Od 1 marca markę PLAY obsługują dwie agencje  kreatywne Brain oraz Change Integrated. Ciekawa kreacja i świetne  wykonanie wszystkich materiałów reklamowych są dla nas kluczowe. Jestem  przekonany, że współpraca z dwoma agencjami zagwarantuje nam najwyższy poziom  obsługi i wzmocni nasz przekaz komunikacyjny. – komentuje wynik przetargu CMO  PLAY Bartosz Dobrzyński. Change zaprezentowała bardzo świeże i  wyróżniające podejście realizujące strategię Play i jest odpowiedzialna za  najbliższe kluczowe dla Play kampanie rynku prepaidowego i postpaidowego. –  komentuje Marcin Wieczorkowski, Brand Communication Director Play. 
 
 Poszczególne projekty produktowe będą realizowane przez agencję, która  zaproponuje najlepsze, intrygujące dla konsumenta, przełamujące rynkowe schematy  rozwiązanie kreatywne. Agencja Change Integrated dodatkowo kontynuować będzie  obsługę PLAY w zakresie usług BTL.
 
           
           
           
           
           
          