Elektroniczny Obraz Faktury coraz popularniejszy wśród klientów Netii

Newsy
Żródło: Netia
Opinie: 3

Już ponad 20 proc. klientów indywidualnych Netii korzysta z Elektronicznego Obrazu Faktury (EOF). EOF wybiera około 80 proc. nowych klientów internetu w Netii.

W ciągu kilku ostatnich miesięcy Netia odnotowuje bardzo dynamiczny, kilkusetprocentowy wzrost liczby klientów, rezygnujących z otrzymywania faktur papierowych na rzecz bezpłatnego Elektronicznego Obrazu Faktury.

O ile na początku 2009 roku na taką formę otrzymywania rachunków decydowało się kilka tysięcy klientów indywidualnych Netii miesięcznie, to już w ostatnich miesiącach ubiegłego roku takich użytkowników przybywało po kilkanaście tysięcy miesięcznie. Grudzień 2009 roku był pod tym względem rekordowy – na EOF zdecydowało się ponad 17 tysięcy klientów.

Na koniec grudnia 2009 roku już 23 proc. klientów indywidualnych Netii korzystało z Elektronicznego Obrazu Faktury. Powyższy wskaźnik nie uwzględnia klientów dawnego Tele2 Polska, którzy dopiero od niedawna są obsługiwani przez systemy informatyczne Netii, dzięki czemu zyskali możliwość skorzystania z EOF i wszystkich innych udogodnień. Od listopada ubiegłego roku, kiedy klienci dawnego Tele2 są obsługiwani przez systemy Netii, z EOF zdecydowało się skorzystać już kilka tysięcy osób.

- „Klienci zgłaszali nam, że w e-mailu, informującym o wystawieniu faktury chcieliby otrzymywać aktualne saldo rozliczeń, tak aby nie musieli każdorazowo logować się do serwisu Netia On-line. W październiku ub. r. spełniliśmy tę prośbę” – powiedziała Renata Filipek-Baryłowska, dyrektor Obsługi Klienta w Netii.

Obrazy faktur udostępnianie przez Netię nie są fakturami elektronicznymi w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005 r. w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania tych faktur organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej. Korzystanie z EOF nie wyklucza jednak możliwości skorzystania z podatkowej ulgi na internet, gdyż na życzenie klienta Netia przesyła stosowne dokumenty bezpłatnie pocztą. Faktury na potrzeby rozliczenia z fiskusem można zamówić w Telefonicznym Centrum Obsługi Klienta: 801 802 803 (z telefonów stacjonarnych) lub 22 711 11 11 (z telefonów komórkowych).

Opinie:

Opinie archiwalne (3):

Komentuj

Komentarze / 3

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2010-01-09 15:21
    Dobrze, ze osoba piszaca powyzszy tekst dodala informacje, ze OBRAZ faktury nie jest FAKTURA sama w sobie. To tylko PDF. Opcja ciekawa. Sam z niej korzystam w innej sieci (+ efaktura). Najbardziej na efakturach skorzystaja firmy (jesli ich ksiegowe beda to tolerowac lub beda wiedzialy co to jest ;p ).
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2010-01-11 00:01
    EOF jest popuarlna, bo nikt przy zdrowych zmysłach nie chce płacić ponad 100zł za aktywację. Teraz się nawet tak wycfanili, że jak klient chciałby przejść na zwykłą fakturę, np. klient biznesowy to doliczają sobie wyrównanie złodzieje jedne. Tak więc EOF to w głównej mierze na zasadzie dobrowolnie przymusowej!
    0
  • Users Avatars Mini
    jozwa pisze: 2010-01-12 10:07
    Czy ktoś już próbował zamówić taką fakturę w neti ?
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: