Czubówna i Jasieński w nowej kampanii DIALOGu

Newsy
Żródło: Dialog
Opinie: 6

1 kwietnia 2010 r. rozpoczyna się nowa kampania reklamowa Telefonii DIALOG „TV za zero / Net za zero” z udziałem znanych głosów: Krystyny Czubówny i Xawerego Jasieńskiego.

Kampania dotyczy promocyjnych ofert pakietowych operatora: telewizji cyfrowej nawet przez rok bez opłat w pakiecie z internetem lub telefonem („TV za zero”) oraz internetu bez opłat do 6 miesięcy wraz z usługą telefoniczną („NET za zero”).

Nową kampanię DIALOGu wyróżnia przejrzysta, nowoczesna kreacja i jasny, konkretny komunikat oraz silnie wyeksponowane logo i zachęta do kontaktu. Szczególną rolę odegrają znane głosy Krystyny Czubówny i Xawerego Jasieńskiego, wykorzystane w niestandardowym dialogu.

– Zdecydowaliśmy się na konwencję zabawy z naszymi klientami, w oryginalnej formie outdooru z „głosem” Krystyny Czubówny… bez audio – mówi Robert Banasiak, wiceprezes Zarządu Telefonii DIALOG SA. – Komunikat kampanii w „telewizyjny” sposób pobudza wyobraźnię. Szybko i bardzo czytelnie przedstawia główny driver naszej oferty TV i internet za zero w pakiecie – dodaje.

Znakomity głos Krystyny Czubówny i Xawerego Jasieńskiego zostanie za to wykorzystany w dialogu w spotach kinowych i zestawie kreacji do internetu.

Głównymi kanałami komunikacji są: outdoor (siatki wielkoformatowe, billboardy, city lighty, airboardy i reklama na autobusach), kampania internetowa (dedykowana mini strona w dwóch wariantach, zestaw kreacji wykorzystanych na portalach, także w opcji video i bannery z dźwiękiem, e-mailing oraz działania w wyszukiwarkach) oraz działania BTL. Uzupełnieniem kampanii są spoty reklamowe i materiały promocyjne w kinach. Dla każdego produktu przygotowano oddzielną wersję kreacji, do równoległego wykorzystania w poszczególnych mediach.

Kampania, która obejmie obszary Polski w zasięgu sieci kablowej DIALOGu (województwa: dolnośląskie, lubuskie, łódzkie, pomorskie, śląskie oraz warmińsko-mazurskie) potrwa do końca maja 2010 r. Po raz pierwszy do obszaru działań marketingowych DIALOGu włączona została Nysa, w której operator jest obecny z pełną ofertą od lutego 2010 r.

Koncept kreatywny i layout przygotowała Agencja ACztery (Wrocław), odpowiedzialna za wsparcie promocji sprzedażowych Telefonii DIALOG w 2010 roku. Adaptacją materiałów reklamowych na potrzeby internetu zajęła się wrocławska agencja MindChili. Do jej zadań należało m.in. przygotowanie banerów oraz stworzenie stron www.tvzazero.pl i www.netzazero.pl. Domy mediowe MPG i Media Contacts (Warszawa) zaplanowały i zakupiły media.

Banner z głosem znajduje się tutaj.

Opinie:

Opinie archiwalne (6):

Komentuj

Komentarze / 6

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    ageh pisze: 2010-04-07 16:05
    Czubówna czytała bilboard :) oferta niezła, reklama całkiem trafna
    0
  • Users Avatars Mini
    mai pisze: 2010-04-09 02:47
    jak juz sie okazalo wczesniej, czubówna robi dobre reklamy i przyciaga klientów, w eurobanku i chyba w tp tez grala, a ta strone tvzazero.pl to juz widzialem prawie miesiac temu, jasna i prosta oferta telewizji cyfrowej i pakietów z nia zwiazanych
    0
  • Users Avatars Mini
    ageh pisze: 2010-04-09 17:59
    bo oni między innymi ta ofertą tvzazero pozyskali jakieś 50tys nowych klientów ostatnio. więc musiałeś pewnie ją zauważyć. tą reklamę.
    0
  • Users Avatars Mini
    mai pisze: 2010-04-20 19:31
    to nie tak, oficjalne informacja jakie sa podawana to ze dialog pozyskal 50tys nowych klientow w pierwszym kwartale 2010, czyli styczen-marzec, a ta reklama jest dopiero od 1kwietnia, choc nie wiem od kiedy istnieje tvzazero.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    ageh pisze: 2010-04-27 01:37
    faktem jest, że taki dialog pozyskuje nowych klientów głównie kosztem tp. więc teoretycznie można przyjąć, że tp straciło jakies20- 30 tys klientów !
    0
  • Users Avatars Mini
    ageh pisze: 2010-04-27 01:39
    zapomniałem dodać. najśmieszniejsze jest to, że Czubówna też odeszła z tp do dialogu xD
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: