BOK Idei w Lublinie ma 5 lat

Newsy
Żródło: Idea
Opinie: 96

Biuro Obsługi Klienta Idei w Lublinie ma 5 lat. BOK w Lublinie działa od maja 1999 r.

PTK Centertel, jako pierwszy operator komórkowy w Polsce zbudował i uruchomił telefoniczne Biuro Obsługi Klientów, działające od 1992 r. w Warszawie, a od 1999 r. także w Lublinie.

Obchodzące 5-urodziny Biuro Obsługi Klientów sieci Idea w Lublinie, zatrudnia prawie 650 osób i koncentruje swój zakres działania na kontaktach z klientami ofert masowych w Idei: Idea POP, Dla Każdego, Idea dla Ciebie. Biuro Obsługi Klientów Idei w Lublinie z każdym miesiącem obsługuje coraz więcej połączeń z klientami Idei - w ostatnim miesiącu było ich aż 1.035.000, w stosunku do 758.574 rozmów przed rokiem.

Według najnowszych badań PBS (1Q2004 r.) dotyczących ogólnego zadowolenia klientów z pracy Biur Obsługi Klientów (w siedmiostopniowej skali) - Idea zajmuje pierwsze miejsce wśród operatorów GSM, ze wskazaniem 6,1 punktów (Era - 6,0 pkt.; Plus GSM - 5,8 pkt.)

Także według niedawnych badań TNS OBOP nt. satysfakcji polskich klientów z usług telekomunikacyjnych (02/2004) - średni wskaźnik zadowolenia był najwyższy w przypadku sieci Idea i wynosił 7,7 (w dziesięciopunktowej skali)

Natomiast według ubiegłorocznych badań TNS OBOP (12/2003) sieć Idea ma najwięcej zadowolonych klientów - 68%, wyprzedzając sieci konkurencyjne.

Opinie:

Opinie archiwalne (96):

Komentuj

Komentarze / 96

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Jurek pisze: 2004-05-28 14:52
    No to bomba. Nie powiem, że 100 lat... ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-05-28 14:56
    Gratulacje.
    0
  • Users Avatars Mini
    Lidoro pisze: 2004-05-28 14:57
    Podejrzewam, że zwiększona ilość rozmów z BOKiem wynika nie z większego zadowolenia klientów Idei, tylko z większej ilośći problemów.
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-05-28 14:57
    Wszystkiego najlepszego dla ideal.boss - powodzenia i sukcesów - mniej męczących i natrętnych sprzedawców
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-05-28 14:58
    no i oczyście samych miłych i zadowolonych klientów :))))
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-05-28 14:59
    Biuro notuje coraz wiecej polaczen z klientami. Ponad milion miesiecznie.... Nie wiem skad im sie to zadowolenie wzielo w taki razie, skoro ludie dzwonia coraz wiecej heheh No i jak mozna miec wyniki 7,7% w skali 10 punktowej??? Bo wtedy to ta satysfakcja to baaaaardzo slabiutka....
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-05-28 15:00
    tylko..przejżałęm zdjęcie "ogólne zadowolenie" i coś mi tu nie pasuje..Idea?Na pierwszym?nie napewno nie .Ja zawsze miałem problemy z nimi..
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-05-28 15:00
    A ja ostatnio dzwoniłem do BOK bo chciałem dowiedzieć się o nazwę serwera POP3 i SMTP. Po kilku minutach oczekiwania (dotychczas było nieco szybciej!) zgłosił się jakiś burak, oczywiście nie wiedział "o co chodzi" poszedł sprawdzić, po 10 minutach oczekiwania aż ponownie się zgłosi rozłączyłem się. Szkoda, do niedawna bardzo chwaliłem BOK idei.
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-05-28 15:03
    ***lidoro chyba masz tu racje.:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-05-28 15:04
    Nie wierzę, że Idea ma najbardziej zadowolonych z obsługi klinetów. Raczej wszyscy Ideowcy narzekają, że mają najgorszą obsługę ze wszystkich sieci...
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-05-28 15:06
    ***Loco taaaa tu jest 99% racji moi znajomi zawsze mają problemy z BOK idei.ja już nei mam wiesz dlaczego? a? :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-05-28 15:12
    Najlepsze wspomnienia mam z BOK ery. Pożyczyłem od kumpla telefon w erze, dałem kobicie a ja tylko płaciłem. Zadzwoniłem zapytać o wysokość ostatniej faktury, i coś mnie rozłączyło. Za parę minut zadzwoniła moja komórka w idei! Odbieram - a to konsultant z ery dzwoni mi powiedzieć, że kwota do zapłaty to 25 PLN! Ja nie wierzę i pytam skąd ma numer - a On na to, że zadzwonił pod numer o który pytałem, tam odebrała kobita, chasła nie znała, no to konsultant pyta o właściciela numery Ona podała Mu dane kumpla który faktycznie był właścicielem aparatu i numeru. Konsultant zadzwonił do qmpla i pyta czy dzwonił pytać o kwotę. Qmpel zrobił wielkie oczy ze zdziwienia ale jak oprzytomniał to podał mój numer do idei. I tak oto biedny zbłąkany konsultant dodzwonił się do mnie! Era pierwszy i ostatni raz u mnie tak zapunktowała.
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-05-28 15:12
    do ojciec.dyrektor -- ale jakiego ty poszukiwałeś smtp i pop3 - idei?
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-05-28 15:51
    ***DeeM - mail.idea.net.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-05-28 15:52
    ***DeeM - chciałem sobie Outlooka (do mBox) skonfigurować ale BOK za bardzo mi w tym nie pomógł :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-28 15:55
    *** ojcze.dyrektorze - nie lepiej było wysłać mi sms-ka , albo zadzwonić? Czas oczekiwania na odpowiedź wynosiłby 3 sekundy. No tak , ale tam miałeś bezpłatnie ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-05-28 15:58
    ***issa - kiedyś właśnie z BOK uzyskałem pomoc w tej kwestii (w pracy), i jak miałem w domu ten sam problem to do nich skieowałem swe kroki - i się zawiodłem. Sprawdziłem w pracy co trzeba kliknąć i wpisać - sam sobie poradziłem. Ale faktycznie nie wpadlem na to, żeby zadzwonić do Ciebie :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-28 15:59
    Alternatywne nazwy serwerów POP3 i SMTP , to mail.przepraszamyale serwisjestchwilowo nieosiagalny. net.pl ;-) Prosimy o niezwłoczną korektę właściwości kont ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-05-28 16:01
    *ojcze! ta historia z konsulatntem ery pokazuje jak byc powinno ;) chyle czola! a co do "zadowolonosci" ideowcow to prosze tylkomnie nie rozumiec jako wychwalacza innych sieci i "na klate" nie przyjmowac, ale ciekaw jestem jaki % zadowolonych klientow (w sumie odnosi sie to do wszystkich sieci) to klienci bezkrytyczni? ;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-05-28 16:04
    do ojciec.dyrektor - to jestem pod wrażeniem - ale tak czasem jest ze trafiasz na niekompetentne osoby - pytałem o pop3 i smtp dlatego bo czasem przychodzi klient do nas do salonu i ma pretensje ze nie jestem w stanie mu podać powyższych danych do jego konta - a konto ma założone na *** serwerze :))
    0
  • Users Avatars Mini
    Poeticus pisze: 2004-05-28 16:05
    Faktycznie w Idei w taryfach biznesowych obsluga jest fachowa i konkretna. IVR jest tak uprzywilejowany, ze konsultatnt zglasza sie od razu. W Plusie czeka sie srednio 6 minut na konsultanta. Ale w Idei w zwyklych taryfach nie krocej. W Erze nie wiem, bo mialem u nich telefon dosc dawno. ;-) Z fachowoscią obsługi tez bywa roznie (oby nie trafic na nowicjusza, bo ten nic nie wie prawie, albo myli fakty). Jesli zas chodzi o mila obsluge, to osobiscie nie trafilem jeszcze na niemila ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-05-28 16:42
    W sumie ja nie za często do BOA Ery dzwonię, jakoś powodów nie mam, ale przed ostatnim przedłużaniem umowy męczyłem ich średnio po 3 razy dziennie, sprawdzając co mi który zaproponuje i co się uda z nich wydusić:) Czas oczekiwania był krótki, ale ja cwaniaczę i nie wciskam po kolei tych numerków tylko od razu do konsultanta walę:) A potem jak już w salonie brałem nowy telefonik to zjawiłem się na 5 minut przed zamknięciem i marudziłem przebierałem a pani nawet okiem nie mrugnęła, chociaż aż mi jej było żal, że przeze mnie 30 minut po czasie z pracy wychodzi... Myślę, że to właśnie obsługa w Erze wpływa na to że jestem takim fanatykiem tej sieci. Ale o Plusie też raczej dobrze mówią, dlatego dziwię się że takie wyniki nam tu na górze zaprezentowali a nie inne.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-05-28 16:53
    *loco: bo krytyczni jestesmy (my - plusowcy ;), albo dlatego ze jak pytali tych potencjalnie zadowolonych (biznes) to nie mieli czasu odpowiadac ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    bakx pisze: 2004-05-28 16:55
    hmmm bok idei zawsze chodzi ok. nigdy nie mialem problemow.. czy to dzwonica z abo, abo firmowego czy centertela NMT... praktycznioe zawsze mnie laczylo odrazu... a co do kompentncji to roznie z tym bywa.. czasami trafi sie na jakąś szachmupe a czasem na naprawde mila konstultantke, ktra chce pomoc a nie odwalic koleny kawalek roboty....
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2004-05-28 17:19
    Dodzwonic sie to nie jest problem, ale z wiedza konsultantow bywa roznie. Musze przyznac ze w erze mialem wyczerpujace informacje a w idei moze w 20% bylem zadowolony. Pomimo tego mam nadzieje ze sie to poprawi.
    0
  • Users Avatars Mini
    konsultant idei pisze: 2004-05-28 17:20
    Ilosc polaczen nie jest spowodowana tylko i wylacznie niezadowoleniem, czy problemami klientow. To najprostszy i najtanszy sposob wlaczenia/wylaczenia uslugi. Wiezcie to pod uwage wszysko wiedzacy krytycy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Lutek pisze: 2004-05-28 17:25
    Od 2 czerwca rusza kampania Plus Gsm "MIX Plus" . Oferta jest najbardziej atrakcyjna w porównaniu do Mix-a Ideii i Ery. Ceny połaczeń wynoszą 0,80 gr na połączenia w sieci Plus i do tel stacjonarnych oraz 1,80 do innych operatorów, koszt SMS 0,29 gr. Nie ma kontraktu 12 lub 24 miesięcznego. Klient poczas podpisywania umowy zobowiązuje się do 24 lub 30 zasileń telekartą o minimalnym nominale 30 zł. Taktownie od samego poczatku jest 30/30. Ceny telefonów zależą od deklarowanych ilości zasileń i np. Nokia 3150i koszt 19 zł netto przy 30 zasileniach lub 119 netto przy 24 zasileniach. Pozdrawiam i czekam do 2 czerwca. Lutek
    0
  • Users Avatars Mini
    konsultant idei pisze: 2004-05-28 17:44
    Era? Mam przejscia negatywne rowniez. Tak jak w kazdej sieci. Probowalem sie polaczyc po 21 przez 17 (!) minut z konsultantem w sprawie niejasnego nalicenia faktury mojemu znajomemu wlascicielowi firmy. Kiedy juz sie dostalem na rozmowe po nastepnych 10 minutach dowiedzialem sie , ze rzeczywiscie faktura zostala zle naliczona. Sprawa wymagal wyjasnienia w salonie firmowym. Abonent poszedl tam, ale poniewaz nie znal sie na tych historiach, tam przekonano go, ze wszystko jest w porzadku. Nie interweniowalem, bo w zasadzie to nie moja siec i nie moja sprawa.
