TelForceOne w drugiej połowie roku planuje wprowadzić na rynek 11 nowych modeli telefonów myPhone. Na IV kwartał planuje kampanię reklamową tej marki. Spółka zakończyła działania restrukturyzacyjne. Liczy na dalszą poprawę efektywności w drugim półroczu. "Zamierzamy wzbogacać naszą ofertę o nowe modele myPhone. Dotychczas wprowadziliśmy na rynek 22 modele, w drugim półroczu do klientów trafi kolejnych 11" - powiedział Wiesław Żywicki, wiceprezes spółki. Wśród nowości pojawią się serie próbne dwóch urządzeń z systemem Android oraz modele Dual SIM produkowane we współpracy z fabryką Lenovo. TelForceOne rozwija sprzedaż aparatów telefonicznych na nowych rynkach. Na Węgrzech pozyskała nowego partnera - sieć Tesco, na Słowenii podpisała umowę z operatorem SI mobile, a w Estonii z operatorem Elise. Niezależnie od tego zwiększa sprzedaż do czeskiego operatora T-Mobile. Również w Polsce firma planuje wzrost sprzedaży poprzez sieci handlowe. W pierwszym półroczu tego roku sprzedała 83 tys. sztuk (wzrost o 137 proc. r/r).