie na stronę użytkownika ***ojciec.dyrektor i przeanalizowanie , co ma od dłuższego czasu do powiedzenia ***Ja (znajduje się to pod koniec strony ojczulka). ***Grzegorz_Z - jeśli rozpatrujemy warunki brzegowe, a taki właśnie podałeś , w normalnym użytkowaniu , bez patrzenia na godziny szczytu , kierunek Heja bije na głowę WSZYSTKIE pre-paidy. Ale niech dla każdego będzie coś dobrego , o to przecież chodzi. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ja! pisze: 2004-05-14 05:48
    ale ktos naiwny...... placic tyle kasy !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    ja! pisze: 2004-05-14 05:52
    *** issa - powiem krotko ojczulek i ty na tym samym koniu jedziecie..... co do ip to maja go setki haaaaaaa
    0
  • Users Avatars Mini
    karol pisze: 2004-05-14 06:31
    ja nie widze w tym nic zlego to jest jedna z form promocji i znajda sie osoby ktore kupia te startery
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-14 08:23
    Nawet już się nie będę do Ciebie więcej odnosił. Powiem tylko tyle, TO JESTEŚ TY chłopie , nie mam wątpliwości. Uderz w stół a nożyce się odezwą. "jedziecie na tym samym koniu" - a pewnie... "Wszyscy jesteście jak perły nanizane na jedną nić - Boga" - jest taka różnica , że mój Nauczyciel nie uczy nienawiści , a o ile się nie mylę , mój jest też Twoim. Przestudiuj Biblie i jedno tylko , najważniejsze , o którym powiedział On sam , że takie jest... Pochwal się podsyłaniem wirusów , pochwal..... Czekamy na nowe , tchnące najczystszą nienawiścią komentarze.... Już więcej nie zniże się do zwracania na Ciebie uwagi. Opinię już sobie wyrobiłeś wpisami. Wstydź się , tyle że T pewnie nie znasz tego słowa :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-14 08:32
    Jeśli chodzi o Heja , to czytałem gdzieś , że czasami zdarzają się przepadki samoistnego włączenia poczty , oraz niemożności zadzwonienia przy niskim stanie konta (ok.1-2zl). Nie wiem dlaczego , tak jest , ale potwierdzam. U mojego kuzyna występowało to drugie zjawisko, u siostry żony pierwsze ( wszyscy się bardzo zdziwili wczoraj! , bo miała wyłączoną na 100% , dbam o to) i drugie. Tak więc uważajcie. O ile w odniesieniu do drugiego przypadku , było tak klika godzin , na drugi dzień było już O.K. , o tyle w pierwszym trzeba ponownie zastosować kod *110*2# Poza tym w/w , jak usłyszeli głos lektora o niemożności wykonania połączenia , doładowali sobie szybko konto :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2004-05-14 09:49
    *** Grzegorz Z - przemyśl sobie nową ofertę ery "więcej i taniej 24" jak weźmiesz M40 za 42 brutto i będziesz dzwonił do ery to po wykorzystaniu minut będziesz mial nie 24 grosze po 23 za minute ale 1 grosz za minutę przez cały dzień. Tak więc nad tym zakończeniem umowy z erą się jeszcze zastanów. Telefonu nie trzeba brać - mozna się aktywowac bez telefonu. No i takt 1s od poczatku! :))) W końcu idzie się tam gdzie taniej :))) Sentymentów nie ma! pozdrawiem
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-05-14 09:36
    Witam wszystkich. Widze, że była tu mowa o mojej stronie (i nie tylko). Jako jej gospodarz zapraszam wszystkich. Poczytajcie proszę i jeśli macie cos do powiedzenia na tematy opisane powyżej wpiszcie się proszę. Z góry dziękuję za wszystkie opinie.
    0
  • Users Avatars Mini
    _boniek_ pisze: 2004-05-14 10:15
    jak jest takie zamoeszanie to oznacza jadno, HEYAH znowu na TOPIE !!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-05-14 10:43
    issa - pisałem wcześniej przy innych wątkach - po 35 złotych :-) To oczywiste, że drożej. Ale jeśli to tak dobre i dzięki temu popularne jak wszyscy mówią (i tak opłacalne) to te drobne 15 złotych to żadna różnica, tym bardziej, że jednorazowo wydane. To podobnie jak z przypadkiem kobiety - wczoraj byłem świadkiem w Cudimie - 120 złotych na telefon to ona nie wyda (przy wymianie), ale 300 złotych miesięcznie jakie płaciła zw taryfie Akcja (!!!!!!!) to ważne z punktu widzenia interesu firmy!! Że zmieniejać na jedną z taryf Efekt zaoszczędzi co najmniej połówę tych wydatków (czyli miesięczne oszczędności wystarczą na ten telefon za 120 złotych a roczne na najdroższy z oferty) to już nie ważne. Pomijam, że całe lata przepłacała (sam korzystałem z Akcji... 5 lat temu :-)) to ma uzasadnienie, jak pisałem, cytat: z punktu widzenia interesów firmy - tyle muszą wydzwonić i już :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-05-14 10:51
    issa - o zaleganiu innych pre-paidów nie możemy mówić - one na bieżąco "schodzą"... w zależności od popytu. Natomiast z Heyah albo mówimy o milionie użytkowników, albo o zaleganiu! Tutaj jest różnica. Bo wg mojej oceny, dalego Heyay do miliona zadowolonych użytkowników. Co więcej utwierdza minie w tym fakt, że nadal w swojej książce mam tylko dwa czy trzy numery Heyah, i nie jako domyślne ustawione ale jako dodatkowe przy konkretnym kontakcie :-) Zgadzam się, że określona grupa odbiorców posługuje się Heyah - ale nie zmienia to faktu, bo pytam moich synów co tam w Heyah i oni potwierdzają, że ich koledzy również rzadko korzystają z Heyah. Jeśli już to właśnie kupili na próbę. No i nie masz racji mówiąc, że nie napisałbym tego komentarza gdyby był to produkt Polkomtela. Akurat %#$@$%#@%&% od właściciela - mówię o obsesji dotyczącej marki. Że to bardzo dobra i ciekawa oferta nie raz się wypowiadałem, ale powtórzę - dla mało wymagającego użytkownika GSM jako technoilogii :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    rulez pisze: 2004-05-14 10:56
    jak ktoś chce to odsprzedam fajny numer 605-101-605 :)
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-05-14 11:11
    to jest O'K, a ci ci nie maja to zazdroszcza :-))))
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-05-14 11:34
    Dla mnie pomysł gites z aukcją. Lepsze to, niżby jakieś cwaniaki miały na Allegro wystawiać moim zdaniem. Ja nie będę w aukcjach uczestniczyć, bo już Hejkę mam i za 20 zeta kupiłem i jestem bardzo zadowolony. Numeru mojego ni w ząb nie mogę zapamietać, ale znajomi pamiętają bez problemów... :)
    0
  • Users Avatars Mini
    _boniek_ pisze: 2004-05-14 11:45
    _______NUMER 888111111 juz kosztuje ponad 1000 pln !!!!_______
    0
  • Users Avatars Mini
    dprsaj7 pisze: 2004-05-14 12:01
    jeśli chodzi o numer 888 888 888 - krótko był własnością szefa Heyah - Pana Esz.ale ilośc telefonów z pytaniem"cze stary! dzwonie bo chciałem wiedziec kto ma taki klawy numer" więc go włożył do szuflady;D a jak chccie sprawdzić ŚCIEME-to sprawdźcie dokąd są przekierowywane rozmowy z telefonów stacjonarnych z siedziby Heyah;D.... komu sie uda - niech w przypadku bycia klientem Heyah zastanowi sie nad pojęciem "bycia w d. walonym";D
    0
  • Users Avatars Mini
    lais pisze: 2004-05-14 12:05
    juz 1525 :))
    0
  • Users Avatars Mini
    tez mam spox nr pisze: 2004-05-14 12:05
    a ja mam nr 888-722-2x2 i nie narzekam ;) latwy,wszyscy moi znajomi go zapamietali bez zapisywania =) pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    Krys pisze: 2004-05-14 12:10
    No i bardzo ładnie, niech licytują jak komuś jest potrzebny taki numerek...:)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-05-14 12:27
    issa - nie - jeśliu byłby to produkt Polkomtela nie zmieniłbym Młodemu Simplusa... Z prostej przyczyny - nie ma tam tak WAP-u nie mówiąć o możliwości wapowania przez GPRS :-) A Młody, mimo, że młody wie, że planując wysłanie większej ilości esemesów taniej to zrobi korzystając np. z simplusnetu niż klasycznie :-) Roaming dla milionów! Żeby Ci w strefach przygranicznych, nie wiedząc w czym problem, płacili kasę operatorowi - to jest ważna usługa... ale nie coś tak niszowego jak WAP czy GPRS... ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-05-14 12:36
    **wlo: właściwie to tak po cichu to WAP jest w Hejce:)
    0
  • Users Avatars Mini
    POP pisze: 2004-05-14 12:44
    To bardzo dobry pomysł.Heyah wywołalo nie tylko obnizki cen,ale tez flustracje u uzytkowników innych ofert.Mi tez bylo ciezko odejsc z POPa,ale to zrobiłem i nie załuje!
    0
  • Users Avatars Mini
    mario blaster pisze: 2004-05-14 13:03
    Od 2 tygodni szykam we Wrocławiu Heyah po marketach bo ja u siebie płace hurtownikom 30zł za szt. czasem uda sie kilka znaleść w marketach po 20 ale są ograniczenia do 3 szt. na giełdzie nie schodzą poniżej 30zł. Ale są już problemy z zasilaniami kont i możliwością dzwonienia i odbierania połączen . Czyżby problemy techniczne...:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    mario blaster pisze: 2004-05-14 13:05
    Jeszcze jedno co do aukcji na Allegro kiedyś gość sprzedawał całą serie 888x88888 Ceny dochodziły max do 2000zł Nr 888888888 był kilka krotnie wystawiany i nie wiem czy czasem gość sobie jaj nie robił bo zawsze kończył przed czasem,
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-05-14 13:07
    ... no skoro "flustracje" wywołała to niebezpieczna ta Heyah jest :)
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-05-14 13:08
    Obejrzałem aukcję, bardzo ładnie ten 111 111 idzie w górę. Po głębszym zastanowieniu stwierdzam, że ludzie z marketingu Heyah to jednak mają głowy na karku, w sumie to bardzo na tym zyskują kaskę ale dla klienta też w sumie lepiej jak sobie oficjalnie zakupi a nie pokątnie a za tę samą cenę.
    0
  • Users Avatars Mini
    kejkun pisze: 2004-05-14 13:39
    *dorsaj - śmiesznie gadasz, ale od rzeczy.
    0
  • Users Avatars Mini
    ola! pisze: 2004-05-14 14:13
    Fajnie byłoby mieć taki numerek np. 888 000 000 :) Albo inny taki podobny. W sumie to mi akurat po nic taki numer, ale jak ktoś ma jakiś warsztacik auto-naprawy albo inną pizzerię to po prostu rewelacja dla klientów mieć taki numer. I to jeszcze z obecnie modnymi bardzo 888 na początku... Niezły pomysł z tą aukcją, bo zebrane wsystko na jednej stronie do kupy a nie że porozrzucane na Allegro po kątach i nie wie się czy ktoś prawdziwy towar oferuje czy nie. (CHociaż ja na Allegro kupowałam kilka razy i dotychczas nie byłam jeszcze oszuakna, odpukać...)
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2004-05-14 14:19
    Biały,jesteś w błędzie, mozna wybrać numer, ja wybrałem na stronce fajny numer i jestem zadowolony,a mam 888 20 21 2 X I tez łatwy :-)) wiec nie mów mi ze nie mozna wybrać numeru!!! To akurat nie jet ściema,pzdr :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-14 14:49
    *** wlo - utwierdzasz mnie w przekonaniu , że fajny z Ciebie gość :-) Przepraszam , za tak luzacką gwarę , ale nie wiedziałem jak to napisać. Bardzo logiczna i rozsądna odpowiedź. Muszę się szczerze przynać , nawiązując do części Twojej wypowiedzi , że obsesja Heyah dotknęła także mnie. Sam nie wiem , co mnie tak ostro "ruszyło"... Ostatnio mam obsesję także na punkcie Strefy Plus i możliwości jakie daje, Pozdrawiam i miłego dnia :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-05-14 15:09
    Strefa plus - fajna sprawa :-) ja mam nawet pomysł na polepszenie: trzeba do karty sim dopisac "wirtualny numer stacjonarny" żeby inni mogli dzwonić tanio do Ciebie. Wówczas posiadanie prawdziwej stacjonarki mijałoby się z celem :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    dorsaj7 pisze: 2004-05-14 15:42
    *kejkun - z tym nr 888 888 888 to żadna lipa - ciągle podobno u Esza leży:) mam dobre źródła informacji.a co do teych przekierowań - jestem tego na mx pewien. powodzenia a tak wogóle "śmiesznie gadasz ale od rzeczy" to coś chyba ze skłądnia....... mówic od rzeczy - tzn -bredzić, a mówic do rzeczy - to z sensem.. którą opcję wybierasz?;D
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-05-14 15:47
    *dorsaj7: Uważam, że 888 888 888 powinien zostać w Heyah i nie powinni go sprzedawać, bo to kwientesencja Heyah jest. Żadna inna sieć tak nie miała, bo jakby było np. 501 501 501 dla Idei to nie jest to takie chwytliwe jak same 8 :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-05-14 15:50
    tiaaa wszystko rozdano i każdy już urzywa.buah buah buah żarty sobie stroją.pełno leży i czeka na właścicieli,lub sprzedano wygadano porzucono z takich i owakich przyczyn..
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-05-14 15:51
    fakt, heyah ma wapa ale dzialajacego przez CSD a nie gprs, sam sie zdzwilem bo sie zaczalem z klientem wyklocac a on wyjal 3510i no i niestety nie mialem racji:) wap dzialal, nawet tapetke sciagnelismy. a poza tym, przy niejasnej sytuacji z wymiana kart (ja np. w cenniku heyah takiej pozycji nie znalazlem, a ktos tu pisal, ze jest) to dla kogos komu zalezy na numerze nie bedzie milo jak go okradna lub zgubi sluchawke. pytanie teraz do ktorego momentu niski koszt minuty rozmowy jest wart ewentualnego ryzyka.
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-05-14 15:51
    jak na zbicie kasy to świetny pomysł marketingowy te numerki...
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-05-14 15:53
    chodziło o czywiście o "kwintesencję" paluszki się omsknęły...
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-05-14 16:03
    Zadziwiajacy jest fakt, jak to u niektorych wystepuje reakcja alergiczna na Heyah po przeczytaniu tegeo newsa. Po pierwsze tylko heyah daje mozliwosc wybrania sobie numeru, po drugie nikt na tych aukcjach nie wydaje Waszych pieniedzy, a tak jak juz pisalem wczesniej, jesli ktos ma ich za duzo, to ma prawo miec kaprys wydania ich wlasnie na zloty numer w Heyah. Po trzecie Heyah jest i bedzie, a jak moze ktos tego nie zauwazyl jest skierowane do okreslonego uzytkownika, raczej mlodego i nie korzystajacego z uslug dodatkowych. Zatem do wszystkich przeciwnikow Heyah - nie kupujcie i nie korzystajcie jesli Wam sie ta marka nie podoba. Im wieksza konkurencja, tym lepiej dla klientow, bo ruchy na korzysc obnizenia cen odczuli i simplusowcy i popaki. Po czwarte Heyah jak kazdy prepadi ma swoje wady i zalety, a to ktora marka zostanie wybrana, zalezy tylko i wylaczenie od sposobu korzystania z telefonu i indywidualnej kalkulacji kosztow.
    0
  • Users Avatars Mini
    Nemo pisze: 2004-05-14 16:14
    gsmonline troszke przyspało :) od 17.05 kolejna modyfikacja ofert wiecej i taniej na 2 lata dołożyli kilka nowych telefonów no ale niestety telefonów które ciezko juz kupic :( (siemens s55, motorola t722)
    0
  • Users Avatars Mini
    nieważne pisze: 2004-05-14 16:14
    Trzy lata temu kupiłem sobie na allegro starter z numerem Simplusa 0-60x0xx060 (oczywiście wszystkie x-y to ta sama cyfra). Zapłaciłem cenę równą cenie zestawu startowego w kiosku.
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-05-14 16:24
    nie wiem czy wiecie jak wielki churn ma heyah - ile z tym potencjalnych klientów już nie istnieje - to też może być powód robienia takich aukcji
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-05-14 16:25
    ale takie aukcje udowadniają też teze że znów wszystko zależy od tego "gdzie siedzisz i z kim".......
    0
  • Users Avatars Mini
    biru pisze: 2004-05-14 17:13
    GrzegorzZ. JEsteś moim idolem jeśli chodzi o sentencję dotyczącą ściemy w Heyah. Zainteresowanych faktem iż w Heyah NIE MOŻNA wymienić karty SIM zachowując ten sam numer, odsyłam na pmtg gdzie przytaczam obszerną korespondencję z Heyah poświęconą temu problemowi. Przeczytajcie jeśli łaska a potem zastanawiajcie się czy warto brać złote numery w Heyah. Mile widziana akcja mailingowa do kontakt@heyah.pl (taki mały niewinny lobbying)... Pozdrawiam. biru
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-05-14 17:41
    NO Z TYM BRAKIEM W RAZIE CZEGO TO KIBEL.NR.888-111-111 NIE JEST WART 5200ZŁ !KOSMOS...
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-05-14 17:45
    PONAD 1500 AUKCJI Z NUMERAMI HEYAH NA ALLEGRO.NO WIECIE CO..HEH TO JUŻ SZCZYT WSZYSTKIEGO.I ONI TWIERDZĄ W KTÓRYMŚ TAMN NEWSIE TU NA GOLu ,ZE 1 MLN JUZ JEST AKTYWNYCH W HEYAH..NIE MA CIĘ CZYM CHWALIĆ.BO WIDZE,ŻE ZACZYNAJĄ ROBIĆ KOPIE TEGO CO IDEA ROBI Z MÓZGAMI SWYCH OBECNYCH I POTENCJALNYCH KLIENTÓW,KTÓRZY CIĄGLE MUSZĄ BYĆ PRZY KALKULATORZE ORAZ "MUSZĄ" UFAĆ KIEPSKIM SONDAŻOM I REKLAMOM..
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-05-14 17:47
    JA WIEM PTC ściga sie z Centertelem i oni sie nie bardzo lubia,ale czy nie mapsałęm wyżej prawdy o operatorach,którzy tak naprawde czasm robią nam wode z mózgu.POLKOMTEL jakoś nie bierze sie za taką startegie..
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-05-14 17:50
    Weźmy pod uwage np.rklame IDE POP na okrągło lub z naliczaniem sek do 6mln Idealnych urzytkowników.Wątpie iż mają te 6 mln aktywnych.pewnie ponad 4,5 tak.pozatym mydlenie oczy iż naliczanie sek jest w cenie 6gr/min to też mit bo tylko w weekend z tego co ja zauważyłem..Więc nie do końca sa fair w reklamach.A i te na okrgło .ptrzecież jak byk jest w regulaminie dla nowych ,a nie dla wszystkich.boże co oni ROBIĄ Z MÓZGAMI.UGH bu fee
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-05-14 17:52
    naliczanie sek w cenie 60gr/min OCZYWIŚCIE nie 6gr/min ;-) UPS..
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-05-14 18:57
    A mnie się podoba, że ludzie na Allegro nie odróżniają numerów złotych od numerów tylko łatwych [co w sumie jest sprawą subiektywną].
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-05-14 19:50
    loco - jest? po ile minuta? (bo rozumiem "wdzwaniany"?) i gdzie o tym piszą, bo w cenniku nie - chyba, że ta nowatorska forma przedstawiania informacji przysłoniła mój zmysł postrzegania :-) Jaki numer?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-14 20:22
    *** wlo - jest wap via CSD , numer +48 604 02 02 02
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-14 20:26
    ***titq - taka opcja (wymiana karty) była uwzględniona w cenniku Heyahna 100% , bo mam ten cennik zdrukowany. Użyłem tu celowo czasu przeszłego , bo w cenniku ważnym od 1.maja.2004 takiej opcji nie widzę.... "Nic na chwilę . raz na zawsze" trwało więc ok 47 dni he,he... Poza tym , właśnie 20 minut temu dostałem "zlecenie" na Starter Heyah i "idę" kupić na Allegro :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-14 20:28
    Ach ***wlo , masz rację w cenniku oficjalnym tego nie ma, oczywiście. Cena 46 groszy brutto za minutę.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-14 20:41
    Są tacy , którzy oszczędzają na benzynie , bo ich środkiem transportu są Nazgule. ;-) Brawo ! Sauron byłby z Ciebie dumny , jego oko patrzy na Ciebie łaskawie , syć się nienawiścią. Kto ma uszy do słuchania niechaj słucha. Nic więcej , już odemnie nie usłyszysz. Powodzenia. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-14 20:56
    ***WLO - naturalnie komentarz 18.41 nie był skierowany do Ciebie , broń Boże :-) Poza tym właśnie kupiłem starterek na Allegro 888 ** 44 33 za 28 zł :-) Ale wczoraj jakoś oferta była lepsza...
