21 letni student zarządzania z Gdańska, został nowym bohaterem kampanii medialnej sieci Era.
Rafał Hryszko, utalentowany 21-latek, ma szansę stać się rozpoznawalnym i zaistnieć w mediach. Swoją przygodę z telewizją rozpocznie od udziału w nowej kampanii sieci Era. Premiera kolejnej jej odsłony, w ramach projektu „Katy Perry Pop Video”, będzie miała miejsce już w najbliższy piątek, 10 września. Rafał zagra w niej główną rolę. Udział w tym przedsięwzięciu zapewnił sobie zwyciężając w konkursie ogłoszonym 16 sierpnia na muzycznym portalu Ery www.eramusicgarden.pl.
Występ w reklamie to jedynie pierwszy krok w karierze Rafała. Pojedzie on także, jako jedna z 40 osób z Polski, na plan teledysku amerykańskiej piosenkarki Katy Perry do piosenki „Firework”. Udział w nagraniu jest główną nagrodą w konkursie „Zabłyśnij w teledysku Katy Perry!”. Rafał opublikował swój filmik już w pierwszym dniu trwania rywalizacji. Przedstawił w nim w lekki i zabawny sposób swoje liczne „talenty”, którymi chciał pochwalić się przed artystką.
Nowy spot zaprezentuje przygotowania Rafała do występu w teledysku Katy. Korzystając z rad znajomych udzielanych mu przez telefon próbuje jak najlepiej przygotować się do nagrania. Reklama promuje jednocześnie specjalną promocję dla klientów Tak Taka i Tak Tak Fona – 200% WIĘCEJ, która jest dostępna w sieci Era do końca września. Dzięki niej ci, którzy uzupełnią swoje konto jednorazowo kwotą minimum 25 zł, a następnie w ciągu 5 dni ponownie zasilą konto wybraną kwotą już od 25 złotych, otrzymają aż 200% wartości drugiego doładowania do wszystkich w sieci Era. Więcej informacji o ofercie można znaleźć na stronie www.era.pl
Kampania będzie emitowana w telewizjach ogólnopolskich, tematycznych oraz w Internecie. Została ona przygotowana przez Departament Komunikacji Rynkowej PTC we współpracy z agencją Saatchi & Saatchi i domem mediowym Starcom.