9 kwietnia br. Carrefour Polska rozpocznie sprzedaż starterów Carrefour Mova. Nowa usługa (na razie tylko prepaid) będzie dostępna we wszystkich hipermarketach Carrefour i supermarketach Carrefour Express. Carrefour Mova umożliwi klientom wybór numeru przy zakupie startera. W ofercie będzie dostępna specjalna promocja dla stałych klientów Carrefour – darmowe minuty za zakupy. 10 złotych wydane na zakupy to 1 minuta na połączenia w sieci Carrefour Mova i numery stacjonarne. Nowa telefonia Carrefour oferuje swoim klientom następujące sposoby doładowań telefonów: dowolnie wybraną kwotę w kasie lub za resztę pozostałą z zakupów w sieci sklepów oraz tradycyjnie poprzez kupon i poza siecią Carrefour ((Internet, Moje doładowania, Kolporter). Informacje na temat nowej usługi klienci będą mogli znaleźć na specjalnej stronie internetowej dedykowanej nowej usłudze: www.carrefourmova.pl.
To, co wyróżnia ofertę telefonii komórkowej Carrefour na rynku, to możliwość łączenia jej z innymi usługami oferowanymi przez sieć. Na przykład uczestnicy programu lojalnościowego Rodzyinka będą mieli możliwość wymiany punktów na darmowe minuty, a posiadacze kart Carrefour Visa otrzymają w okresie promocyjnym darmowy starter i bezpłatne minuty na rozmowy.
Prezes spółki Carrefour Polska, Gilles Roudy, zapowiedział, że nowy MVNO chce pozyskać kilkadziesiąt tysięcy klientów do końca roku oraz ponad 100 tys. w ciągu najbliższych 12 miesięcy.
Szczegóły oferty Carrefour Mova:
minuta do wszystkich sieci – 49 groszy, SMS – 20 groszy
starter dostępny za 9,99 złotych
10 złotych wydane na zakupy to 1 minuta na połączenia w sieci Carrefour Mova i numery stacjonarne
kupony do doładowania konta o wartości: 10, 25, 50,100 złotych, doładowanie za resztę, doładowanie za dowolną kwotę
jednosekundowe naliczanie rozmów
20 SMS na start do powiadomienia znajomych o nowym numerze telefonu
Sumowanie ważności konta do 12 miesięcy
Połączenia międzynarodowe i roaming
Darmowa poczta głosowa
prefiks 722
Partnerem technologicznym Carrefour Polska w zakresie realizacji tego projektu i współpracy z Polkomtelem jest firma Effortel, z którą Carrefour współpracuje już na innych rynkach. Rozpoczynając działalność jako operator wirtualny w Polsce, Carrefour Polska opiera się na doświadczeniu grupy Carrefour z krajów Europy Zachodniej: Belgii (One Mobile), Francji (Carrefour Mobile), Włoszech (Uno Mobile) i Hiszpanii (Carrefour Movil). Firma na polskim rynku działa od 2006 r. Jej szefem jest Marcin Burakowski. Polsce Effortel odpowiada także za obsługę klientów Carrefour Mova. W Carrefour za projekt odpowiada, Jerzy Sikora, członek zarządu spółki Carrefour Polska oraz Radosław Szczepaniak, dyrektor ds. Usług Handlowych.
Firma Effortel jest razem z Carrefour Polska udziałowcem w spółce CP Telecom, która podpisała umowę MVNO z Polkomtelem. Szefem spółki jest Tomasz Gniewek, który wcześniej pracował w Erze i Effortelu. CP Telecom zamierza w kolejnych etapach wprowadzić dla Carrefoura mobilną ofertę mix, postpaid, a także usługi VoIP oraz usługi dostępu do Internetu (zapewne w oparciu o BSA w TP).
Dodatkowe zasady:
Wymiana punktów lojalnościowych dla programu Rodzyinka:
150 punktów = 10 minut
800 punktów = starter Mova
1500 punktów = pakiet 110 minut
Specjalna Oferta dla klientów Carrefour Visa :
Starter Gratis i dodatkowo 100 minut
Doładowanie konta
kwota | wykonywanie połączeń | odbieranie połączeń |
1-9,99 zł | - | - |
10-24,99 zł | 15 dni | dodatkowo 30 dni |
25-49,99 zł | 30 dni | dodatkowo 30 dni |
50-99,99 zł | 90 dni | dodatkowo 30 dni |
100-500 zł | 180 dni | dodatkowo 30 dni |
Dostępne telefony: Nokia 1208 oraz Nokia 1600.