Lewandowscy, Tyszka i Wojewódzki w reklamach Huawei

Newsy
Opinie: 0
Robert Lewandowski

Huawei startuje z nowa kampanią „To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo” z udziałem Roberta Lewandowskiego.

Kampania ma charakter 360 stopni i składa się z 30-sekundowego spotu telewizyjnego, 60-sekundowego spotu do emisji w kinach i internecie, oraz z komunikacji na nośnikach OOH w największych miastach Polski i na warszawskim lotnisku.

Telewizyjna część kampanii wystartowała 25 listopada.

W kolejnej, świątecznej odsłonie kampanii pojawią się razem Anna i Robert Lewandowscy, którzy będą inspirować Polaków do zakupów świątecznych.

Trzy 15-sekundowe spoty telewizyjne, kampania radiowa i OOH na przystankach autobusowych i w warszawskim metrze będą promować trzy produkty: najnowszego smartwatcha Huawei Watch GT 2, słuchawki Huawei FreeBuds 3 i smartfony z serii P30.

Ta część kampanii zacznie się 1 grudnia

Kampania „To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo” będzie miała swoją kontynuację w odsłonie digitalowej, w której wystąpią Marcin Tyszka i Kuba Wojewódzki.

Filmy będą emitowane w kanałach digitalowych Huawei od 1 grudnia.

Spot w wersji telewizyjnej:

Spot w wersji kinowej:

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: