Call Center Plusa w Łodzi od 1 października

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 26

Polkomtel S.A. uruchomi 1 października 2002 r. w Łodzi pierwsze zlokalizowane poza Warszawą Centrum Telefonicznej Obsługi Klienta.

"Prace koncepcyjne nad rozwojem struktury Centrów Telefonicznej Obsługi Klienta sieci Plus GSM rozpoczęliśmy w połowie 2001 r - powiedział Jarosław Pachowski, Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny Polkomtel S.A. Rozważaliśmy kilka wariantów rozwoju Biura Obsługi Klienta. Po przeprowadzeniu licznych symulacji znaleźliśmy rozwiązanie, które łączy możliwość lepszej obsługi naszych klientów z realizacją bardzo ważnych celów społecznych. Dzięki nowej inwestycji Polkomtel S.A., już od 2 września br. zatrudnionych zostanie około 30 bezrobotnych absolwentów szkół wyższych z terenu Łodzi i okolic, a docelowo w nowo powstałym Centrum Telefonicznej Obsługi Klienta pracę znajdzie 150 osób, w tym też osoby niepełnosprawne ruchowo" 

Trzecie Centrum Telefonicznej Obsługi Klienta Plus GSM znajduje się przy ulicy Traktorowej. Budynek w którym się mieści został gruntownie zmodernizowany, przeprowadzone prace adaptacyjne gwarantują, że jest nowoczesnym, komfortowo wyposażonym miejscem pracy. Nowa siedziba jest w pełni przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, a odpowiednio przystosowane stanowiska pracy, podjazdy, windy, oraz toalety umożliwiają bezpieczne i wygodne funkcjonowanie każdemu pracownikowi Centrum. 

"Województwo łódzkie w przeciągu kilku lat zmieniło swoje oblicze stając się regionem na terenie którego realizowane są inwestycje wykorzystujące najnowsze technologie oraz zaplecze naukowo-badawcze. Ma to duże znaczenie, głównie z uwagi na centralne położenie i związane z tym szanse i możliwości. Dzięki kolejnemu już Call Center jesteśmy ważnym ośrodkiem telekomunikacyjnym kraju. Propozycja firmy Polkomtel S.A. to znacząca inwestycja na terenie regionu, dzięki której znajdzie pracę w Łodzi 150 osób. Z satysfakcją dostrzegam, ze rozwój branży telekomunikacyjnej idzie w parze z wykorzystaniem potencjału i atutów województwa" powiedział Krzysztof Makowski, Wojewoda Łódzki.

Łódź od początku uważana była za naturalną, choć nie jedyną alternatywę lokalizacji w Warszawie - mówi Artur Waśk, dyrektor ds. obsługi klientów i rozwoju CRM Plus GSM. W analizie uwzględnialiśmy szereg elementów: koszty budowy, adaptacji odpowiedniej klasy powierzchni biurowych, koszt dzierżawy, bądź rozbudowy infrastruktury sieci przesyłowej, sytuację makroekonomiczną w regionie, stopę bezrobocia, dostępność wykształconych kandydatów do pracy w BOK. Ostatecznie wybór padł na Łódź z uwagi na najkorzystniejsze łączne spełnienie wszystkich ww. kryteriów. Łódzkie BOK nie jest w żadnym aspekcie jednostką peryferyjną. Jest włączone w wirtualny system Centrów Telefonicznej Obsługi Klientów Plus GSM w sposób niezauważalny dla naszych klientów, co oznacza, że spełnia wszystkie parametry technologiczne, a przede wszystkim wysokie wymagania jakości samej obsługi klientów przez naszych pracowników. 

Wszystkie Centra Obsługi klienta sieci Plus GSM działają w oparciu o procedury i metody zapewniające najwyższą jakość świadczonych usług, zgodnie z normami ISO 9002. Centra służą pomocą przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. Zespół tworzą profesjonalni konsultanci z najwyższymi kwalifikacjami. Najczęściej odpowiadają na pytania dotyczące zakresu świadczonych usług, zasięgu sieci, możliwości użytkowania telefonu poza granicami kraju, rodzajów planów taryfowych oraz sieci sprzedaży Plus GSM. Służą poradą i pomocą we wszelkich kwestiach, tak by każdy klient w pełny sposób mógł korzystać z najbardziej dla siebie odpowiedniej gamy usług oferowanych przez Plus GSM. Obsługą klientów sieci Plus GSM zajmuje się co trzeci pracownik Polkomtel S.A., tj. około 1000 osób. Każdy z nich udziela dziennie od kilkudziesięciu do ponad stu porad abonentom naszej sieci.

Opinie:

Opinie archiwalne (26):

Komentuj

Komentarze / 26

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    tomSON pisze: 2002-08-01 15:15
    Jak na razie PLUS ma najgorszą obsługę spośród wszystkich. Może teraz coś się zmieni. Ale wątpię.
    0
  • Users Avatars Mini
    miH pisze: 2002-08-01 15:16
    fajnie fajnie... szkoda tylko ze Plusowy Salon Firmowy w Lodzima wielkosc mojej piwnicy :( gdzie zmieszcza sie 3 rowery...
    0
  • Users Avatars Mini
    siwy256 pisze: 2002-08-01 15:22
    Wszyscy robią callcentra w Łodzi. No ale to wkońcu środek Polski.
    0
  • Users Avatars Mini
    dwx pisze: 2002-08-01 15:29
    Brawo dla Łodzi! A news nic specjalnego.
    0
  • Users Avatars Mini
    ericsson pisze: 2002-08-01 15:51
    Czy może ktoś zdradzić jakie są nagrody dla pierwszych 10 osób w rankingu. Sorry że pytanie w tym miejscu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Łoskot 7 pisze: 2002-08-01 15:56
    Dostajesz kupe naczelnego w sloiku... Dodatkowo za 1 miejsce mozesz wybrac kupe innego czlonka zespolu (z autografem)...
    0
  • Users Avatars Mini
    rodrigez pisze: 2002-08-01 16:19
    tomSON dla jakiej sieci pracujesz?
    0
  • Users Avatars Mini
    wojtekdz pisze: 2002-08-01 16:21
    tomSON:przygladnij sie Erze i Ideii a pisz glupoty... pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    GAGA pisze: 2002-08-01 16:22
    "zgodnie z normami ISO 9002"? Cyba z ISO 9001:2000!Jak już! PLUS ma plusa za ceny telefonów!
    0
  • Users Avatars Mini
    adminek pisze: 2002-08-01 16:28
    a jakie ma znaczenia dl aabonentów to gdzie jest centrum BOK???
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzechu z Łodzi pisze: 2002-08-01 16:31
    ŁÓDŹ RULEZZZZZZZZZZZZZZZ...
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2002-08-01 16:35
    wszyscy pryskaja z wawy - tpsa poszla do ciechanowa.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gadek pisze: 2002-08-01 16:52
    najgorszy bok to ma idea i tpsa.
    0
  • Users Avatars Mini
    dziobek pisze: 2002-08-01 17:07
    ***adminek*** no w sumie zaden, logicznie rozumujac to powinno byc tak: lodz tansza od wawy czyli op oszczedza na najmie lokalu, zarobkach pracowników itd. czyli jak zaoszczedzil to ma mniejsze koszty dzialalnosci czyli oszczednosciami moze podzielic sie z abonentami obnizajac koszty polaczen(UTOPIA)
    0
  • Users Avatars Mini
    marek pisze: 2002-08-01 17:16
    GAdek! nie wiem czy jestes abonentem idei ale jezeli czepiasz sie dla samej idei czepiania to daj spokoj! Jestem abonentem Idei ponad 3lata i na jakosc obslugi Idei nie moge narzekac.
    0
  • Users Avatars Mini
    tomSON` pisze: 2002-08-01 18:22
    do rodrigez: po czym wnosisz?
    0
  • Users Avatars Mini
    ARTUR70 pisze: 2002-08-01 19:14
    Call Center ładnie brzmi, ale może by tak więcej polszczyzny, bo wydaje mi się że 90% naszej populacj nie zna angielskiego. Zresztą niedługo nie będzie już chyba polskiego nazewnictwa. Z obca lepiej brzmi i wygląda, nieprawdaż ???
    0
  • Users Avatars Mini
    Jacek pisze: 2002-08-01 19:23
    A ja jestem abonentem Plusa i Idei. Stwierdzam ZDECYDOWANIE ze Idea ma SPORO GORSZY B.O.K. od Plusa! Nie muszę dużo szukać. Wczoraj Szanowna Pani w BOK Idei usiłowała mnie przekonać że stawką rozliczeniową GPRSu jest u nich 50 megabitów. Ja jej na to "nie proszę Pani, to jest 50 KB". Ja swoje, ona swoje... Baba normalnie zaczęła na mnie powarkiwać dość niesympatycznie, po czym puściła Enię do posłuchania na kilka minut (pewnie dokształcała się w tym czasie). ALe mnie później przepraszała... Muszę powiedzieć iż była na prawdę niesympatyczna i pokazała brzydko swoje zniecierpliwienie!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2002-08-01 19:42
    Jacek ... moze pani miala "trudne dni" ... troche wyrozumialosci ;-) BTW, mysle ze w kazdym boku sa matoly ... niestety.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-08-01 20:08
    Jezeli się wybiera operatora ze względu na to jak mnie potraktowali w BOK-u to nigdy się nie będzie zadowolonym.Obsługę z BOK-u zawsze można wymienić,a cyro niestety należy płacić przez najczęściej 24 miesiące.Ja zawsze wybieram operatora i taryfy stosownie do potrzeb,a obsługę z BOK-u zdaża mi się mówiąc po Polsku op...ć,ale z opłat jestem zadowolony,bo wybrałem według potrzeb i dlatego nie piszę jaki dany operator jest badziewny.Śmiech i politowanie mnie bierze na wasze skargi,zamiast wybierać skarżycie się jak małe dzieci,tylko nie wiem jak się litować nad Wami.Jeżeli mi operator z ofertą nie pasuje poprostu go olewam i szukam innego,a nie piszę skarg na GOL-u:).:pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    Albi pisze: 2002-08-02 01:58
    niech zrobia sobie w Lodzi salon firmowy z prawdziwego zdarzenia. Duzy przestronny, zeby latwo bylo wejsc i cos zalatwic. Caly czas tam jest pelno ludzi, kolejki, wejsc nie mozna i nic sie dowiedziec, bo wiecznie tlok. A nie biora sie za call center...
    0
  • Users Avatars Mini
    SZ3RYF pisze: 2002-08-02 03:11
    wszyscy przenosza sie do Lodzi, ciekawe dlaczego bo jako miasto jest nadzwyczaj szare :(
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-08-02 10:12
    Łoskot7 wrocil, jak to milo ze wypuszczaja jeszcze ludzi z zakladow!
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-08-02 15:14
    SZ3RYF, Łódź wcale nie jest wyjątkowo szara, ma swoje urokliwe miejsca. A przenoszą się tu bo blisko W-wy a dużo taniej, połącz\enia coraz lepsze więc prestiżowe bydynki biurowe są w stolicy a tu mamy "zaplecze"
    0
  • Users Avatars Mini
    Manciarz pisze: 2002-08-03 22:26
    dobre :) wiesz co dobra mysli to poprawiloby ich sytuacje na rynku jakby np zrobili sex telefon za free ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-08-05 09:42
    m.kubiczek nie przesadzaj tam tak czesto zmieniaja sie ludzie, ze najczesciej osoba z ktora rozmawiasz nie ma pojecia o co chodzi w calym ty bajzlu, bo dopiero sie przylucza, ale sa tez ludzie po drugiej stronie kabla ktorzy maja pojecie o tym wszystkim, ale to sie zdaza zadko!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: