Ruszyła kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii realizowanej przez agencję San Markos dla Gadu AIR. Nowe projekty nawiązują stylistyką do charakteru pierwszych reklam nowej telefonii. Kreacje przygotowane na potrzeby drugiej odsłony kampanii San Markos (www.sanmarkos.pl) dla Gadu AIR promują ofertę nowego operatora hasłami „po co siedzieć samemu?” oraz „po co wyrzucać kasę?”. Zdjęcia na podstawie których przygotowano kreacje ilustrują najważniejszy atrybut Gadu Air – możliwość bezpłatnego komunikowania się nawet z kilkoma znajomymi jednocześnie przez Gadu-Gadu w telefonie.
Kampania prowadzona jest do końca czerwca w największych miastach Polski na nośnikach outdoorowych (citylighty, autobusy), indoorowych oraz w prasie i w Internecie. Grupą docelową kampanii są "młodzi ludzie, którzy dzięki Gadu AIR mogą bezpłatnie korzystać z ulubionego komunikatora również poza domem".