W tegorocznej edycji konkursu Golden Arrow agencja Telecom Media otrzymała wyróżnienie oraz nagrodę główną w kategorii Marketingu Mobilnego. Agencja wyróżniona została za kampanię „Celebrowanie Roku Chopina 2010” zrealizowaną dla Miasta Stołecznego Warszawa.
W ramach kampanii wykorzystano sieć reklamy na telefony komórkowe – SpotlerMoNet. Jest to pierwsza i największa w Polsce sieć mediów mobilnych, skupiająca użytkowników korzystających z najnowocześniejszych technologii dostępnych w telefonach komórkowych. Spotler MoNet dociera miesięcznie do ponad 3,5 mln użytkowników i współpracuje m. in. z takimi witrynami mobilnymi jak plus.pl , m.money, m.bankier.pl, m.money.pl, m.pb.pl, m.gazeta.pl.
Nagrodzona kampania wykorzystywała także aplikację mobilną dostępną na iPhone’a oraz większość komórek dostępnych w kraju, a także specjalnie sformatowany mobile site, poświęcony Chopinowi. Użytkownik mógł na nim pobrać zarówno aplikację jak i darmowe multimedia, które na stałe osadzały się w menu telefonu.