France Telecom wprowadza we Francji i Wielkiej Brytanii wspólną markę Orange dla usług internetowych, telewizji i telefonii komórkowej. Nowa marka zacznie obowiązywać od 1 czerwca br. Wprowadzenie jednej marki dla różnych usług to realizacja planu NExT z 2005 r., który zakładał, że FT będzie oferował proste, konwergentne usługi.
Cechy marki Orange według FT.
międzynarodowa - 85 mln klientów w 14 krajach
marka łatwa do zapamiętania
marka związana z contentem (film, muzyka, gry)
marka stymulująca chęć posiadania
Marka Orange powstała w 1994 r. Wspólny brand obejmie całą działalność FT na świecie z wyłączeniem tradycyjnych usług telefonii stacjonarnej.
Zmiany:
zintegrowany portal www.orange.fr
wspólna faktura za usługi internetowe i komórkowe
wspólna obsługa klienta pod numerem 3900
od jesieni program wspólny program lojalnościowy dla użytkowników telefonii stacjonarnej, komórkowej i Internetu