Grupa TP anuluje rachunki poszkodowanym w wypadku we Francji

Newsy
Żródło: TP S.A.
Opinie: 29

Telekomunikacja Polska oraz PTK Centertel podjęły decyzję o anulowaniu lipcowych i sierpniowych rachunków telefonicznych wszystkich osób poszkodowanych w wypadku autokaru z polskimi pielgrzymami we Francji, które korzystały z usług TP lub Orange.

Anulowane zostaną także opłaty za połączenia roamingowe z sieci Orange realizowane przez członków rodzin ofiar, udających się na miejsce tragedii.

Telekomunikacja Polska uruchomiła specjalną linię charytatywną 0 400 307 400 do prowadzenia zbiórki pieniędzy na pomoc dla poszkodowanych i rodzin ofiar tragedii. Koszt połączenia wynosi 3,19 zł netto (3,89 zł brutto). TP nie pobiera żadnych opłat za udostępnienie linii, całkowity dochód przekazywany jest Caritas Archidiecezji Szczecińsko-Kamieńskiej, która zdecyduje o sposobie wykorzystania zebranych środków.

We współpracy z Caritas Polska uruchomiony został specjalny numer - 72902. Za jego pośrednictwem klienci Orange mogą wspierać ofiary tragedii wysyłając SMS o treści "POMAGAM". Całkowity dochód zostanie przekazany Caritas Polska, na pomoc ofiarom wypadku. Koszt SMS-a wynosi 2,44 zł z VAT.

Fundacja Grupy TP zadeklarowała pomoc finansową dla dzieci ofiar wypadku.

Opinie:

Opinie archiwalne (29):

