Dział Obsługi Klienta w Plusie może oddzwonić

Newsy
Opinie: 13

Regulamin promocji "Plus oddzwania”. W przypadku przedłużającego się czasu oczekiwania na połączenie z konsultantem Działu Obsługi Klienta jest opcja wyboru odpłatnego oddzwonienia konsultanta DOK Plusa do abonenta.

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Opinie archiwalne (13):

Komentuj

Komentarze / 13

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    bart pisze: 2009-10-04 12:00
    istotnie wielkie udogodnienie, zapłacić za to, że jest za mało konsultantów
    0
  • Users Avatars Mini
    miki pisze: 2009-10-04 12:39
    Przecież to funkcjonuje już od baaaaaaaaardzo dawna ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    www pisze: 2009-10-04 23:20
    to oni powinni płacić za mój stracony czas... po prostu smiech, szkoda plusa i tyle, a taka fajna firma była
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2009-10-05 01:09
    Hmm a za odsluchanie pana/pani automatyczna sekretarka to tez sie placi co nie? Plus zaczyna zerowac na ludziach... Mniej CSRow rowna sie mniej kasy na wyplaty, wiecej kolejek, wiecej spadkow, wiecej wybranej (platnej) opcji oddzwaniania do klienta, wiecej zarobionej kasy... :) Jak dobrze, ze jeszcze istnieje email... :) Z BOK Plusa tylko w ten sposob rozmawiam od kiedy na linii nigdy nie potrafili nic zrobic. :) Ich BO (?) czasami mnie odsylalo ale po naciskach dali sobie spokoj i pracuja. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    SarioN pisze: 2009-10-05 02:35
    A co myślicie że ludzie na bok siedzą tam za darmo? Im też trzeba zapłacić! A kto niby ma za to zapłacić jak nie abonent który dzwoni z byle sprawą! Operator to nie instytucja charytatywna, to firma która ma przynosić zyski! Jak patrze na wypowiedzi niektórych osób to wydaje mi się że większość z was klepie pewnie gdzieś na jakiejś taśmie w fabryce i nie ma pojęcia o biznesie! Mam od prawie 6 lat fony w plusie i może z raz zdażyło mi się zadzwonić na 2601!
    0
  • Users Avatars Mini
    Miki74 pisze: 2009-10-05 10:23
    tylko czekać jak będzie opłata za konsultacje w salonie ;) pozdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    lilka pisze: 2009-10-05 12:20
    w Orange jest tak od zawsze
    0
  • Users Avatars Mini
    das pisze: 2009-10-05 12:59
    trochę dziwne, takie rzeczy powinny być darmowe. Plus ostatnio straszliwie psuję obsługę klienta
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2009-10-05 13:36
    @ SarioN - rozumiem oplate jak sie dzwoni do BOK ale gdy BOK oddzwania do Klienta i za to trzeba placic to juz przesada... No chyba, ze polaczenie z IVR jest bezplatne (czyli placi sie za rzeczywista rozmowe z CSR) i gdy jest telefon zwrotny to trzeba placic, to rozumiem. Nie dzwonilem dawno do BOK Plusa wiec nie pamietam jak to jest czy $$$ leca za IVR czy za CSR.
    0
  • Users Avatars Mini
    animka pisze: 2009-10-05 14:10
    Owszem oddzwania , ale automat i nie łaczy dalej. Musiałam jeszcze raz dzwonić.
    0
  • Users Avatars Mini
    Fuks pisze: 2009-10-05 15:41
    Połączenie z BOK powinno być bezpłatne, (lub powiedzmy limit 5/ miesiąc - dla tych co "nie mają co robić"...).
    0
  • Users Avatars Mini
    Fuks pisze: 2009-10-05 15:43
    Poza tym, z tego co gdzieś czytałem w internecie, to Plus strasznie marnie płaci konsultantom za pracę więc niech nie przesadzają.
    0
  • Users Avatars Mini
    kicha pisze: 2010-12-22 15:25
    witam jestem w plus mix.i powiem szczerze ze cos tam nie pasi!niby plus dzwonil do mnie ze oferte tel.ma dla mnie zeby wybrac sobie jakis owszem ja go wybralam za dolad.po 50zl na 24 mies.kurier mial byc 22.12.z tym telef. kurcze caly dzien zmarnowany bo czeka sie na niego a jego nie bylo.PLUSjest niezetelny,dobrze ze umowy na nowy numer nie podpisalam wczesniej.Plus jest do bani.chyba ze ktos sobie zarty robi i wykorzystuje ludzi w ten sposob.w co watpie ciagle konsultant dzwoni i prosi daneitp
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: