Deutsche Telekom wybiera oprogramowanie SAS jako standardowe narzędzie do zarządzania kampaniami marketingowymi dla oddziałów T-Home i T-Mobile na całym świecie. SAS jeden z największych producentów oprogramowania i lider rynku analityki biznesowej zdobył ten kontrakt w ramach postępowania przetargowego.
Rozwiązanie SAS marketing campaign management, które było dotychczas wykorzystywane przez oddziały T-Home, będzie teraz wdrażane jako standardowe rozwiązanie również w międzynarodowych oddziałach T-Mobile. Rozwiązanie to pozwoli zoptymalizować realizację kampanii marketingowych oraz zwiększy efektywność procesów związanych obsługą klientów korzystających z usług T-Home i T-Mobile. Operatorzy oczekują, że dzięki rozwiązaniu SAS będą mogli być bliżej swoich klientów, lepiej rozpoznawać ich preferencje i odpowiadać na indywidualne potrzeby.
Wybrane przez Deutsche Telekom narzędzia do automatyzacji i optymalizacji działań marketingowych to kluczowe elementy platformy SAS Customer Intelligence. Jest to kompleksowy pakiet rozwiązań analitycznych, dzięki któremu przedsiębiorstwo bez względu na reprezentowaną branżę może podejmować trafne decyzje biznesowe, usprawniać procesy interakcji z klientami, zwiększać ich lojalność i dochodowość.