W zgłoszeniu swojej kampanii Samsung zdradził, że dzięki tej kampanii sprzedaż serii Note10 była 2 razy większa niż Note9.
Marka Huawei otrzymała olbrzymi cios wizerunkowy w wyniku wojny handlowej i ograniczeń technologicznych narzuconych przez USA. To spowodowało nagły spadek kluczowych wskaźników budowanych latami. Odważna strategia polegała na odwołaniu się do kryzysu. A emocjonalna kampania bazująca na uniwersalnej prawdzie o przeciwnościach losu, które mogą być źródłem siły inspirowała do niepoddawania się i pokazała, że hasło marki MAKE IT POSSIBLE stało się jeszcze bardziej aktualne. Dzięki temu udało się w spektakularnie krótkim czasie przywrócić więź z konsumentami i już po pół roku odbudować mocno nadszarpnięty wizerunek.
O kampanii można przeczytać tutaj.
Z wielką przyjemnością informujemy, że kampania Huawei "To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo" została nominowana w jednym z najważniejszych konkursów marketingowych Effie Awards 2020 #Effie #effieawards2020https://t.co/nFEOfVAErW
— Huawei Mobile Poland (@huaweimobilepl) September 29, 2020
Pękam z dumy i radości‼️
— Dorota N. Haller (@DorotaHaller) September 29, 2020
Mamy nominację do #Effie2020 za kampanię #Huawei To co ważne...
Dziękuję i gratuluję #TeamHuawei & friends z wspaniałych Agencji ❤️ Wszystkiego dowiemy się 16 listopada. Oto lista nominowanych kampanii https://t.co/ou29RUoxVh
Opis projektu:
Rosnąca konkurencja sprawiła, że komunikacja produktowa była niewystarczająca, aby Samsung przekonał do siebie młodych konsumentów. Chcąc pozyskać ich serca, przygotowaliśmy kampanię, która w emocjonalny sposób odpowiadała na ich potrzeby, wpisując w komunikację kontekst nowego biznesowego smartfona Galaxy Note10. Za grupę docelową obraliśmy młodych przedsiębiorców, do tej pory niezaadresowanych przez konkurencję. Zaprezentowaliśmy ich codzienność, daleką od białych koszul, sztywnych spotkań i korpogadki. Świat biznesu w pełni zarządzany przy pomocy smartfona. Oparta na bliskich insigtach komunikacja okazała się niezwykle skuteczna: poprawiliśmy wszystkie istotne wskaźniki wizerunkowe i ponad 2-krotnie przebiliśmy ubiegłoroczną sprzedaż.
O kampanii można przeczytać tutaj.