    0
  • Users Avatars Mini
    Lidoro pisze: 2004-05-28 18:07
    **Lutek - ja tak z ciekawości, czy Ty do każdego newsa dorzucasz post o "wspaniałej" ofercie Plusa, bo Ci się klawiatura zacięła, czy po prostu jesteś pracownikiem tego słabego operatora? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-05-28 18:20
    Ja mogę o BOK'u Idei i Plusa napisać tylko dobrze.Co prawda rzadko dzwonię(cześciej śle maila,bo sprawy nie są pilne)ale jakoś mi się udaje trafiac na spoko pracowników.Ostatnio z Idei oddzwonili na mojego maila,odebrała moja mama,ale później mówiła mi,że "pani z Idei była bardzo miła".To samo koleś z ProPozycji.W Plusie jest to samo.Chociaż raz trafiłem na kobitę,która była wyraźnie znudzona swoją pracą...BTW,nie wiem jak Wy,ale ja wole bardziej rozmawiać z konsultantkami,jak maja miły głos to aż chce się gadać i gaać... :)
    0
  • Users Avatars Mini
    ola! pisze: 2004-05-28 18:21
    **konsultant idei: tak się składa, że mam ideę i to od lat, jestem niby już vipem a i tk traktują mnie średnio. POmijam to, że żeby cokolwiek wybrać jako temat rozmowy trzeba najpierw wysłuchć 3 (!) minut reklam o nowej ofercie w POP, o tym czy chcę dezaktywować pocztę głosową itp. w tym czasie nie da się nic zrobić tylko czekać. Potem jak już mnie z konsultantem szczęśliwie połączy to bardzo często się zdarza , że osoba ze mną rozmawiająca jest na mnie obrażona już na wstępie (pewnie, jak ja śmiem mieć jakikolwiek problem). Ja nie jesetm osobą z mega łatwością kontaktów z ludźmi więc jak zostałam 3-krotnie ofuknięta przez konsultatnta Idei w sprawie MMSów tak tej usługi nie włączyłam nadal i na tym idejka traci, bo chciałam wysyłać:(
    0
  • Users Avatars Mini
    ola! pisze: 2004-05-28 18:24
    **windu: ja zdecydowanie wolę z konsultantami płci męskiej rozmawiać, są bardziej pomocni w sprawach technicznych:) Chociaż musze przyznać że jak ostatnio zadzwoniłąm w sprawie doliczonych 20 złotych za spóźnienie z opłątą faktury, to pani była miła.. chociaż ten jeden raz na osłodę łez po tych 2 dyszkach, za które mogłam mieć kartę na cały miesiąc do mojej heja... :(((
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-05-28 18:33
    **ola! - tak to juz chyba jest,że panowie wolą z konsultantkami a panie z konsultantami :) Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Lutek pisze: 2004-05-28 18:36
    Tak się składa że jestem. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    konsultant idei pisze: 2004-05-28 19:01
    ola!: 913008 to jest moje gg... zglos sie, to Ci wlacze ta usluge i jeszcze powiem jak nie wysluchiwac przez 3 (! lol) minuty reklam.
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-05-28 19:11
    **Lutek: nie gniewaj się na "Lidoro", przecież dzięki Tobie zawsze wszystko wcześniej wiemy:)
    0
  • Users Avatars Mini
    konsultant idei pisze: 2004-05-28 19:11
    A tak poza wszystkim pierwszy raz widze vipa, ktoremu blokują rozmowy wychodzące z racji nie płacenia rachunku przez miesiąc, ponieważ tyle u nas potrzeba aby taka akcja miala miejsce. Jest jeden prosty powod- placa poleceniem zaplaty z konta, bo nie maja glowy do kazdego rachunku, ktory dostaja. Co to za VIP, ktory wspomina o Heyah?
    0
  • Users Avatars Mini
    konsultant idei pisze: 2004-05-28 19:19
    Lutek, ten mix jest kolejnym waszym ruchem do przodu, ktory znacznie uatrakcyjnia oferte rodzimego rynku telekomunikacyjnego. Nasza firma, nad czym boleje, uprawia polityke na wychodzenia przed szereg, wiec po kilku waszych krokach wyprzedzajacych nas, nalezy oczekiwac odpowiedzi. KTORA BEDZIE STRRRRASZNA he he he. Zobaczymy co nasi szpece od promocji wymysla...
    0
  • Users Avatars Mini
    Lutek pisze: 2004-05-28 19:41
    **Loco - ja się nie gniewam :) jak coś wiem to poprostu podaje, a że nie ma możliwosci dodania samego newsa podaje go w jakimś innym. Pozdrawiam innych sprzedawców i operatorów !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2004-05-28 19:53
    konsultant: Nie mowie ze w erze sa swieci, ale u Was mi sie juz 3 razy zdarzylo, ze dzwonilem i osoba po drugiej stronie sluchawki nie wiedziala o czym mowie (nie bylem pijany!! brakowalo tej osobie wiedzy) i po chwili sie ot tak rozlaczyla...
