Rusza nowa kampania promująca T-Mobile na kartę.
Promocja dotyczy oferty, w której dostajemy 4800 GB ekstra przez rok, przy wyborze oferty cyklicznej za 45 zł, która odnawia się co 30 dni.
Aby skorzystać z tego pakietu wystarczy włączyć ofertę cykliczną GO! L, a następnie w aplikacji Mój T-Mobile aktywować Rok Internetu. Włączając tę ofertę, klient może otrzymać 12 pakietów po 400 GB każdy: pierwszy od razu po aktywacji promocji, a kolejne 11 pakietów (każdy po 400 GB) w dniu odnowienia oferty „GO! L”, dzięki czemu w ciągu 365 dni może się cieszyć z 4800 GB.
W ramach oferty GO! L użytkownik otrzymuje nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y, 30 GB i dodatkowe 30 GB po doładowaniu konta za 45 zł, z których może korzystać przez 30 dni. Dodatkowo zyskuje dostęp do technologii 5G.
Kampania obecna będzie nie tylko w telewizji, ale również na nośnikach zewnętrznych OOH i DOOH, na stronie www, social mediach oraz w punktach sprzedaży. Koncepcja kampanii została stworzona przez agencję PZL oraz Departament Zarządzania Marką i Customer Experience. Materiały do sklepów opracowała agencja ARC (Grupa Publicis). Za działania w internecie odpowiada VMLY&R. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Mindshare.
Więcej informacji o ofercie można znaleźć tutaj.