Spółka GG Network nie przedstawiła na prezentacji GaduAir żadnych prognoz dotyczących wielkości sprzedaży usług komórkowych MVNO. Firma nie podała także kiedy ten projekt ma osiągnąć poziom opłacalności, ani ile on kosztował. Według nieoficjalnych informacji, GG marzy o tym, aby około 10% całej bazy użytkowników komunikatora korzystało w przyszłości z prepaida GaduAir (teraz oznacza to ponad 0.5 mln klientów). GG kupiło infratrukturę potrzebną do uruchomienia pełnego MVNO od chińskiego Huawei. Dzięki temu, GaduAir ma własny billing i platformę IN. GG Network wykorzysta te elementy także do świadczenia usług VoIP. GG Network planuje sprzedaż starterów w zwykłych sieciach detalicznych - podpisano już umowę m.in. z Kolporterem i TelForceOne. Głównym ośrodkiem sprzedaży ma być jednak sklep internetowy, który działa pod adresem: http://www.gaduair.pl/
Według przedstawicieli zarządu firmy, głównym celem wprowadzenia usług mobilnych w GG jest "wiązanie" klienta jak największą liczbą usług - ma to hamować wskaźnik odejść i umacniać bardzo dobrą pozycję GG na polskim rynku komunikatorów internetowych.
Obecnie w największych, konkurencyjnych sieciach komórkowych w Polsce z usługi mobilnego GG na różnych platformach korzysta stale około 0.5 mln klientów. Od początku istnienia tej usługi z mobilnego GG skorzystało 1 mln klientów.
Projekt MVNO powstał w GG już 4 lata temu, a właściwe wdrożenie trwało około 2 lat. Pomimo tak długiego okresu przygotowań, na starcie nie działa roaming oraz przenoszenie numerów (MNP). GG nie oferuje także możliwości dobrania numeru telefonicznego do już posiadanego numeru GG, a wydaje się, że usługa ta jest dosyć oczywista. Obecnie GG umożliwia jedynie połączenia starego i nowego numeru GG w jeden, obsługiwany na jednym koncie.