Albert Kuźmicz, prezes NFI Magna Polonia (właściciel spółki Info-TV- FM) w wywiadzie dla Gazety Wyborczej kolejny raz dokładnie określa jak bardzo opłacalna jest usługa DVB-H dla polskich operatorów komórkowych. Kuźmicz mówi: "Obliczyliśmy, że usługa przyniesie operatorowi zysk EBITDA w momencie, gdy zdobędzie ok. 200 tys. użytkowników usługi. To niewiele. Przy 500 tys. klientów EBITDA przekroczy 31 mln zł rocznie. W zasięgu jest obecnie Warszawa z okolicami, czyli sporo powyżej 1 mln potencjalnych klientów - teoretycznie więc ten biznes zamknąłby się wszystkim operatorom już dziś. Założyliśmy przy tym, że podstawowy pakiet u operatora będzie kosztował 8,10 zł i skorzysta z niego 69 proc. klientów, 22 proc. wybierze pakiet droższy, a pozostałe 9 proc. dokupi jeszcze pojedyncze, droższe transmisje, np. mecz na żywo. Nie są to tylko nasze pobożne życzenia. Model biznesowy, na którym opieramy te szacunki, przygotowany został, na nasze zlecenie, przez PricewaterhouseCoopers. Warto ceny zaproponowane przez Info-TV-FM zestawić z tym, co oferują operatorzy na Zachodzie: Verizon daje 15 kanałów telewizyjnych oraz radio za 15 dol. miesięcznie, AT&T - 12 kanałów telewizyjnych oraz radiowe za niecałe 10 dol., 3 Austria - wybór 50 kanałów za 4 euro, KPN - 10 kanałów za 10 euro."
DVB-H działa tylko w Warszawie, choć Kuźmicz zapewnia, że w najbliższym tygodniu Info-TV- FM uruchomi kolejne trzy miasta - Poznań, Łódź i Kraków. Kuźmicz "spodziewa się", że podpisze umowy z operatorami w II kwartale 2010 r., kiedy zasięg osiągnie 15 miast.
Prezes NFI Magna Polonia tak ocenia potencjał usługi: "Według naszych szacunków potencjał rynku to 1,7 mln użytkowników, a dzięki Euro 2012 liczba użytkowników mobilnej telewizji w Polsce może być znacznie większa."