23 czerwca 2009 roku CenterNet zawarł z Bonum. Umowa jest konsekwencją podpisanej przez CenterNet i Fundację Lux Veritatis. Umowa definiuje ramową współpracę polegającą na wprowadzeniu na rynek, dystrybucji, sprzedaży i promocji sprzedaży marki "wRodzinie".
Postanowienia Umowy:
Budowa sieci dystrybucji oraz warunki sprzedaży produktów i usług w punktach sprzedaży w Polsce;
Określenie obowiązków stron w zakresie realizacji szerokiego wachlarza wspólnych działań wspierających sprzedaż;
Umowa wchodzi w życie z dniem podpisania i jest zawarta na czas nieokreślony. CenterNet wartość przedmiotu Umowy w latach 2009-2013 szacuje na ok. 150 milionów złotych. Umowa nie przewiduje kar umownych.
Umowa jest elementem realizacji strategii rynkowej CenterNet, zakładającej zaoferowanie dedykowanej grupie docelowej produktów i usług oznaczonych marką "wRodzinie".