Agencja interaktywna Adv.pl wygrała trwający kilka miesięcy przetarg ogłoszony przez Telefonię Dialog na wykonanie nowego serwisu korporacyjnego operatora.
Wynik przetargu oznacza dla Adv.pl kontynuację ponad 4-letniej kompleksowej obsługi internetowego wizerunku Telefonii Dialog. Oprócz realizacji i aktualizacji obecnego serwisu, agencja stworzyła także witryny produktowe www.1011.pl, www.wifi.dialog.pl, oraz witrynę www.junior.dialog.pl, promującą bezpieczne korzystanie z internetu przez dzieci. Dotychczasowa współpraca zaowocowała także wykonaniem prezentacji multimedialnych oraz wielu kampanii reklamowych i wizerunkowych on-line.
"Oferta Agencji Adv.pl przedstawiona w przetargu okazała się najbardziej konwergentna pod względem znajomości potrzeb spółki i wiedzy o ofercie, a znajomość firmy gwarantowała efektywny czas realizacji serwisu. To zdecydowało o wygranej" - powiedziała Marta Pietranik z Biura Rzecznika Prasowego Telefonii Dialog.
"Odświeżenie serwisu korporacyjnego www.dialog.pl było niezbędne z uwagi na konieczność dalszej rozbudowy części usługowej. Przez 4 lata bowiem, oferta Dialogu poszerzyła się znacznie, co wymagało łatwiejszej i bardziej przyjaznej dla użytkownika prezentacji usług i cen. Nowy serwis www.dialog.pl oparty zostanie o nowoczesny system zarządzania treścią oraz wiele nowych elementów i aplikacji interaktywnych zapewniających szybką i skuteczną komunikację z użytkownikami." - powiedziała Pietranik.
Serwis www.dialog.pl oparty zostanie o nowoczesny system zarządzania treścią oraz wiele nowych elementów i aplikacji interaktywnych zapewniających szybką i skuteczną komunikację z użytkownikami.
Nowy serwis zadebiutuje jesienią bieżącego roku.