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2004-05-28 19:54
    Ale skoro juz tu jest konsultant, to moze mi pomozesz wlaczyc pakiety sms? Bo nie strawie kolejnego telefonu na *22 i wysluchawnia o nowych znizkach POP itp. (gg 44447) ***OLA: W trakcie sluchania reklam wcisnij sobie * i po sprawie :) Pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-05-28 20:08
    **konsultant: nie chcę wyjść na stronniczego, ale moim zdaniem nieładnie i całkiem nieuzasadnienie "dokopałes" "oli!" mówiąc : "Co to za VIP, ktory wspomina o Heyah?" Czemu jako VIP nie może mieć Heyah? I czemu nie może żałować 20 złotych? Bo co jako VIP ma trzaskać kasą na prawo i lewo?? Jako konsultant Idei nie obrażaj ludzi na golu bo swojej firmie złą renomę będziesz wyrabiać:(
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-28 20:16
    *** lutek - a jak ze Strefą Plus ? To mnie ciekawi....
    0
  • Users Avatars Mini
    eh pisze: 2004-05-28 20:31
    piszecie ze konsultanci są niekompetentni... podstawą otrzymania konkretnej odpowiedzi jest umiejetnosc zadania pytania a z tym są duze trudnosci... :P stad i "niekompetencja" konsutanta :)
    0
  • Users Avatars Mini
    konsultant idei pisze: 2004-05-28 20:33
    loco: nie ma sie co obrazac, tylko pytam uczciwie. Ja nie znam duzo vipow bo tych to nasi DKB, KKB [i pare innych skrotow ;)] obsługuja, ale wiem jaka oni maja nature i jakie stawki. Im sie heyah poprostu nie oplaca bo to co maja na karcie przegadali by w 4 godziny. I oto dlaczego VIP nie moze miec heayh- bo nie chce... Nie zaluje 20 zlotych, ale wszyscy ze strefy wysokich abonamentow z ktorymi pracowalem mieli direct debit i tyle.
    0
  • Users Avatars Mini
    Vex pisze: 2004-05-28 20:59
    Ola, a co z ciebie niby za "vip"?! Chyba obok VIP-a leżałaś i to najwyżej przez jedną noc, bo nie wiem, ktoby się chciał z taką ofiarą dłużej męczyć. Jak nie chcesz słuchać reklam, to wciśnij np. hash ("#"). Stracone pięć sekund na wciśnięcie klawisza, bo szybciej chyba tego nie zrobisz, nie powinno być ogromnym problemem. Jak ci się nie podoba, to może rzczywiście zostań z Heyah albo innym shitem, a Ideę zostaw w spokoju. Nie dla psa kiełbasa! :P Ja jakoś potrafię korzystać z oferowanych mi usług i może dlatego na nie nie narzekam... Podobnie miliony innych Abonentów.
    0
  • Users Avatars Mini
    konsultant idei pisze: 2004-05-28 21:13
    vex wprowadzasz niepotrzebnie agresje na nasze pacyfistycznie i naturalistycznie nastawione forum... powinnismy kochac wszystkich nawet naszych braci i siostry z plusa i ery oraz dziecka z nieprawego loza ery - heyah :) Pokoj bracie i niech Cie Jah prowadzi ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-28 21:29
    *** konsultant Idei - w pracy już raczej nie jesteś , ale jakbyś był to proszę o przyspieszenie odpowiedzi na moją reklamację dotyczącą błędnie naliczonego rachunku w części dotyczącej transmisji danych, na kwotę 102 zł brutto. ;-) Bardzo wolno Wam to idzie , minęło już 20 dni , zaś w Plusie trwało 14 dni i zadzwonili potem by poinformować o jej rozpatrzeniu. Na margineisie dobrze byłoby zmienić paragraf 32 i punkt 10 , bo wypadałoby najpierw pytać , a potem strzelać , nie zaś na odwrót. Odnieś sobie w/w kwestię do osby , której nie włączył się np. Gprs Maniak i za każde maga ma do zapłacenia 5.80 a nie 0.58 zl, choć sprawa dotyczyła InterOptima Wap - rozumiesz ? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    konsultant idei 2 pisze: 2004-05-28 21:41
    konsultancie idei - ja tez tam pracuje i uwazam ze ludzie dzwonia glownie dlatego ze jest duzo problemow zwiazanych z uzytkowaniem telefonow w sieci idea !
    0
  • Users Avatars Mini
    Pala pisze: 2004-05-28 21:41
    7,7% w skali 10punktowej.LOL
    0
  • Users Avatars Mini
    iisa pisze: 2004-05-28 21:46
    artykul sponsorowany przez idee :) czy zadowolony z bok? hm... zadluuuugo sie czeka zdecydowanie !!! no moze z biznesu troche krocej
    0
  • Users Avatars Mini
    konsultant idei pisze: 2004-05-28 22:02
    issa: nie zostalo napisane nic trudnego wiec nie ma czego rozumiec.... jednego tylko nie rozumiem... mianowicie co to oznacza NIE WLACZYL SIE ? To tak jabys powiedzial telefon nie zadzwonil. Ktos zawalil i to wcale nie musiala byc wina konsultanta. USLUGI SIE SAME NIE WLACZAJA, NIE WYLACZJA. Odnosnie pkt. regulaminu- nie ucze sie ich na pamiec a teraz nie chce mi tego sprawdzac o czym piszesz ;P
    0
  • Users Avatars Mini
    konsultant idei pisze: 2004-05-28 22:10
    konsultant idei 2: nie wydajesz mi sie wiarygodny w zaden sposob. Masz moje gg wyzej podaj mi swoj kod, to jakos sie uwierzytenisz dla mnie :) Watpie czy to zrobisz wiec podaj na ogolnym forum jakies sensowne problemy "urzytkowania telefonow", juz sam zwrot ktorego urzyles swiadczy o tym jak nikla jest Twoja wiedza o uslugach telekomunikacyjnych... Wynika z niego tylko tyle, ze telefony w sieci Idea psuja sie czesciej niz w innych sieciach lol
    0
  • Users Avatars Mini
    ideal.boss pisze: 2004-05-28 22:11
    DeeM - dzięki, choć sukcesów wielkich tu nikt nie odniesie...no chyba, że bawi się w akwizytora.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-28 22:12
    Drogi ***konsultancie Idei (z dużej litery) - mam jak najlepsze zdanie o Waszej pracy. Nie włączyła się usługa i wcale w tym nie ma Waszej , czuli konsultantów winy ( była opłacona na 100% , na dany okres rozliczeniowy), nawaliły systemy informatyczne. Tak więc niestety sama się nie włączyła.... A dalej , czywiście chodziło pragraf 32 , punkt 5 , nie punkt 10 :-) W Plusie jest taka opcja (paragraf 14 , punkt także 5), i chyba raczej nadużywana nie jest. Poczytaj dokładnie , bo myślę , że ten akurat punkt powinieneś znać na pamięć.
    0
  • Users Avatars Mini
    konsultant idei pisze: 2004-05-28 22:17
    iisa: artykul moze i sponsorowany nie wiem :) Chociaz po S.S. wszystkiego bym sie spodziewal :) jakos nigdy nie czekalem dlugo na cokolwiek kiedy dzwonie z aparatu klienta, moze to sa te problemy z TELEFONAMI o ktorych pisze moj klon? Masz NIEDOBRY TELEFON albo co ... ha ha ha
    0
  • Users Avatars Mini
    ideal.boss pisze: 2004-05-28 22:17
    Jeśli chodzi o satysfakcję klienta... pracuje tu już od kilku lat i nie zdarzyło mi się raczej, żeby klient po rozmowie ze mną nie był zadowolony. Są oczywiście wyjątki, ale to już głównie kwestia nastawienia klienta do całej sprawy. Są tacy (np. **Ola), którym w żaden sposób nie dogodzisz, zawsze będzie coś nie tak - bez urazy.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-28 22:18
    Gwoli ścisłości (ortograficznej) , dotyczącej wpisów tu i przy newsie o Nokii w Heyah , pisze się "użytkownik" , "używam" , "używka" ;-) Ale mi jest zupełnie obca interpunkcja , więc sumując nie każdy jest doskonały i tyle... :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    konsultant idei pisze: 2004-05-28 22:19
    nie no naprawde niczego nie ucze sie na pamiec i uczyl sie nie bede, ale skoro sie tak uparles to sprawdze ten regulamin :P
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-28 22:20
    A host mam dobry ? To pewnie telefon i konfigurację też.. ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    konsultant idei pisze: 2004-05-28 22:29
    a tego juz nie wiem... pytaj mojego wspolpracownika ... ha ha ha
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-28 22:31
    Raz jeszcze dodam. Robicie bardzo ciężką robotę , doceniam to i należy Wam się szacunek. Jeśli chodzi o grzeczność , to z moje strony problemów z tym nie ma z pewnością. Pozdrawiam i do usłyszenia pod *22 :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-05-28 23:05
    do issa - wyślij mi maila do siebie - daj mi na moją strone - musimy pogadać :))
    0
  • Users Avatars Mini
    Gregory pisze: 2004-05-28 23:28
    Brawo BOK Idea! Co do satysfakcji z obsługi, nie zdarzyło mi się do tej pory trafic na niekompetentnego konsultanta/konsultantkę w BOK Idei (inaczej niż w Erze, nie wpominam dobrze obsługi w BOK Ery). Z czasem oczekiwania na połączenie różnie - ale zazwyczaj zdarzało mi się czekać nie dłużej niż 1 min, no i najważniejsze nie muszę dzwonić często do BOKu :)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-29 00:55
    Dopiero zobaczyłem , że do rozmowy włączył się wcześniej łobuziaczek ***iisa z hostem 217.153.102.34 , a ja część odpowiedzi kierowałem do ***konsultant idei , nie widziawszy tego komentarza. Gapa ze mnie. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Alfredo pisze: 2004-05-30 00:56
    do Vex - czlowieku rozluznij muskule. To ze "TY" potrafisz uzywac oferowanych uslug nie znaczy ze kady powinien. A poza tym o dzowna ta swieta woja "uzywasz heyah, jestes wrogiem ideii". Nie widze nic zlego w uzywaniu numerow kilku operatorow bedac jednoczesnie Vipem w Erze, co z reszta sam robie. A poza tym idea jakby byla totalnie cool to JASNO zaznaczylaby ze wcisniecie hasza przeskakuje reklamy. Nie kazdy ma czas zeby sleczec nad otrzymywanymi od nich magazynami i grzebac sie w stronach. Wiekszosc rzeczy dowiadujemy sie jednak w praktyce... poza tym dajmy spokoj i tak nielicznym na golu kobietom. Z powazaniem - Powazany:P
    0
  • Users Avatars Mini
    ola! pisze: 2004-05-30 01:04
    Widzę że moja osoba wzbudza to liczne komentarze. Gwoli wyjaśnienia więc (mimo że Vex mnie obraził): kilka miesięcy temu Idea przysłała mi list z gartulacjami że w ciągu mojego stażu w Idei wydałam już ponad 11 000 złotych i dlatego należy mi się karta profit VIP i obsługa i doradztwo specjalne i inne przywileje. Także oczywiście nie jestem taka "wartościowa" jak inne VIPy (co nie jest powodem by mnei tu obrażać!)... Heyah kupiłam trochę z ciekawości a trchę z oszczędności, bo nie szastam pieniedzmi na prawo i lewo. I nie uważam się za gorszą gdy wykonuję połączenie z mojego 888!
    0
  • Users Avatars Mini
    ola! pisze: 2004-05-30 01:09
    No i jeszcze konsultantowi Idei powiem że mam polecenie zapłaty z karty Visa i nie miałam zablokowanego numeru! Było zamieszanie w Idei z moimi fakturami, myślałam że już w danym miesiącu pójdzie z Visy a nie poszło i spóźniłam się z zapłatą dlatego, ale telefonu mi nie zablokowali. Jednak za opóźnienie obarczyli mnie tymi 15 zeta plus VAT, a ja ostatnio bardzo cenie każdą złotówkę i mnei to lekko zdenerwowało. Zwłaszcza że rzeczywiście mogłam to na Heyah wydać. No i chciałam podziękować za oferowaną pomoc przy MMSach:) Ale już neistety nie mam tego telefonu na którym mogłam je odbierać (to był se t68i i miał przez BOK Idei zrobioną aktywację usługi MMS, odczekany tydzień od momentu altywacji i konfigurowałam go kilka razy tylko że i tak ciągle nic nie działało:( ALe teraz już nieaktualne.