Komentuj

Komentarze / 29

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    marlena pisze: 2007-07-23 23:04
    Hieny zawsze zawsze znajdą sposób, aby tragedię obrócić w darmową rekalmę. Gdyby rachunki anulowali iformując te osoby osobiście to byliby w porządku. Ale w ten sposób tepsa i orangutan to zwykłe cmentarne hieny!
    0
  • Users Avatars Mini
    Musli pisze: 2007-07-23 23:49
    Powinni im zapewnic darmowe rozmowy do konca zycia, a nie jakies 2 miesiace. Przeciez wiecej zyskaja na reklamie niz straca na tym ehh :// Hieny !
    0
  • Users Avatars Mini
    lalamido pisze: 2007-07-23 23:52
    Ci to wiedzą jak się ustawić dupą do wiatru,wazelina na całego.
    0
  • Users Avatars Mini
    model-1 pisze: 2007-07-23 23:58
    To koledzy jest jasne że chcą wejść jak najdalej w tyłek bo to nic innego nie może być reprezentowane przez TP. Ja bym sie nie zdziwił jak by za około miesiąc zobaczyć można było reklamy jacy oni dobrzy i jacy pomocni w tragedii ludzkiej. A jeżeli zrobią taką reklamę to już całkiem zobaczymy jaka to banda oszustów.
    0
  • Users Avatars Mini
    ja pisze: 2007-07-24 00:32
    czekam z niecierpliwoscia na raport finansowy oraz rozliczenie z przeprowadzonej zbiorki.
    0
  • Users Avatars Mini
    sebekr-1 pisze: 2007-07-24 00:33
    Nie wazelina, dowiedzieli sie zainteresowani, to media podchwycily i nagłośniły to
    0
  • Users Avatars Mini
    mxmln pisze: 2007-07-24 00:58
    2 miesiące dla 50 osób -smiech
    0
  • Users Avatars Mini
    Ja pisze: 2007-07-24 01:21
    Pieprzony rzad tez sie chwali ze rozda kase tez robia laske wedlug niektorych z tego forum lepiej jakby nic nie dali niz jak daja i gadaja. Zal mi niektorych naprawde.
    0
  • Users Avatars Mini
    dziobak pisze: 2007-07-24 01:22
    Takie same hieny jak politycy PiSu którzy już rozdają nasze pieniądze dla "ofiar" na lewo i prawo. Przynjamniej głośno o tym w TV mówią. Kampania wyborcza właśnie ruszyła.
    0
  • Users Avatars Mini
    sitek pisze: 2007-07-24 01:51
    CO TP MUSI ZROBIĆ ABYŚCIE BYLI ZADOWOLENI?????
    0
  • Users Avatars Mini
    przemo pisze: 2007-07-24 01:59
    tp musi się rozwiązać, a resztę zaorać i teren wyrównać:) ...a poważnie, każdy gest się liczy, czy komercyjny czy też nie...skorzystają poszkodowani i może odrobinę orange. ważne że orange wogóle sie poczuwa, jak na francuską mentalność to i tak dobrze...
    0
  • Users Avatars Mini
    Pablito pisze: 2007-07-24 02:03
    Faktycznie jest to pewna forma reklamy, i z tymi hienami też się PONIEKĄD zgodzę, ale musicie przyznać, że jest to mimo wszystko miły akcent ze strony operatora TP i Orange. Konkurencja nie zrobiła na razie nic w tym kierunku. Wiadomo, że nikt w obliczu takiej tragedii nie liczy się z rachunkami, ale wysokość takiego rachunku na pewno nie poprawiła by samopoczucia rodzin poszkodowanych. Ludzie godzinami przecież "wisieli" i nadal wiszą na telefonach, żeby się czegoś dowiedzieć. Brawo TPSA!
    0
  • Users Avatars Mini
    hor pisze: 2007-07-24 02:55
    Jestem zdania ze gdyby zamiescic tutaj posta takiego samego tylko z info ze to była ERA to nikt by nie narzekał ... a tak to zawsze źle ... wg. mnie pozytywne!
    0
  • Users Avatars Mini
    olekskype pisze: 2007-07-24 10:01
    a ja jestem zdania ,że jednak to ładnie z ich strony, i gdyby to zrobił Plus czy Era to bez różnicy - liczy się zamiar - reklama przy okazji ,to i tak nie udałoby utrzymać w tajemnicy,chociaż nie popieram bo nieładnie na czyimś nieszczęściu budować sprzedaż
    0
  • Users Avatars Mini
    ziobro pisze: 2007-07-24 11:03
    dokładnie, gdyby to zrobiła netia, dialog itp. to byście tu piali z zachwytu! jacy oni wspaniali i cudowni.. ale ze to tepsa i orange, to juz sie odzywają antytepsiarze i antyorangowcy jakie to hieny. troszke obiektywizmu!
    0
  • Users Avatars Mini
    marlena pisze: 2007-07-24 12:25
    CO TP MUSI ZROBIĆ ABYŚCIE BYLI ZADOWOLENI? 1 Internet 8Mb za 70zł, 2. faktycznie rozdzielić usługi głosowe i internet 3. Obniżyc ceny połączeń, aby nie były niemal najdroższe w Europie 4. Nie utrudniać życia konkurencji 5. Wystawiać ćprawidłowo faktury. 6. zakładać nowa linię w okresie krótszym niż 18 miesięcy, to na początek. moze dopiszecie cos do tej listy?
    0
  • Users Avatars Mini
    sitek pisze: 2007-07-24 13:00
    ad 1) Może jeszcze powinni dopłacać?? (choć nie powiem, że jest tanio) ad 2) Rozdzielone, każdy operator sprzedaje swoje usługi w pakiecie taniej, potraktuj to w ten sposób. ad 3) Chyba się nie zgodzi na to wielbiona tutaj "pani Ania" bo wtedy Tele2 nie zarobi (inni również) ad 4) w 90% przypadków to konkurencja sama sobie utrudnia życie ad 5) mnie się nie zdarzyło dostać nieprawidłowej fakturki, ale pomyłki mogą się zdarzać każdemu ad 6) mnie założyli w tydzień, to chyba krócej niż 18 m.
    0
  • Users Avatars Mini
    mrza pisze: 2007-07-24 14:43
    Tylko dlaczego z Caritasem? Caritas jak zwykle 10% rozdzieli miedzy poszkodowanych a reszta na swoje konta bankowe..
    0
  • Users Avatars Mini
    grz pisze: 2007-07-24 16:01
    Przestańcie mówić o miłym geście ze strony tp. Przecież to taniutka reklama. Tak naprawdę to owe rachunki w najlepszym razie wyniosą 3-5 tys zł. A o tym przepięknym geście dowiedziało się pół polski. Czyli mają reklamę jak za darmo
    0
  • Users Avatars Mini
    adriank1410 pisze: 2007-07-24 16:28
    oni poprostu się starają żeby jakoś pomóć poczkodowanym a nie czerpać za to kasę
    0
  • Users Avatars Mini
    adriank1410 pisze: 2007-07-24 16:29
    a co dla poszkodowanych operatorzy wasi HIENA PLus i HIENA ERA
    0
  • Users Avatars Mini
    Sof pisze: 2007-07-24 18:14
    Rodziny ofiar które miały telefony u innych operatorów niż Orange, będą musiały pokryć rachunki za zmarłych oraz zapewne płacić abonament do końca umowy lojalnościowej a także obowiązkowo wykupić nową kartę SIM w miejsce spalonej w autokarze. W takim kontekście Grupa TP chyba nie zasługuje na taką krytykę.
    0
  • Users Avatars Mini
    johnyk pisze: 2007-07-24 19:23
    ***marlena- instalacja 18 miesięcy trwa tam, gdzie inni operatorzy nie zainstalują linii i za 180 miesięcy więc o czym mowa? Podaj mi nazwe operatora który daje 8 mega za 70 pln (lub odpowiednią ilość w euro) i znajduje sie w Europie. Konkurencja sama sobie utrudnia zycie- zamiast budowac wlasne sieci zeruje na sieci tepsy więc kto tu komu utrudnia zycie? Nie wspominam już o pseudooperatorach typu tele2. A bledy w fv moga sie zdarzyc kazdemu-choc ja nigdy blednych nie mialem ani z dialogu ani tp
    0
  • Users Avatars Mini
    johnyk pisze: 2007-07-24 19:35
    **sof "oraz zapewne płacić abonament do końca umowy lojalnościowej"- to akurat nie. Abonent zmarł i umowa wygasa w tym dniu, w którym op zostanie poinformowany o zgonie i będzie to potwierdzone aktem zgonu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Janik pisze: 2007-07-25 01:13
    Szanowne grono, napiszcie mi po co ofiarą tej tragedii będą potrzebne pieniądze rzędu kilkuset tysięcy??? Według mnie to przesada
    0
  • Users Avatars Mini
    wrewr pisze: 2007-07-25 09:48
    No pewnie.... dzwoncie na infolinie, wpłacajcie pieniadze, a my pokryjemy nimi rachunki poszkodowanych. HIENY CMENTARNE!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    KenyBDG pisze: 2007-07-25 13:55
    jestem w szoku co ludzie tu wypisuja ..... Grupa TP anulowala rachunki i zaraz ich zjebali .Cokolwiek zrobi Grupa TP to wiekszosc ich pojedzie ...
    0
  • Users Avatars Mini
    greg pisze: 2007-07-25 17:28
    *Sof, umowa wygasa z datą kiedy jest wystawiony akt zgonu, wystarczy z taki aktem udać snajlepiej do salonu i sprawa z głowy. nawet jeżeli jakiś sprzedawca w autoryzowanym punkcie udzieli złych informacji i bedzie kazał zaplacic rachunki to przecież jak sie ich nie zaplaci to i tak nie mają z kogo ściągnąć ponieważ abonent nie żyje... a co do darmowej reklamy to tak jak ktoś tutaj napisał nie chcieli tego nagłaśniac, ale jak to w polsce bywa nic nie da sie ukryć...
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomasz pisze: 2007-07-29 12:47
    Poziom niektórych wypowiedzi jest wprost żenujący, nic tylko potraficie krzyczeć, bezsensownie, dużo i głośno - byle tylko cokolwiek głupiego powiedzieć! Jaka to reklama dla TP?! Widzicie reklamy w TV, radio, czy bilboardy na ulicach?! Czy to, że niektórzy operatorzy anulują rachunki ofiar wypadku we Francji to ma być dla nich jakaś forma promocji?! Trochę więcej wyobraźni!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: