Cyfrowy Polsat traci szefa marketingu i obsługi klienta

Newsy
Żródło: Cyfrowy Polsat
Opinie: 2

Andrzej Matuszyński, Członek Zarządu ds. Marketingu i Obsługi Klienta, po pięciu latach pracy w Cyfrowym Polsacie złożył rezygnację, z powodów osobistych, z zajmowanego stanowiska. Bezpośredni nadzór nad obszarami, których koordynacją zajmował się Matuszyński, przejmie Dominik Libicki, Prezes Zarządu w Cyfrowym Polsacie SA.

Andrzej Matuszyński pracę w Cyfrowym Polsacie rozpoczął w marcu 2005 r. na stanowisku Dyrektora Marketingu i Obsługi Klienta. W sierpniu 2007 r. dołączył do zarządu firmy, będąc odpowiedzialnym za te same, co dotychczas obszary jej funkcjonowania.

Matuszyński był odpowiedzialny za przygotowanie, wdrażanie i nadzór nad realizacją strategii marketingowej firmy, dzięki której liczba abonentów platformy wzrosła z 400 tysięcy w 2004 r. do 3,2 miliona na koniec 2009 r. Będąc zwierzchnikiem centrum obsługi klienta dbał o wprowadzanie wysokich standardów obsługi abonentów i realizację procesów ją usprawniających.

Cieszę się, że w czasie bardzo dynamicznego wzrostu naszej firmy mogłem pracować z takim profesjonalistą jak Andrzej, dla którego rozwój i dobro Cyfrowego Polsatu były równie ważne jak dla mnie. Dzięki jego dużej wiedzy marketingowej, doświadczeniu i intuicji niezbędnej każdemu menadżerowi uczyniliśmy z Cyfrowego Polsatu lidera rynku, za co bardzo serdecznie Andrzejowi dziękuję - mówi Dominik Libicki, Prezes Zarządu, Cyfrowy Polsat S.A.

Bardzo sobie cenię ostatnie pięć lat spędzonych w Cyfrowym Polsacie i cieszę się, że mogłem wziąć udział w budowie silnej pozycji rynkowej tej spółki, zdobywając kolejne doświadczenia. Z przyjemnością patrzyłem na regularny wzrost wyników operacyjnych platformy i na pewno nadal będę obserwował rozwój Cyfrowego Polsatu, życząc mu kolejnych sukcesów – powiedział Andrzej Matuszyński.

Spółka nie planuje rozpoczęcia procesu rekrutacji na stanowisko opuszczone przez Andrzeja Matuszyńskiego.

Opinie:

Opinie archiwalne (2):

Komentuj

Komentarze / 2

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    ancilla pisze: 2010-01-06 23:56
    byłem w polsacie 3 lata i powiedziel mi ze nie maja zadnej oferty na przedluzenie i najlepiej to kupic sobie na nowo- wiec kupilem nke!!! super maja tam szefa bie ma co- dobrze ze odchodzi....
    0
  • Users Avatars Mini
    kolo pisze: 2010-01-07 02:29
    Skoro mają już dyrektora Marketingu z Orange to nie muszą duplikować tej funkcji w zarządzie.... A i kasiory dzięki temu trochę zaoszczędzą. Widać pani Białkowska sprawdziła się w CP :) Coś tu nie działa w tych komentarzach
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: