Polska Telefonia Cyfrowa ogłosiła konkurs na najciekawszy projekt na modyfikację logo sieci Era. Do udziału w konkursie pt. ”Logo, jak nowe” zaproszono studentów, absolwentów oraz wykładowców Akademii Sztuk Pięknych.
Od chwili wprowadzenia na rynek marki Era w 1996 roku logotyp pozostawał w swojej zasadniczej formie niezmienny. W tym samym czasie, przez prawie 14 lat, zmieniło się otoczenie społeczne i gospodarcze, a sama oferta PTC intensywnie rozwijała się poszerzając portfolio usług o kolejne obszary, takie jak: Internet, telefonia stacjonarna, multimedia oraz różnego rodzaju aplikacje i rozwiązania dla firm. Era, pierwsza polska marka telefonii mobilnej, jest jedną z najbardziej wartościowych i najwyżej cenionych marek na rynku. Ze względu na obfitującą w wyzwania teraźniejszość oraz pełną nowych możliwości przyszłość, PTC postanowiła zmodyfikować symbol, za którym stoją wartości marki Era.
Odmienione logo stanie się wizytówką przyjaznej, otwartej, nowoczesnej i dynamicznej marki, będącej prekursorem nowatorskich rozwiązań, przy jednoczesnym zachowaniu dotychczasowej wiarygodności i zaufania, jakim darzą ją obecni oraz potencjalni klienci.
W ramach konkursu na twórców najlepszych pomysłów na zmodyfikowany znak słowno-graficzny marki Era czekają nagrody. Z regulaminem konkursu można zapoznać się pod adresem http://www.era.pl/pl/strona_korporacyjna/sponsoring/konkurs_na_nowe_logo_ery