Orange Polska od ubiegłego roku umożliwia podpisanie lub przedłużenie umowy na mobilne usługi abonamentowe w formie e-umowy.
Teraz to rozwiązanie jest dostępne także dla tych klientów, którzy wraz z usługami Orange kupują smartfon czy inne urządzenia na orange.pl lub poprzez infolinię.
E-umowę przy zakupie usług z urządzeniami mogą podpisywać klienci indywidualni – zarówno nowi, jak również przedłużający umowę i przenoszący numer z oferty na kartę na abonament.
Za projekt e-umowy odpowiada Adam Skręt, dyrektor Digital i Performance Marketing w Orange Polska.
Orange jako pierwszy operator wprowadził możliwość podpisania e-umowy i skorzystało z niej do tej pory już blisko 100 tys. klientów.
Przy zamówieniu nowej oferty przez infolinię, klient otrzymuje e-mail z linkiem do strony internetowej, na której znajdzie propozycję umowy. Jeżeli zgodzi się na proponowane warunki i je zaakceptuje, otrzyma kolejny mail z ostateczną wersją umowy. Wtedy też do klienta zostanie wysłany zamówiony sprzęt. Klienci mogą wybrać najbardziej dogodną dla siebie formę dostawy urządzenia – przesyłkę kurierską, dostawę do paczkomatu lub wybranego salonu Orange.
Podobnie jak w przypadku każdej innej umowy zawartej zdalnie, także w przypadku e-umowy klient może skorzystać z prawa odstąpienia od niej w ciągu 14 dni od jej zawarcia.