Orange, który po pierwszym kwartale 2009 roku miał 16 tys. klientów radiowego dostępu do internetu w technologii CDMA, spodziewa się, że na koniec tego roku ich liczba może przekroczyć 50 tys. Operator Orange nie planuje zmniejszać 500 mln zł nakładów na tę inwestycję, dzięki której do końca 2009 roku obejmie zasięgiem CDMA blisko 100 proc. Polaków. "Inwestycja w CDMA odbywa się zgodnie z planem i obecnie w zasięgu naszej sieci znajduje się już 70 proc. powierzchni kraju. Na koniec marca mieliśmy 16 tys. klientów usługi, co oznacza, że średnio miesięcznie pozyskaliśmy 4 tys. klientów, gdyż usługa jest dostępna od 1 grudnia 2008 roku" - powiedziała agencji PAP w wywiadzie Grażyna Piotrowska-Oliwa, prezes Centertela. "Jeszcze w drugim kwartale planujemy rozpocząć promowanie tej usługi, ale nie należy spodziewać się zmasowanej akcji promocyjnej, będzie to raczej promocja "door to door", gdyż zależy nam na dotarciu do klienta poza miastem, który nie miał jeszcze dostępu do internetu" - powiedziała.