Cyfrowy Polsat - oferta zintegrowana - szczegóły

Newsy
Żródło: Cyfrowy Polsat
Opinie: 0

1 czerwca br. została uruchomiona zapowiadana przez Cyfrowy Polsat oferta zintegrowana. Umożliwia ona zakup wszystkich trzech usług Cyfrowego Polsatu – telewizji, Internetu i telefonii komórkowej – z jedną umową, opłatą abonamentową i fakturą. Usługi telekomunikacyjne są dostępne w ramach dotychczasowej opłaty abonamentowej za usługę telewizyjną.

W nowej ofercie Cyfrowego Polsatu, w ramach opłaty za wybrany pakiet kanałów telewizyjnych, klient otrzymuje dodatkowo pakiet nawet 2 GB danych w usłudze Internet i 30 minut na połączenia telefoniczne. Jednocześnie korzysta ze wszystkich bonusów dostępnych w bieżącej ofercie telewizyjnej. Ceny pakietów telewizyjnych nie uległy zmianie.



W zakresie oferty telekomunikacyjnej można dodatkowo korzystać ze wszystkich dostępnych dotychczas usług w taryfach Internet i Telefon, w szczególności z dodatkowych pakietów danych i pakietów minut.

Cena modemu w ofercie zintegrowanej zależy od długości trwania umowy (15 lub 29 miesięcy) oraz dodatkowego pakietu danych wybranego nieobligatoryjnie spośród dostępnych obecnie w ofercie Internet Cyfrowego Polsatu: 2GB za 29 zł, 12GB za 49 zł lub 30GB za 69 zł. Posiadany pakiet można zmienić na wyższy w dowolnym momencie trwania umowy.



W przypadku usługi Telefon klient otrzymuje 30 minut na rozmowy do wszystkich sieci, na cały okres trwania umowy. Może dodatkowo korzystać na dotychczasowych zasadach, ze wszystkich usług dostępnych obecnie w ofercie Telefon Cyfrowego Polsatu, w tym także z jednorazowych i stałych pakietów minut (pakiet 120 minut za 29 zł lub 240 minut za 49 zł) oraz bezpłatnej usługi Wymiana Minut (1 minuta na połączenia za 2 minuty rozmowy odebranej – tylko w Cyfrowym Polsacie dodatkowe jednostki przyznawane są już od pierwszej minuty połączenia przychodzącego). Użytkownik ma pełną dowolność aktywacji i dezaktywacji pakietów minut. Jeśli wykorzysta minuty z abonamentu (30 minut) i dodatkowego pakietu minut, za usługi będzie płacił wg stawek oferty Telefon CP: 0,29 zł za min. połączenia, 0,15 zł za SMS, 0,30 zł za MMS, 0,12 zł za 100 kB transmisji danych.

Zestaw „Telewizja z Internetem i Telefonem CP” jest dostępny zarówno dla nowych klientów, jak i obecnych abonentów platformy. Dotychczasowi klienci mogą poszerzyć aktualnie posiadany pakiet telewizyjny o dostęp do jednej lub dwóch usług telekomunikacyjnych. Dostępna dla nich oferta zależy od tego, jaki pakiet telewizyjny posiadają i w którym momencie okresu podstawowego umowy się znajdują. Nowy klient, kupujący usługę telewizyjną, także może stworzyć swój własny zestaw, dołączając do niej Internet i/lub telefon.

Oferta zintegrowana to przede wszystkim wygoda i prostota korzystania ze wszystkich naszych usług w ramach abonamentu za telewizję, który nie ulega zmianie. Wybierając pełny zestaw usług, klient otrzymuje te same korzyści, co w aktualnej promocji telewizyjnej, a dodatkowo także pakiet minut i pakiet danych w ramach usług telekomunikacyjnych. Dzięki dowolności korzystania z dodatkowych usług i pakietów użytkownik może kształtować swoją ofertę według indywidualnych potrzeb i mieć jednocześnie wszystkie wydatki pod kontrolą - mówi Dominik Libicki, Prezes Zarządu w Cyfrowym Polsacie S.A. Wierzę, że świadczenie usług zintegrowanych sprawi, że ogólna satysfakcja i lojalność naszych klientów wzrośnie – dodał.

Oferta zintegrowana będzie dostępna wyłącznie w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży Cyfrowego Polsatu. Zestaw z Internetem będzie można nabyć w około 400 punktach znajdujących się w zasięgu usługi dostępu do Internetu, natomiast zestaw z Telefonem będzie można aktywować w całej sieci sprzedaży (ponad 1200 punktów w całej Polsce).

Sprzedaż oferty „3 w cenie 1” będzie wspierać startująca 2 czerwca kampania reklamowa. Jej główna odsłona będzie miała miejsce w telewizji. Spoty 30 – i 10 – sekundowe, podkreślające korzyści z zakupu 3 usług w cenie 1, będą obecne w kanałach Telewizji Polsat, TVN, TVP1 i TVP2 oraz stacjach tematycznych. Wsparciem będzie zasięgowa kampania w Internecie. W Autoryzowanych Punktach Sprzedaży komunikacja będzie prowadzona w oparciu o materiały BTL. Za kreację kampanii odpowiedzialna jest agencja Clos Brothers, a za zakup mediów PHD Media Direction Spółka z o.o.

Usługa dostępu do Internetu dla użytkowników Cyfrowego Polsatu jest realizowana w najnowocześniejszej w Polsce sieci budowanej przez firmę Sferia S.A. dla spółki Aero 2, w technologii Evolved HSPA - HSPA+, w oparciu o częstotliwość 900 MHz. Transmisja danych w technologii HSPA+ pozwala na pobieranie danych z prędkością do 21 Mb/s i wysyłanie z prędkością do 5,76 Mb/s. Obecnie z oferty Internetu Cyfrowego Polsatu mogą korzystać mieszkańcy ok. 7000 miejscowości.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: