Huawei startuje z nowa kampanią „To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo” z udziałem Roberta Lewandowskiego.
Kampania ma charakter 360 stopni i składa się z 30-sekundowego spotu telewizyjnego, 60-sekundowego spotu do emisji w kinach i internecie, oraz z komunikacji na nośnikach OOH w największych miastach Polski i na warszawskim lotnisku.
Telewizyjna część kampanii wystartowała 25 listopada.
W kolejnej, świątecznej odsłonie kampanii pojawią się razem Anna i Robert Lewandowscy, którzy będą inspirować Polaków do zakupów świątecznych.
Trzy 15-sekundowe spoty telewizyjne, kampania radiowa i OOH na przystankach autobusowych i w warszawskim metrze będą promować trzy produkty: najnowszego smartwatcha Huawei Watch GT 2, słuchawki Huawei FreeBuds 3 i smartfony z serii P30.
Ta część kampanii zacznie się 1 grudnia.
Kampania „To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo” będzie miała swoją kontynuację w odsłonie digitalowej, w której wystąpią Marcin Tyszka i Kuba Wojewódzki.
Filmy będą emitowane w kanałach digitalowych Huawei od 1 grudnia.
Spot w wersji telewizyjnej:
Spot w wersji kinowej: