Szefowie marki Heyah zapowiedzieli dziś wprowadzenie w najbliższych miesiącach oferty postpaid związanej z tą marką. Według nich, jest to naturalny krok w rozwoju tej mocnej marki. Wojciech Kliniewski, dyrektor zarządzajacy ds. Heyah, zapewnił dziś, że liczba użytkowników Heyah jest stabilna i przez ostatni rok nie spadła. Robert Bujok, szef marketingu Biura Heyah, podał, że ofercie Heyah w ostatnim półroczu udało się zwiększyć minimalnie średni przychód z klienta oraz bardzo znacznie zwiększyć liczbę wydzwanianych przez klientów minut oraz ilość transmitowanych danych.
Przedstawiciele Heyah zdradzili także, że aż 70% klientów oferty mix w Heyah to "starzy" klienci oferty prepaid Heyah. Heyah, podobnie jak cała PTC, wyda w tym roku mniej na marketing swoich produktów. Wydatki brutto (te według danych Expert Monitora) będą jeszcze w miarę podobne jak w 2008 r., ale rzeczywiste poniesione koszty na marketing powinny być mniejsze o 15-20%.