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-05-30 05:38
    Miałem okazję dzwonić wczoraj (sobota) do BOKu Idei.I wsio byłoby ok- znów trafiłem na miłą konsultantkę - gdyby nie to,że musiałem przebrnąć przez te wszystkie reklamy popa,sropa i innychh g... Oj nawciskałem się tych gwiazdek żeby przerwać lektorowi,nawciskałem.Później jakieś dwójki,piatki,zera...Raz się zgubiłem i musiałem zacząć wszystko od nowa...Ale za drugim razem dobrnąłem wreszcie do miłego żywego damskiego głosu... :) **ola! miałaś rację - te reklamy są wkurzające.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ali pisze: 2004-05-30 13:57
    *22 - to telefon zaufania... wiem co mówię :))
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-05-30 14:40
    To, że mają BOK, od 1992r. powinno sie odbić, na doświadczeniu, ale czy tak jest w rzeczywistości? Z wypowiedzi użytkowników, wynika, że nie do końca.
    0
  • Users Avatars Mini
    r67y pisze: 2004-05-30 14:50
    wieksza ilosc rozmow wynika z niewiedzy konsultantow. Osobiscie dopiero za 10-tym razem zalatwilem sprawe ktora mozna bylo zalatwic od reki, niestety musialem sam w koncu wytlumaczyc co ma konsultant zrobic zeby mi usluga zadzialala. Paranoja i tyle!!!. Problem polegal na tym iz podczas zmiany numeru na zloty uslugie sie przeniosly ale w ich systemie sie zawiesily ( byly widziane jako wlaczone ale tak na prawde nie dzialaly) wydzwanialem chyba z miesiac czasu do nich wszyscy tylko robili zgloszenia do dzialu technicznego i koniec. W koncu wytlumaczylem zeby mi wylaczyli ta usluge i od razu wlaczyli ponownie w tedy zadziala ... no i wreszczie po ponad miesiacu znalazla sie osoba ktora to mi zrobila na moja prosbe oczywiscie bo sama by nie wpadla na to raczej nigdy. I od tej pory mi juz uslugi dziala. Ja ich oceniam na 1 a nie 6.1 :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    kamil200222 pisze: 2004-05-30 18:58
    niby tak dlugo BOK istnieje a obsluga sie zachowuuje jak nie miala pojecia gdzie jest i co ma robic jak sei dzwoni oni zawsze nie maja pojecia co odpowiedziec
    0
  • Users Avatars Mini
    grisha pisze: 2004-05-30 20:09
    pracuje w tym BOK hmmm chcial bym poznac człowieka, który WIE WSZYSTKO (szczególnie po odebranych 200 rozmowach dziennie, i byciu uprzejmym nawet dla ludzi ktorzy od razu na przywitanie obrzucaja wyzwiskami) z reszta popracujcie sobie mądrale na infolinii to zobaczycie o czym mówie a moze ilośc odbernaych rozmów nie świadczy tylko o jakosci obslugi ale również o poziomie klientów co ?? ("prosze pana na wyswietlaczu pojawila mi sie zielona koperta - co to znaczy") kamil ... gratuluje - a o co takiego pytales ??
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-30 20:25
    ***grisha - jeśli chodzi o tą korpetę , to bardzo proste pytanie. Jeśli jest też znak $ , to zanczy , że ciocia przysłała dolary sms-em. Bajecznie proste.... ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-30 20:31
    Ja też pracuję w obsłudze klienta , tyle , że nie w telekomunikacji i ogólnie się zgadzam , że dobrze by było , by niekiedy klient pomyślał. Czasem jak słyszę niektóre pytania , to po prostu jestem w szoku. Zaś jak słyszę śląską gwarę (nie jestem przeciwnikiem ślązaków , bo sam jestem dolnoślązakiem) , to wydaje mi się , że nic kompletnie nie rozumiem. Niekiedy jest ona płynnie przemieszana z przekleństwami. Miałem kiedyś niemiły przypadek na Allegro z dwoma ślązakami , ale puszcali gwarowe zestawy , szok po prostu.
    0
  • Users Avatars Mini
    grisha pisze: 2004-05-30 20:38
    ***issa - najgorsze jest ze ja musze na takie pytania odpowiadac z cała powagą :D i szacunkiem a co slazakow to ogolnie fajny naród - tylko faktycznie czasami cięzko ich zrozumieć ;-) aha i na przyszlosc dla wszystkich "fajnych" klientów infolinii - na uprzejme przywiatanie konsula odpowiada się równiez uprzejmym przywiataniem - to pomaga załatwić wiele trudnych spraw ;) he he a wrzaskami i hamstwem na prawde wiele nie załatwicie
    0
  • Users Avatars Mini
    eh pisze: 2004-05-30 20:52
    ***ola! ..oj ola ola... troche mało precyzyjne sa te Twoje wypowiedzi :) ... jezeli juz to płatnosc karta kredytową (polecenie zapłaty to jeszcze co innego), 16 zł netto i na 100% za blokade aaaa i jeszcze jedno T68 raczej nie ma robionej aktywacji tylko jezeli juz to SIM :) pozdro.
    0
  • Users Avatars Mini
    konsultant idei pisze: 2004-05-30 22:21
    eh... nie całkiem... pod MMSy trzeba konfigurowac i konto abonenckie i telefon. ale po co sie klocic, stoimy po tej samej stronie barykady :) jak udał sie weekend? nie lalo? mi tez wypowiedzi oli wydaja sie troche nie skladne, ale to jeszcze o niczym nie swiadczy. tego akurat Ci nie musze tlumaczyc.
    0
  • Users Avatars Mini
    ola! pisze: 2004-05-31 11:58
    **eh, konsultant: więc jeszcze raz i od początku. Poszłam do salonu i wypełniłam druczki o obciążenie mojej karty VISA opłatami za rachunki. Zwał to jak zwałm, dla mnie było to jednoznaczne z poleceniem zapłąty, ale skoro są na to inne terminy, to podkreślam raz jeszcze: chodzi o kartę VISA! Pani poinformowała mnie że polecenie to ruszy jak tylko dostaną odpoweidź z banku. Ponieważ było jeszzce prawie cały miesiąc do opłaty to pomyślałam że już najbliższy rachunek będzie zapłacony z VISY i jak przyszedł do domu to nie spojrzałam czy drobnym macznkeim jest napisane że już mam aktywną tę usługę czy nie. W zwiazku z tym nie zapłaciłam i zapłaciłam jak dostałam ponaglającego smsa od Idei, poszłam wtedy do salonu wyjaśnić sprawę i zapłąciłam. NAWET PRZEZ 5 MINUT NIE MIAŁAM ZABLOKOWANEGO TELEFONU!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    ola! pisze: 2004-05-31 11:59
    Pani z Idei, do której zadzwoniłam po tym jak na kolejnym rachunku zobaczyłam to obciązenie 15 złotymi plus VAT (na fakturze jest coś takiego jak "spóźnienie płatności - blokada telefonu") powiedziała mi że to jest "spóżnienie w płatności" LUB "blokada" (stwoerdziła, że owszem nie miałam zablokowanego ale się spóźniłam). Być może te 15 plus VAT to nie jest dla CIbeie "eh" lub dla "konsultatnta idei" suma, o którą warto się wykłócać, ja jednak mam kłopoty finansowe.
    0
  • Users Avatars Mini
    ola! pisze: 2004-05-31 12:04
    A teraz w sprawie MMSów: i karta SIM i telefon musi być odpowiednio przygotowany żeby dochodziły i wychodziły SMSy. Być może Idea jest niewinna, bo słyszałam że t 68i często ma problemy z MMSami. Z tym że jak dzwoniłam do Idei żeby mi spróbowali w tym pomóc to rekacje były różne. Jedna pani była przemiła i podała mi nawet co i w jakim miejscu powinno być ustawione w telefonie, krok po kroku. Jednak inni nie mieli do mnie cieprliwości. Zbywali mnie byle czym, ja sprawdzałam czy ich porady działają, nie działały więc dzwoniłąm do BOKu ponownie, 2 razy trafiłam na tę samą osobę i za 2 razem była wyraźnie zniesmaczona tym , że głupia blondi nie potrafi sobie skonfigurować telefonu:((( Zawsze miałam niestety informację o błędzie SMS czy coś, już nie pamietam dokładnie. Telefon też musiałam ręcznie konfogurawać bo ten sms konfiguracyjny nie działał. Pani w BOKu powiedziała, że mają z tym problem. No nic, MMSy już sobie odpouściłam, nie potrzebuję ich do szczęścia.
    0
  • Users Avatars Mini
    ola! pisze: 2004-05-31 12:05
    I bardzo proszę nie obrażać mnie, telsty typu "obok VIPa to ona leżała" albo pogradliwe komentarze "eh" zrobiły mi dużą przykrość:(
    0
  • Users Avatars Mini
    konsultant idei pisze: 2004-05-31 12:48
    ola! po pierwsze: skad ktorykolwiek konsultant wiedzial ze jestes blond ? ;) po drugie: polecenia zaplaty dziala po PIERWSZYM OPLACONYM RACHUNKU GOTOWKA, a to dlatego ze okresy rozliczeniowe w Idei wypadaj 2-3 dni od aktywacji przewaznie. Maksymalnie do tygodnia, jesli sprzedawca Cie nie poinformowal, to licze ze dlatego iz sie zamotal. Poza tym: bank dzwoni i prosi o osobiste potwierdzenie w najblizszym oddziale, a z tego co czytam to tego nie zrobil. Wiec wina lezy po trochu i na Tobie, na banku i na przedstawicielu operatora. Przedstawicielu a nie operatorze. U mnie prawdopodobnie by Ci tego oszczedzono. A jesli chodzi o MMSy nie ma problemu, moja oferta wciaz aktualna. A uwagami typu lezenia sie nie przejmoj sa rozne poziomy prowadzenia dyskusji, bardzo czesto uzaleznione od poziomu intelektualnego wypowiadajacego zdanie.
    0
  • Users Avatars Mini
    ola! pisze: 2004-05-31 13:47
    **Konsultant: dzięki! Wina rzeczywiście była w sumie po obu stronach. A w zeszłym roku raz nie zapłaciłam i miałam zablokowany telefon i nikt mnie wtedy nie skasował na te 15 +vat, więc w sumie teraz im to zwróciłam. tyle że szkoda, że o tej opłącie nie wiedziałam wcześniej:( Bank niczego ode mnie nie chciał, nikt do mnie nie dzwonił, ale być może przy VISie to ich to nie interesuje, bo i tak na kredytowej zawsze zarobią. Ze zwykłego PZ nie mogłam skorzystać bo nie zawsze mam odpowiednią sumę na koncie. No nic, kończę już tez prywatną dyskusję, bo chyba resztu gola ona nie interesuje:) Jak dostanę znowu tela z możliwąsią MMSową to się zwrócę do Ciebie po pomoc.
    0
  • Users Avatars Mini
    tpwl pisze: 2004-05-31 14:19
    Pytanie do ** Oli ** o profit VIP, te 11 000 to czyste opłaty czy razem z punktami dodatkowymi (za staż, polecenie zapłaty, itp.)?