    0
  • Users Avatars Mini
    nautilius pisze: 2004-05-14 21:12
    czy widzieliście tych chorych ludzi? ktoś dał 520000.00 pewnie zaraz wycofają aukcje
    0
  • Users Avatars Mini
    piotrek1313 pisze: 2004-05-14 23:01
    MIalem heyah i nieuwazam zeby bylo to cos nadzwyczajunego wrecz przeciwnie. Po niecalym miesiacu znow przenioslem sie na taktaka z ktorego jestem zadowolony...
    0
  • Users Avatars Mini
    adamde pisze: 2004-05-14 23:25
    gonzales: przekroczyła 10 tysięcy - jesteśmy już po denominacji w 1995 (kiedy to by było 100 milionów - ciekawe jaby się allegro z cenami na ekranie wyrabiało :) a tak w ogóle to już jest za 888111111 16300zł a za 888222222 2100złNnieźle sobie Heyah dorobi do interesu
    0
  • Users Avatars Mini
    adamde pisze: 2004-05-14 23:27
    sorry info nieaktualne - 40100zł za 888111111 :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-05-14 23:34
    ***adamde: w momencie kiedy wstawiałem posta, cena wynosiła ponad 10 melonów, a zgłosił ją jeden z tych, których oferty wycofano z aukcji. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    wielki_zwis pisze: 2004-05-14 23:35
    już jest za ponad miliard na stare :)
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-05-14 23:58
    Moim zdaniem, to pula 888 się nie zamkneła, a u nich jest taki bałagan, że tego nie sprawdzają, czy ktoś korzysta aktywnie z Heyah.
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-05-15 00:16
    Tak patrze na te ceny za nr Heyah i nie mogę sie nadziwić. Co np. taki człowiek zrobi co wylicytował taki złoty numer i go np zgubił, zapodział, czy został mu ukradziony? Przecierz traci sie go w takiej sytuacji na zawsze, dla mnie to totalny bezsens. A takich ludzi co dają takie sumy za nr gsm, uważam za nie inteligentnych przecierz mozna za to kupić np. działkę, samochód, itp.
    0
  • Users Avatars Mini
    bla pisze: 2004-05-15 12:29
    Polacy to bardzo zakompleksiony naród. We wszystkim widzicie tylko jak nas okradają i chcą naszym kosztem \"trzepać kasę\". Ktoś wybuduje fabrykę to od razu u polaka nasuwa się myśl skąd on tyle kasy wziął - napewno ukradł, jak ktoś chce innym dac szanse na zakup ciekawych numerów (bo przez net nie zdążył) to od razu u polaka nasuwa się myśl że znów ktoś chce na nas zarobić. Jak dla mnie Heyah jest OK
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-05-15 13:02
    ***Bla: ale zgadzasz się chyba, że wystawiającego złote numery na Allegro trudno posądzać o filantropię?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-05-15 14:25
    Nie bardzo rozumiem... Heyah licytuje złote numery na Allegro???
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-05-15 14:28
    issa - jeśli więc usługi nie ma w cenniku, jak to możliwe, że jest świadczona? Prawo telekomunikacyjne wyraźnie mówi, że operator ma obowiązek świadczyć usługi na zasadach określonych w regulaminie i w cenniku... A czy może i jest możliwość dostępu do sieci przez TCP/IP tylko jakoś zakamuflowane i wiadowo o tym tylko wybrańcom?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-15 15:29
    Ustawienia HeyahInterne via CSD pod WIN95/98. -Mój komputer , - Dial-up Networking , -utwórz nowe połączenie (zakładam , że modem dla danego telefonu jest już zainstalowany) , - nazwa połączenia , -dalej wpisujemy numer dostępowy 604010101 (całość w polu numer telefonu) , - następnie \"Dalej\" i \"Zakończ\". Potem należy kliknąć prawym klawiszem na nowo utworzoną ikonkę Dial-up i kliknąć \"Właściwości\" , nie zaznaczać \"Używaj numeru kierunkowego i właściwości wybierania\". Następnie w \"Typy serwerów\" zaznaczyć \"Włączaj kompresowanie oprogramowania\" oraz TCP/IP. w TCP/IP nie wpisuje się DNS , jako że zaznaczone jest \"Adresy serwera nazw przypisane przez serwer\". Po wpisaniu ustawien klikamy prawym klawiszem na skonfigurowaną ikonkę i wybieramy \"Połącz\" , wpisujemy hasło eranet , login eranet i klikamy \"Połącz\"
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-15 15:37
    *** wlo - te ustwienia są poprawne na pewno , nie jestem tylko pewien haseł i loginów , jako że tyczą się one praktycznie tak-taka, więc może to być erainternettt , eranettt , lub eranet po prostu , ale te pierwsze dwa to raczej tylko do internetu via gprs, a takowego gprs nie ma na pewno. Internet via CSD działa na 99% , niestety miomo szczerej chęci przetestowania go na Ericssonie T65 i wystawiania go za okno (tak za okno nawet) jego wewnętrzna antena była tak słaba (no i sygnał tak słaby) , że nie dało rady. Ale sprawa jest niemal przesądzona. Czy to jest zakamuflowane ? Tak , pewnie taki jest zamysł , by oniżyć wartość oferty Heja . PTC robi to świadmoie jestem tego pewien , podobnie jak ten luzacki BOK , dlatego ani widu , ani słychu oficjalnie o intenecie i wap. Zresztą to opłaca się używać (i-net via CSD) tylko i wyłącznie do poczty , Outlook itp. Trudno sobie wyobrazić inne zastosowania . Czy PTC łamie prawo ? Na to wygląda, ale nie mi to szczegółowo oceniać.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-15 15:43
    Każdy kto ma odpowiednie oprogramowanie komunikacyjne , może to bez trudu sprawdzić. Jjak będą problemy z hasłami , to wystarczy tylko spróbować tych trzech , choć stawiam na te ostatnie. Ale kto się w to będzie bawił , szkoda zachodu. Patrząc z pewnego punktu widzenia internet jest w POP , MIX też już od dawna , sprawdzałem i na POP i na MIX (tzw. Telenet). ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    nieważne pisze: 2004-05-15 16:35
    W simplusie WAP, Internet i GPRS jest od zawsze. Simplus jest the best.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-05-15 16:38
    Grzegorz_Z - masz rację - i chyba właśnie do tego się to sprowadza. Pytanie tylko czy te numery dostępowe są dedykowane dla Heyah (i mają stosowną cenę w związku z tym) czy jest to po prostu numer Ery, z którego każdy może skorzystać po cenie wg swojego cennika za połączenie z innym operatorem.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-05-15 16:38
    Brawo ***wlo, to był debeściarskie pytanie ;). ***Issa, ***Grzegorz Z. - no oczywiście. że tak. Heyah nie wprowadziła żadnej "tajnej" usługi, tylko umożliwia łączenie się z numerem dostępowym innych operatorów. Nie zdziwiłbym się, gdyby można było połączyć się z numerem TP.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-05-15 16:55
    Tylko wobec tego skąd cena 46 groszy za minutę, jak podaje issa? Bo nie ma tego w cenniku, nie jest to z cennika Ery (bo i dlaczego miałoby być?)... Dla mnie więc tych usług Heyah NIE ŚWIADCZY! e mogę skorzystać z numeru dostępowego Plusa, za cenę 98 groszy to insza inszość (chociaż to nie połączenie głosowe, więc diabli wiedzą jak to będzie działać?) :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-15 20:46
    Powiem Wam jak to jest. Hi, hi, hi oczywiście nie 48 groszy , a cena ta jest wzięta z cennika Tak-tak. Mój błąd ;-) A więc możecie się łączyć , przez dowolny numer dostępowy , do wyboru do koloru - Idei , Ery i Plusa i ZAWSZE zapłacicie 98 groszy !!! Na dodatek taka sesja wap , jest oczywiście taktowana sekundowo :-) Nie popatrzyliście dokładnie co jest napisane w cenniku Heyah , cytuję :"Opłaty za połączenia krajowe naliczane są za każdą sekundę połączenia (...) Ceny dotyczą także przesyłania danych". Poza tym nie polecam numeru dostępowego Ery , otwiera się śmiertelnie długo , natomiast na numerku Plusa , szybciutko , kilkanaście sekund. Testy robione były na Nokii 3410 :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-15 20:52
    *** nieważne - od zawsze , czy też nie tu w sumie ***nieważne , ale raczej nie od zawsze... ;-) Cena za minutę połączenia z Internetem to też 98 groszy , lub też mówiąc innaczej za sekundę 0.02 grosza :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-15 21:04
    Prawda jest taka , że PTC gmatwa tę konkretną sprawę jak może i stosuje półsłówka. Jak dla mnie chodzi o to , żeby przedstawić ofertę Heja jako BRADZO okrojoną , co miało w zamyśle mocno zniechęcić bardziej wymagających użytkowników przez rozwodem z Tak-takiem. Cena 98 groszy jest totalnie zaporowa praktycznie , czy to jeśli chodzi o internet czy to o wap , bo to bezwzględnie najdroższe tego typu usługi w Polsce. Choć w sumie to można się połączyć jak pisaliście , z wap numerem np. Ery mając abo w NIO15 i płacić 2 zł za minutę ;-))) Mi się kiedyś w czasach początkowej nieświadomości , taki bolesny przypadek zdarzył , właśnie na ustawieniach Idei (stara Motorola T2266 czy coś takiego) i abo Plusa. Więc i tak nikt sobie na luzie by nie surfował w Heyah. Fama poszła , że Heja jest bez wap i internetu i tylko wybrańcy ;-) , wiedzą , że tak nie jest. O TO CHODZIŁO ! Zresztą na nic jak pisałem , praktycznie ta wiedza...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-15 21:14
