Era wprowadza usługę, która oferuje rozszerzoną gwarancję telefonu. Dzięki temu rozwiązaniu klient będzie mógł wymienić aparat nieprzydatny do użycia z powodu nieprzewidzianych zdarzeń.
Usługa "Bezpieczny telefon" gwarantuje klientom natychmiastową pomoc w przypadku:
zniszczenia aparatu niemożliwego do naprawienia – klient może otrzymać nowy aparat w cenie specjalnej od 1 zł,
uszkodzenia mechanicznego karty SIM – natychmiastowa wymiana karty SIM za 1 zł,
naprawy telefonu w przypadku uszkodzeń oprogramowania oraz mechanicznych nieobjętych gwarancją producenta lub po wygaśnięciu gwarancji – klient zapłaci jedynie 10% wartości kosztów naprawy (minimum 35 zł),
zgłoszonej na policji kradzieży telefonu wraz z kartą SIM – klient może kupić nowy telefon od 1 zł oraz otrzyma nową kartę SIM za 1 zł,
nieuprawnionego użycia – w przypadku kradzieży aparatu zwrot kosztów nieuprawnionego użycia na terenie kraju.
Usługa "Bezpieczny telefon" została przygotowana z myślą o klientach prywatnych, którzy będą podpisywać umowę z siecią Era lub aneks do trwającej już umowy z taryfą Nowa Era, Nowa Jedyna i Era Relaks. W ramach usługi abonenci mają prawo do skorzystania z oferty rozszerzonej gwarancji już po 4 miesiącach od aktywacji usługi. Miesięczny koszt usługi wynosi od 5 złotych do 15 złotych, w zależności od wybranej taryfy:
Nowa Era 20 | 5 zł brutto |
Nowa Era 40, Nowa Era 60, Nowa Era 80, Nowa Jedyna | 10 zł brutto |
Nowa Era 100, Nowa Era 120, Nowa Era 200, Era Relaks | 15 zł brutto |
Równocześnie klienci mogą korzystać z usługi BeKaP, która zapewni bezpieczeństwo danych zgromadzonych w telefonach – klienci Ery, Ery Biznes, Era MIX i Tak Tak mogą przechowywać zapasowe kopie kontaktów, kalendarza i notatek na serwerze operatora.