Dialog będzie miał Contact Centre

Newsy
Żródło: Dialog
Opinie: 9

TeleCentrum Dialogu zostanie rozbudowane o Contact Centre. Telecentrum to podstawowe miejsce kontaktu z abonentami - tylko 2 proc. z nich odbywa się w Biurach Obsługi Klienta i przez korespondencję listowną. Wskaźnik dostępności TeleCentrum wyniósł w maju 2004 roku 99,56 proc., zaś średnia od początku roku - 99,63 %. Czas oczekiwania na połączenie z Konsultantem wynosił w tym roku średnio 58 sekund (według założeń nie może przekraczać 60 sekund). 

Aby sprostać rosnącej liczbie klientów i rosnącej liczbie kontaktów, niezbędna była rozbudowa TeleCentrum, zarówno fizyczna, jak i systemowa. Liczba stanowisk wzrosła o 100%. Trwa również proces wdrożenia Contact Centre - czyli obsługi przez kanał elektroniczny w trybie on-line. Planowane funkcjonalności to:

  • Call me Back - klient wypełnia specjalny formularz na stronie WWW z prośbą o kontakt - informacja ta trafia do konsultanta , który kontaktuje się z klientem.

  • Call me immediate (later) - klient wypełnia specjalny formularz na stronie WWW określając w nim datę i godzinę kontaktu - w tym określonym terminie kontaktuje się z nim konsultant.

  • Web Collaboration - usługa polegająca na wspólnym przeglądaniu stron WWW przez klienta oraz konsultanta. Specjalna aplikacja umożliwia konsultantowi oglądanie w czasie rzeczywistym tych stron, które widzi klient. Zapewni to pomoc w korzystaniu z takich aplikacji jak np. Twój Rachunek lub zarządzanie kontem dostępowym.

  • Chat - rozmowa tekstowa on-line w czasie rzeczywistym konsultanta z klientem: umożliwia natychmiastową reakcję na pytania klienta.

Opinie:

Opinie archiwalne (9):

Komentuj

Komentarze / 9

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    robi pisze: 2004-07-13 18:49
    Tanie CDI !!! :D
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-07-13 19:16
    Rozmowa tekstowa on- line z konsultantem jest juz w Plusie . Oby tylko Dialog nie wziął przykładu z błękitnej linii... ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2004-07-13 19:34
    Po wprowadzeniu WSZYTKICH tych rzeczy opisanych w dzisiejszych newsach Dialog stanie sie najnowocześniejszą i najbardziej przyjazna klientowi firma telekomunikacyjną w Polsce :) Tak trzymać!
    0
  • Users Avatars Mini
    Pabllo pisze: 2004-07-13 19:35
    No to szykuje nam się POMARAŃCZOWA LINIA... Fanem tepsy nie jestem, ale jako abonent Dialogu uważam że bałagan to oni też mają niezły i bez tej linii !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-07-13 21:53
    i jak im 10 pkt nie kliknac? wpusccie ich do wa-wy to cala .pl zyska - tu jest najwieksza kasa i ewentualna konkurencja ma najwiekszy wplyw na to co sie dzieje w kraju...
    0
  • Users Avatars Mini
    radgalez pisze: 2004-07-13 23:09
    UWAGA uzytkownicy dialnet CDI!!
    0
  • Users Avatars Mini
    radgalez pisze: 2004-07-13 23:10
    chcecie miec tanszy net o 50% to zadzwoncie na 0801700700. jak dzis wspomnialem konsultantowi o neo 128 to powiedzial ze szykuja odpowiedz, prawdopodobnie we wrzesniu cos bedzie i............ dal mi 50% znizki na dialnet na 3 miesiace na zachete i przeczekanie, zeby tylko nie odchodzic do telepsa. to sie nazywa firma!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    SMSone.pl pisze: 2004-07-14 02:49
    DIALOG + :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-07-14 12:35
    chat z konsultantem istnieje np. w multimedii (przy dostepie od nich) -- przy logowaniu trzeba wpisac nr hfc modemu.. szczerze mowiac to srednio to wyglada -- na ogol klikam z 5x szybciej niz konsultant i przez to odpowiada on na moje co piate pytanie (po prostu sie nie wyrabia :P).. :( ale dobre i to.. wczoraj korzystalem i w sumie cos-tam mi pomogli.. :P co do web-collaborate to moim zdaniem swietny pomysl! call me back rowniez pochwalam.. call me later jest w mbanku, jednak wyglada to roznie.. ale znajac dialog bedzie to dzialac raczej bardzo sprawnie.. mam ich linie od dobrych 3(?) lat (teraz sie czaje na 100% na DSLa :D) i musze powiedziec, ze nigdy nie mialem z nimi problemow i wszystko zalatwiane jest po prostu wzorowo! :D *** klops -- no wlasnie, i jak tu nie kliknac dychy? :) pzdr.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: