Brytyjski Virgin Mobile poinformował, że jego baza użytkowników obejmuje 4 mln klientów, w tym milion pozyskany został w ciągu ostatnich 8 miesięcy. Był to rekordowo dobry okres w historii firmy. Virgin Mobile istnieje na brytyjskim rynku od 4 lat. Poprzedni milion Virgin zdobywał przez 10 miesięcy. Wirtualny operator korzysta z infrastruktury T-Mobile UK. Przez pierwsze 4 miesiące bieżącego roku pozyskał 355,000 nowych klientów. W IV kw. 2003 r. sieć pozyskała 506,448 użytkowników. Do stycznia 2004 r. T-Mobile miało 50% udziałów w Virgin Mobile. Obecnie 100% udziałów w MVNO ma Virgin Group. Virgin zatrudnia 1400 osób. Według danych brytyjskiego regulatora Oftel, Virgin ma najlepszy poziom satysfakcji klientów z mniej niż jedną reklamacją na 10.000 klientów. Największe zalety Virgin to oferty SMS za 3 pensy (Virgin - Virgin), zdrapki za 5 funtów (mniej niż konkurenci), program lojalnościowy Glue (10 funtów airtime za każdą pozyskaną przez klienta osobę), Flash it! (1 funt airtime za każde 10 funtów za zakupy w sklepach Virgin Megastores - wystarczy pokazać przy płaceniu rachunku telefon). Firma jest warta około 1.8 mld dolarów.