    0
  • Users Avatars Mini
    konsultant idei pisze: 2004-05-31 15:13
    ola!: prosze bardzo- sumienni pracownicy zawsze na posterunku NIE WAZNE U JAKIEGO OPERATORA
    0
  • Users Avatars Mini
    konsultant BOKM pisze: 2004-05-31 19:19
    Czytam Wasze opisy a szczególnie opisy \"konsultanta Idei\" i mówiąc szczerze w głowie mi się to nie mieści. Po pierwsze opisy jakie umieściłeś działów do obsługi key account są conajmniej nieptrafione (kiedy człowieku tu pracowałeś bo wydaje mi sie ze raczej nigdy he?! Co do zwiekszonej liczby połączeń do BOKM w Lublinie było by ich może mniej gdymy abonenci czytali trochę to co podpisują, najpierw dostali i przeczytali fa a nie reklamowli ją odrazu \"bo proszę Pana ja dostałem sms-a z kwotą fa i jest za wysoka chce to za reklamować. A czy dostał pan już fa i zapoznał się z nią? NIE! Przeciez mówię ze dopiero dostałem sms-a z kwotą ale ja przeciez tyle nie dzwonię....\" Sorki ale ręce mi opadają jak muszę rzmawiać z taka osobą.
    0
  • Users Avatars Mini
    konsultant BOKM pisze: 2004-05-31 19:20
    OLU - co do blokady za poóźniona płatność - w przypadku polecenia przelewu blokada taka jest zakładana dopiero z dniem wystawienia kolejnej fa, a w przypadku polecenia zapłaty czy obciązenia KK blokada taka pojawia się dopiero po 54 dniach! Wczesniej otrzymujesz stosową wiadomość w formie sms-a a w raz z kolejną fa \"wezwanie do zapłaty\" To powinno cię zmotywować do połączenia z BOK. Kolejna sprawa to IVR. Zgodzę się że może i wstęp (czyt reklama) jest długa i męcząca ale kto tak naprawde z WAS kochani abonenci wybiera odpowiedni gozik zeby połaczyć się ze specjalistą z konkretnej dziedziny? Nikt śmiem twierdzić a przynajmniej nie wszyscy. Narzekacie ze ludzie sie konsultują ale jeśli macie problem z apratem bo coś nie HALOto wybieżcie odpowiednią cyfrę a nie 1-1-1-0 - trafiacie na usługi dodane i niestety ale ludzią się konsultują - nie ma wśród Nas konsultantów ludzi wszystkowiedzących. Musicie wziąc na to poprawkę.
    0
  • Users Avatars Mini
    konsultant BOKM pisze: 2004-05-31 19:30
    Szkoda trochę gadać ale większość z Was kochani abonenci ma przed oczami reklamę TELE2 gdzie zgłasza się usmiechnięta Pani bo odebrała pierwsze połączenie i pogada sobie troszeczke o promocjach przy czym tak naprawde nic nie powiedziała. Praca konsultanta w BOKM wcale nie wygląda tak ładnie jak to widac na reklamnie - to naprawdę ciężka i stresująca praca. PS. sorki za błędy i literówki
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-05-31 20:52
    Ja szanuje prace konsultantów, ale wymagam także sporego zakresu wiedzy, której ja szaraczek nie posiadam a potrzebna mim jest do korzystania z telefonu. W przypadku, gdy konsultant czegoś nie wie lub nie jest pewny to powinien przynajmniej uczciwie się przyznac i oddzwonić gdy wiedzę zdobędzie. W Plusie przez prawie 6 lat praktycznie nie spotkałem się ze złym traktowaniem mnie jako klienta.
    0
  • Users Avatars Mini
    konsultant BOKM pisze: 2004-05-31 21:27
    Konsultant nie ma obowiązku oddzwaniania do abonenta! Jego zadaniem jest mu pomóc w miare posiadanych możliwości i warunków technicznych. Ale większość z abonentów idzie nałatwiznę. Ludzie Wy nawet nie czytacie instrukcji obsługi aparatów, a dopiero gdy cos się dzieje dzwoniecie do BOK - niestety bardzo często już jest za póxno na pomoc w BOK i trzeba udać się do serwisu lub BOP-u. Kiedy abonent otrzymuje informację że powinien udac się do serwisu to padają oskarżenia ze się nie chce pomóc, że nie posiada się wiedzy i wogole, że jest sie osobą niekompetętną. POza tym do obowiązków abonenta należy dobór odpowiedzniego tematu rozmowy na IVR.
    0
  • Users Avatars Mini
    konsultant BOKM pisze: 2004-05-31 21:35
    oczywiście prócz takich sytuacji zdażają się i te miłe, smieszne, zabawne których to równiez w naszej pracy nie brakuje, ale to już chyba temat na oddzielny post.
    0
  • Users Avatars Mini
    eh pisze: 2004-05-31 22:22
    ***ola! - hmm ... zwrociłam Ci tylko uwage na brak precyzyjnych informacji :) w kazdym poscie sama krytykujesz wszystko i wszystkich a ja zwrociłam Ci tylko uwage, nie wiem co w tym przykrego...
    0
  • Users Avatars Mini
    konsultant idei pisze: 2004-06-01 12:41
    he he... jak czytam TWOJE POSTY drogi konsultancie BOKM, to juz wiem skad ta niechec abonentow do nas. nie pisz postow na zasasadzie: JESTEM WSZYSTKO WIEDZACY, bo moze sie to na Tobie zemscic w bardzo prosty sposob. Nie napisales nic nowego, czego by nie bylo na forum, to raz. KONSULTANCI NIE PRACUJA TYLKO NA INFOLINIACH, to dwa. Moge Ci podac moj kod, to trzy. TY musisz byc jednym z tych konsultantow o ktorych pisze ola!, ze sa obrazeni na klienta na dzien dobry, to cztery.
    0
  • Users Avatars Mini
    konsultant idei pisze: 2004-06-01 12:41
    Twoja retoryka pozostwia wiele do zyczenia. Uwielbiam ludzi, ktorym sie wydaje, ze wiedza wszystko i sa najlepszymi sprzedawcami / doradcami / konsultantami / negocjatorami A BRAKUJE im zwyklego ludzkiego kontaktu z drugim czlowiekiem, no moze za wyjatkiem rownie obrazonych na caly swiat, kolegow z pracy.Zmien prace bo na konsultanta jakiegokolwiek sie nie nadajesz.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: