Biuro Obsługi Klienta Idei w Lublinie ma 5 lat. BOK w Lublinie działa od maja 1999 r.
PTK Centertel, jako pierwszy operator komórkowy w Polsce zbudował i uruchomił telefoniczne Biuro Obsługi Klientów, działające od 1992 r. w Warszawie, a od 1999 r. także w Lublinie.
Obchodzące 5-urodziny Biuro Obsługi Klientów sieci Idea w Lublinie, zatrudnia prawie 650 osób i koncentruje swój zakres działania na kontaktach z klientami ofert masowych w Idei: Idea POP, Dla Każdego, Idea dla Ciebie. Biuro Obsługi Klientów Idei w Lublinie z każdym miesiącem obsługuje coraz więcej połączeń z klientami Idei - w ostatnim miesiącu było ich aż 1.035.000, w stosunku do 758.574 rozmów przed rokiem.
Według najnowszych badań PBS (1Q2004 r.) dotyczących ogólnego zadowolenia klientów z pracy Biur Obsługi Klientów (w siedmiostopniowej skali) - Idea zajmuje pierwsze miejsce wśród operatorów GSM, ze wskazaniem 6,1 punktów (Era - 6,0 pkt.; Plus GSM - 5,8 pkt.)
Także według niedawnych badań TNS OBOP nt. satysfakcji polskich klientów z usług telekomunikacyjnych (02/2004) - średni wskaźnik zadowolenia był najwyższy w przypadku sieci Idea i wynosił 7,7 (w dziesięciopunktowej skali)
Natomiast według ubiegłorocznych badań TNS OBOP (12/2003) sieć Idea ma najwięcej zadowolonych klientów - 68%, wyprzedzając sieci konkurencyjne.