    ***Grzegorz_Z - jeśli kiedykolwiek jeszcze doładujesz Heja , to sprawdź ten HejaWap na Nokii 3410 , bo wielokrotnie mówiłeś iż taką posiadasz :-) Powiem Wam , że na Nokii 5510 i sim Tak-tak otwierało się to tak samo beznadziejnie. Choć myślę Grzesiek , że pracownicy PTC postawili sobie już niemal za punkt honoru , deaktywację podanego przez Ciebie numeru w odpowiednim czasie , a czytają to na pewno ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-05-15 22:17
    No - czyli uzgodnikiśmy, że Heyah NIE OFERUJE WAP-u. Jeśli ktoś posiada telefpon z obsługą WAP to może sobi skorzystać z numeru dostępowego innego operatora (nawet zagranicznego), jednak nie można "podciągać" tego pod ofertę Heyah :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-15 23:00
    W Heja można korzystać z wap , ale Heja go nie oferuje. ;-) To chyba tylko w Polsce jest możliwe takie coś ;-) Zważywszy na najniższą cenę połączenia międzynarodowego 1.7 brutto i takt tych połączeń 60/60 , lepiej już przed numerem mieć kierunkowy +48. Czyli sumując ***wlo , Heja nie dla wap-owiczów :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    eranet pisze: 2004-05-16 13:07
    ale sie porobilo i ile to ciekawych rzeczy człowiek sie dowie...Szkoda tylko, że mam tak rzadko dostęp do neta. Z tym bez ściemy to juz troszeczke nieaktualne. Ja co prawda nie uzywam i na razie nie mam zamiaru, ale zagranie typu nie ma, a jest jest na pewno nie fair...Co do licytacji to pomysł fajny, coś nowego i nie szkodzącego nikomu, ale powinno sie umozliwiać wymiane karty po jej zarejestrowaniu. Cos czuję, że kiedyś Heyah będzie obsługiwany w salonach i punktach Ery, tak jak Tpsa w salonach Idei....
    0
  • Users Avatars Mini
    jedrzej pisze: 2004-05-16 13:48
    *eranet; mnie zdziwil fakt iz w moim miescie w kauflandzie w saloniku sprzedazy ery gosciu normalnie handlowal starterami ery(po 35zl) i kartami doladowujacymi i nawet klientom mowil po coz taktak skoro heyah jest tansza- wiec calkiem mozliwe ze wkrotce tak bedzie bo..bo po rawzdzie skoro bedzie z tego kasa dlaczego by nie?
    0
  • Users Avatars Mini
    start pisze: 2004-05-16 13:55
    a ile bylibyscie sklonni dac za te numery: 8885 6 8885 888 565 505 888 565 515 888 565 535 888 565 595 888 56 56 16 ( 888 565 616 ) 888 56 56 76 ( 888 565 676 ) 888 56 56 86 ( 888 565 686 ) ( 8 sztuk ) ? Bo mam do sprzedania :P a tak wogule co do aukcji to oni cxhyba przesadzaja z tymi cenami albo to sztuczne nabijanie ceny :P
    0
  • Users Avatars Mini
    eranet pisze: 2004-05-16 14:38
    *jedrzej w aps to się dzieja cuda i gośc na pewno handlował tym na własną rękę..(po 35 pln to sam zarabia na tym 15 pln), bo przeciez oficjalnie Heyah nie jest dostepna w tym kanale sprzedazy...ciekawe ile takich rzeczy jeszcze w Polsce się dzieje i czy ktoś się tym zajmuje...a skoro taki z niego handlowiec, to powinni mu podziekować za prace i niech otwiera swój punkt, a nie wykorzystuje miejsce pracy do robienia swoich interesów....
    0
  • Users Avatars Mini
    Robi pisze: 2004-05-16 15:13
    Ale jaja 12 070 101 za 888 111 111
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-05-16 19:10
    eranet - jeśli jedzrej mówi, że w Kauflandzie w Erze sprzedają Heyah, to może u mnie w Kauflandzie w "saloniku" Idei też się kupi Heyah?;-) Grzegorz_Z - szczerze wątpię w prawdziwość tej aukcji. Nie wierzę po prostu, że jest na świecie taki idiota, który zapłaci nawet kilka tysięcy za nujmer telefonu pre-paid, a co dopiero kilkanaście czy kilkadziesiąt tysięcy. Cała sprawa tych aukcji na Allegro to moim zdaniem wykorzystywanie okazji, że Heyah robi aukcje złotych numerów dla zwykłych złodziei, którzy próbują przy okazji zarobić. Po ile "chodzą" te "złote" numery na aukcji Heyah?
    0
  • Users Avatars Mini
    eranet pisze: 2004-05-16 20:26
    *wlo, nie wiem co mozna kupić u ciebie w kauflandzie w saloniku Idei, watpię zeby to była Heyah, bo im pewnie nie bardzo leży zapytanie o czerwoną łapę, a nie o żółtą, u mnie tego nie ma, ale jesli gość jest zatrudniony do tego, by sprzedawać Tak-Taka to niech nie robi sam biznesu, bo przez to mozna stracić autoryzację i bedzie sprzedawał majtki na pobliskim bazarze, być może nawet w okolicach kauflandu i wtedy zobaczy jak taki biznes smakuje....A co do aukcji to jak zwykle parę osób musi popsuć zabawę wykorzystując to, że ktos chce w tym uczestniczyc, pobawić się i mieć fajny numer telefonu...
    0
  • Users Avatars Mini
    Gr33nY pisze: 2004-05-16 21:25
    niech ktos sprobuje sie zalogowac do self care Heyah wlasnie przyszlo mi JEDNOROZOWE HEYAH haslo :) jestem ciekaw co to za gwara :D
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-05-16 22:29
    A ja nie rozumiem, dlaczego Heyah robi aukcję dla zwykłych złodziei?
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-05-17 00:01
    Wyraziłem się nieprecyzyjnie. Precyzyjnie sformułowane pytanie brzmi: dlaczego ***Wlo uważa, że to aukcje dla złodziei? Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-05-17 00:05
    *Grzegorz_Z: nie szkoda Ci bylo kasy na win? jak dla mnie istnieje jeszcze kilka innych sposobow wydawania kasy ;))) np. porzadny podrecznik linuxa, ewentualnie pudelkowa wersja ktoregos z linuxow z podrecznikiem (Suse?, redhat?, mandrake?) no i moze jakis kurs obslugi zeby zaczac, bo robie to sam w domu i czasem podstawy sa trudne, bo rozwiazania zbyt banalne ;) do tego porzadny modem bo moj to tylko z win jest zgodny... a co do licytujacych... swiat oszalal ale to ich sprawa...
    0
  • Users Avatars Mini
    Gr33nY pisze: 2004-05-17 03:09
    Grzegorz_Z *** sciagnalem wlasnie ponownie cennik z tego adresu co podawalem wczesniej i jest tak jak mowisz niestety :(
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-05-17 11:39
    Gonzales - no nie - źle mnie zrozumieliście :-) Interpunkcja się kłaia :-) Nie aukcja dla złodziei, ale sytuacja jest sprzyjająca dla złodziei wykorzystujących akcję Heyah. Oni (ci złodzieje) próbują wykorzystać okazję sprzedając "złote" numery, których nie mają po prostu. Jeśli to Heyah zorganizowała aukcję, to pod jakim nickiem się ukrywają? Bo jak widzę te numery są sprzedawane przez dziesiątki róznych sprzedawców. Czy nie jest dziwna sprzedaż numeru 888 111111? Nie sądzę by była prawdziwa.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-05-17 11:46
    Widzę, że platynowe numery Heyah już się pojawiły... Ciekawe kiedy brylantowe będą ? )))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-05-17 11:48
    A nawet "wypasione" są numery!!! "Przedmiotem aukcji jest nowy zestaw startowy Heyah z numerem +48888868886. Starter jest nowy nieodpakowany, zaklejony oryginalnymi banderolkami, na koncie 15 PLN. Do wylicytowanej kwoty należy doliczyć koszty przesyłki w wysokości 5 PLN. Życzę udanej licytacji !" BTW. Czy w zapakowanym starterze Heyah może być inna kwota niż 15 zł???
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-05-17 11:52
    Albo niejaki owczik tak uczciwy chciał być, że zdjęcia kart porobił nawet, tyle, że nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu czasem... Na sim-ach są numery 880 (np. 880 137 137) a on w aukcji podaje 888 137 137... Teraz może być pytanie - to rzeczywiście pomyłka? Czy może jednak "pomyłka"? 880 Nie będzie pewnie tak chodliwy jak 888 no i w końcu co za różnica między 8 a 0? niewielka :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-05-17 12:11
    Cóż, niektórzy nie odróżniają kółeczka od bałwanka.
    0
  • Users Avatars Mini
    nautilius pisze: 2004-05-17 13:24
    a liudzie na aukcji głupieją :/
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-17 14:06
    Tak ***wlo , sprzedają startery z 5 zł na koncie , te które były rozdawane.
    0
  • Users Avatars Mini
    as pisze: 2004-05-17 16:57
    jestem ciekaw za ile by poszedl numer 888 100 0xx
    0
  • Users Avatars Mini
    MARIO BLASTER pisze: 2004-05-17 17:42
    Ciekawe czy wszystlie aukcje są w pełni uczciwe.Wzedzie jest tylko przelew na konto.A bylo ostatnie słychać o naciągaczach.Gość wpłaci 50 tys na konto i tranzakcji nie bedzie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Smarkacz pisze: 2004-05-17 19:44
    Nie macie sie czym przejmowac, naprawde? 'O moj boze, to Russel Crowe!, nigdy nie widzialam aktora!'
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinnn pisze: 2004-05-17 21:48
    nie wszystko złoto co się świeci
    0
  • Users Avatars Mini
    Matts pisze: 2004-05-25 11:18
    jak dla mnie to glupota wydawac kilkaset zlotych na jakis glupi numerek
    0
  • Users Avatars Mini
    .wally. pisze: 2004-05-26 14:23
    dla mnie tez glupota wywalac w cholere kasy tylko dla fajnego numeru. osobiscie za normalna cene kupilem swojej ukochanej 888 xyz zyx i jest cool :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Shadow-master pisze: 2004-05-27 01:38
    EEE tam nic szczególnego
    0
  • Users Avatars Mini
    Przemek pisze: 2004-05-30 19:20
    Taaa.....i znowu gejah [ciga kase.....zadna siec tak nie robi..;/
    0
  • Users Avatars Mini
    konsultant heyah pisze: 2004-06-07 18:33
    przemku* widze ze masz jakies problemy ze soba moze jednak to ty jestes gejem i chcesz to przez te komunikaty powiedziec
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: