Era ulepszyła zakupy w swoim sklepie internetowym

Newsy
Żródło: Era
Opinie: 4

Era uruchomiła nowy serwis dla klientów korzystających z zakupów w sklepie internetowym lub przez telesprzedaż. Rozwiązanie to umożliwia zamówienie wybranego urządzenia lub usługi przy pomocy telefonu, czy komputera o dowolnej porze, a następnie odebrania go w jednym z dedykowanych punktów sprzedaży. Dzięki temu zamawiający nie musi uzgadniać z kurierem terminu dostarczenia przesyłki i oczekiwać na niego w umówionym miejscu. O tym, że przesyłka już czeka na odbiór w punkcie sprzedaży zamawiający zostanie poinformowany specjalnym mailem przesłanym na skrzynkę pocztową podaną podczas rejestracji w sklepie internetowym. W sklepie klient będzie miał możliwość zapoznania się z zamówionym produktem lub usługą oraz uzyskania dodatkowych informacji.

Opinie:

Opinie archiwalne (4):

Komentuj

Komentarze / 4

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    goral-1 pisze: 2009-06-01 21:16
    Wygodne rozwiazanie.
    0
  • Users Avatars Mini
    dino pisze: 2009-06-02 12:06
    każda opcja dająca dodatkowy wybór dla klienta jest dobra. nawet jak niewiele osób skorzysta, to i tak plus za wprowadzenie tej możliwości
    0
  • Users Avatars Mini
    NoLife pisze: 2009-06-02 12:21
    uważam że opcja świetna, ale mam nadzieję, że mimo wszystko nie zdejmą opcji wysyłki kurierskiej do domu? I kolejne pytanie, jak to się ma do przepisu rezygnacji w ciągu 10 dni od daty podpisania umowy? Zawiera się ją w lokalu przedsiębiorstwa ale zamówieniem wysyłkowym czyli rezygnacja nie wchodzi w grę. Cwane rozwiązanie.
    0
  • Users Avatars Mini
    nefertiri pisze: 2009-06-14 04:17
    opcja wysyłkowa do domu pewnie ciągle będzie dostępna, ale chyba mniej opłacalna. Bo w innych newsach informowali o tym, że wprowadzą opłatę za paczkę kurierską. Dobrze, że wprowadzili też takie rozwiązanie- wygodne i tanie ;)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: