Grupa TP - duży spadek przychodów

Newsy
Żródło: TP S.A.
Opinie: 5

Grupa TP informuje o wynikach za pierwsze półrocze 2009 roku:

Spadek przychodów o -6,1%, częściowo zrównoważony przez dalszy wzrost szerokopasmowego dostępu do internetu (o +12,6%)
Wzrost łącznej liczby klientów usług dostępu szerokopasmowego1 o +10,1%
Wzrost liczby abonamentowych klientów telefonii komórkowej o +10,9%
Spadek marży EBITDA do poziomu 37,8% związany ze spadkiem przychodów i utrzymującym się osłabieniem złotego
Dodatkowe wynagrodzenie akcjonariuszy nie będzie wypłacone w roku 2009; Grupa TP utrzymuje jednak politykę wypłaty dywidendy
Wzrost wolnych przepływów pieniężnych netto do poziomu 17,4% przychodów, wspierający cel w wysokości co najmniej 3 mld zł2 na 2009 rok
Realizacja programu emisji europejskich średnioterminowych papierów dłużnych (EMTN) na poziomie 700 mln EUR
Strategia średnioterminowa w trakcie rewizji

Kluczowe wskaźniki (dane skonsolidowane) 6 miesięcy do dnia 30 czerwca  
(w mln zł), MSSF 2009 2008 Zmiana
Przychody 8 497 9 046 -6,1%
Telefonia stacjonarna 5 087 5 221 -2,5%
Telefonia komórkowa 3 952 4 225 -6,5%
EBITDA 3 213 3 993 -19,5%
EBITDA (jako % przychodów) 37,8% 44,1% -6,3 pp
Zysk netto przypisany akcjonariuszom TP S.A. 702 1 378 -49,1%
Wolne przepływy pieniężne netto 1 482 871 +70,1%
Zadłużenie netto (z uwzgl. zabezpieczeń) 4 046 7 412 -45,4%

Odnosząc się do wyników Grupy TP w pierwszym półroczu 2009 roku, pan Maciej Witucki, Prezes Zarządu TP, stwierdził:

„Zgodnie z naszymi przewidywaniami, w tym roku sektor telekomunikacyjny jest pod negatywnym wpływem szeregu czynników. Nie mogę też być zadowolony z naszych wyników operacyjnych, nawet jeśli znaczna ich część jest efektem pogorszenia środowiska, w którym działamy. Mimo to, w sytuacji gdy zdecydowanie podtrzymujemy zobowiązanie do realizacji naszego celu dla wolnych przepływów pieniężnych netto dzięki oszczędnościom jakie osiągniemy w drugiej połowie roku w efekcie wdrożonego programu optymalizacji kosztów, moim celem jest skuteczna zmiana sposobu działania firmy do końca przyszłego roku. Dlatego też zdecydowałem o wzmocnieniu transformacji Grupy TP poprzez wdrożenie w najbliższych miesiącach portfela dodatkowych projektów. Jednocześnie przygotowaliśmy zestaw nowych ofert, które wprowadzone na rynek w najbliższym czasie mają na celu odzyskanie przez Grupę TP udziałów ilościowych i wartościowych, szczególnie na rynku usług mobilnych i szerokopasmowego dostępu do Internetu. Poza tym, jesteśmy w trakcie przeglądu naszych kierunków strategicznych, które weryfikujemy i aktualizujemy pod kątem nowych warunków rynkowych i optymalnego czasu ich wdrażania. Wyniki tej analizy przedstawimy razem z wynikami Grupy TP za dziewięć miesięcy tego roku.”

Omówienie wyników finansowych za pierwsze półrocze 2009 roku

Spadek przychodów w pierwszym półroczu o -6,1% głównie w wyniku regulacyjnych obniżek stawek MTR
Według wewnętrznych szacunków Grupy TP, na rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce nastąpiło spowolnienie wzrostu wartości sprzedaży do +0,3% (segment stacjonarny +1,6%, segment telefonii komórkowej -0,5%), podczas gdy rok wcześniej wzrost wyniósł +7,5%. W drugim kwartale rynek skurczył się o -0,6% w porównaniu ze wzrostem o +1,1% w pierwszym kwartale. Spadek wartości rynku można w dużym stopniu wyjaśnić pełnym wpływem obniżki opłat za zakańczanie połączeń w sieciach komórkowych (ang. Mobile Termination Rates – MTR), wprowadzonej w marcu bieżącego roku. Obniżka ta, w połączeniu z zapoczątkowaną pod koniec pierwszego kwartału przez czwartego operatora infrastrukturalnego zwiększoną konkurencją cenową, spowodowały, że w pierwszej połowie 2009 roku doszło do spadku wartości rynku komórkowego jako całości. Ponadto, w porównaniu do poprzednich dwóch kwartałów nastąpiło nasilenie trendu spadkowego w segmencie usług głosowych telefonii stacjonarnej, co można przypisać wpływowi spowolnienia gospodarczego na zachowania konsumentów – zwiększona wrażliwość na cenę przyczyniła się do utrzymania procesu wypierania telefonii stacjonarnej przez telefonię komórkową (pod względem liczby klientów i ruchu) oraz do ponownego nasilenia procesu przechodzenia klientów do innych operatorów oferujących usługi w oparciu o hurtową odsprzedaż abonamentu (ang. Wholesale Line Rental – WLR). Według szacunków Grupy, tylko w obszarze przesyłu danych utrzymał się dwucyfrowy wzrost – dzięki dalszemu upowszechnieniu usług opartych na dostępie szerokopasmowym i usług sieci zarządzanych.
Na tym tle, przychody Grupy TP zmniejszyły się o -6,1%. Przyczyniły się do tego te same czynniki, które rzutowały na rynek jako całość, ale ich wpływ był silniejszy ze względu na wiodącą pozycję Grupy na rynku stacjonarnym oraz pozycję odbiorcy netto w ruchu komórkowym. Przychody w segmencie telefonii stacjonarnej zmniejszyły się o -2,5% (przy czym spadek o -11,2% przychodów z usług głosowych został częściowo zrównoważony przez wzrost przychodów z usług szerokopasmowych o +12,6%), a w segmencie telefonii komórkowej spadły o -6,5%.
Wyłączając wpływ decyzji regulacyjnych oraz efekt zwiększonej konkurencji cenowej na rynku telefonii komórkowej, przychody Grupy TP wzrosłyby o +0,7% w porównaniu do pierwszej połowy 2008 roku.
Marża EBITDA wyniosła 37,8% głównie w wyniku niższych przychodów i utrzymującego się osłabienia złotego
Koszty zwiększyły się łącznie o 231 mln zł (rok do roku), z czego wzrost o 200 mln zł był efektem niekorzystnych zmian kursów walutowych. Pozostała kwota stanowi sumę oszczędności wynikających z obniżek stawek MTR, które z nadwyżką zrównoważył wzrost wydatków związanych z: zwiększeniem bazy klientów abonamentowych w segmencie komórkowym, wzrostem średniego ruchu na klienta (AUPU) z usług telefonii komórkowej, rozwojem usług telewizyjnych i zwiększoną aktywnością na rynku tranzytu międzynarodowego.
Ponadto, koszty najmu budynków biurowych w Warszawie wraz ze wzrostem cen utrzymania nieruchomości przyczyniły się do wzrostu kosztów użytkowania nieruchomości o 73 mln zł. W efekcie, marża EBITDA, z wyłączeniem zmian stanu rezerw na roszczenia i sprawy sądowe, ryzyka i inne koszty, wyniosła 38,2%. Dodatkowo biorąc pod uwagę wzrost stanu rezerw netto o 23 mln zł spadek skonsolidowanego EBITDA wyniósł -19,5% w porównaniu do pierwszej połowy roku 2008.
Niższy zysk netto w związku ze spadkiem EBITDA
Zysk netto przypisany właścicielom TP S.A. wyniósł 702 mln zł i był niższy o -49,1% – głównie wskutek spadku EBITDA. Do wzrostu kosztów finansowych netto o 63 mln zł (w porównaniu z pierwszym półroczem 2008 roku) przyczyniły się straty z tytułu różnic kursowych w wysokości 43 mln zł, wynikające głównie z aktualizacji wyceny części zadłużenia wyrażonego w euro, które w pierwszych tygodniach roku nie było w pełni objęte zabezpieczeniami. Wzrost kosztów finansowych został z wyraźną nadwyżką zrównoważony przez obniżenie podatku dochodowego o 201 mln zł w wyniku jednorazowego utworzenia aktywów z tytułu odroczonego podatku, związanych z należnościami nieściągalnymi.
Zysk na jedną akcję spadł do poziomu 0,53 zł (podczas gdy w pierwszym półroczu 2008 roku wyniósł 1,01 zł), co jest odzwierciedleniem niższego zysku netto, przy czym zakres tego spadku był niższy dzięki zrealizowanemu w 2008 roku programowi skupu akcji własnych, który doprowadził do zmniejszenia średniej ważonej liczby akcji o -2,4%.
Wolne przepływy pieniężne netto na poziomie umożliwiającym osiągniecie celu całorocznego (co najmniej 3 mld zł)
Wolne przepływy pieniężne netto (ang. Net Free Cash Flow – NFCF) wyniosły w skali Grupy 1.482 mln zł (lub 17,4% przychodów). Stanowi to istotną poprawę w porównaniu z NFCF w wysokości 871 mln zł w pierwszym półroczu 2008 roku, kiedy to przypadła spłata zobowiązań wynikających z nasilenia działalności inwestycyjnej pod koniec 2007 roku. Niższy poziom EBITDA został na poziomie przepływów pieniężnych częściowo skompensowany przez dodatni wynik na transakcjach zabezpieczających. Dzięki temu, przepływy pieniężne z działalności operacyjnej przed opodatkowaniem i zmianą kapitału obrotowego osiągnęły poziom bliski 38% przychodów (w porównaniu do 39,4% w analogicznym okresie 2008 roku). Dodatkowo, do wzrostu NFCF przyczyniła się optymalizacja nakładów inwestycyjnych (o -315 mln zł do poziomu 905 mln zł) oraz niższy zapłacony podatek dochodowy, przy czym pozytywny wpływ tych czynników został częściowo ograniczony przez wzrost kapitału obrotowego. Ta ostatnia zmiana wynika z wyższego wykorzystania zapasów w pierwszej połowie 2008 oraz wpływem niekorzystnych kursów walutowych na ich wartość w tym roku. Jednocześnie zmiany w poziomie zobowiązań i należności handlowych w znacznym stopniu się zrównoważyły.
Przy takim poziomie wolnych przepływów pieniężnych netto, zadłużenie netto (po uwzględnieniu zabezpieczeń) spadło do 4,046 mld zł, tj. o 1,358 mld zł w stosunku do poziomu z 31 grudnia 2008. Wskaźnik zadłużenia netto wyniósł 20%, co oznacza poprawę o 4 punkty procentowe w porównaniu ze stanem na koniec 2008 roku i aż o 10 punktów procentowych rok do roku. Na koniec czerwca, Grupa TP osiągnęła płynność na poziomie 7,7 mld zł (wraz z niewykorzystanymi liniami kredytowymi).

Omówienie wyników za pierwsze półrocze 2009 roku w segmencie telefonii stacjonarnej

Ponowne zwiększenie dynamiki spadku przychodów (–2,5%) wskutek nasilenia procesu wypierania telefonii stacjonarnej przez telefonię komórkową, niższych cen detalicznych za połączenia do sieci komórkowych oraz zmiany zachowań konsumentów w związku ze spowolnieniem gospodarczym
Utrzymanie dwucyfrowego wzrostu przychodów (+12,6%) z usług szerokopasmowego dostępu do internetu
Wzrost ARPU z usług detalicznych szerokopasmowego dostępu do internetu o +7,8%
Wzrost liczby łączy szerokopasmowych o +10,1%
Pozyskanie 100 tys. abonentów telewizji satelitarnej w pierwszym półroczu
Spadek marży EBITDA o -3,5 punktu procentowego
Wyższe koszty międzynarodowego ruchu tranzytowego oraz utrzymania sieci i systemów informatycznych wskutek niekorzystnych kursów walutowych
Wzrost kosztów użytkowania nieruchomości, głównie w wyniku najmu budynków w Warszawie
Dalszy rozwój oferty programowej dla usług TV
Wzrost zawiązanych rezerw na roszczenia i sprawy sądowe, ryzyka i inne koszty o 39 mln zł

Kluczowe wskaźniki

Telefonia stacjonarna 1 półrocze do dnia 30 czerwca 2009 Zmiana rok do roku
Przychody (w mln zł) 5 087 –2,5%
Przychody z usług dostępu szerokopasmowego 789 +12.6%
Liczba łączy stacjonarnych (w tys.) 8 613 –6,0%
Liczba łączy szerokopasmowych (w tys.) 2 564 +10,1%
Liczba klientów usług TV (w tys.) 239 x 4,4
Marża EBITDA 41,6% –3,5 pp

Usługi telefonii stacjonarnej Grupy TP znajdują się nadal pod silną presją ze strony regulatora i konkurencji. Pomimo wzrostu rynku stacjonarnego jako całości o 1,6% w pierwszym półroczu 2009 roku, przychody Grupy w segmencie telefonii stacjonarnej zmniejszyły się o -2,5%. Spadek przychodów, który nasilił się w drugim kwartale (spadek o -3,4% w porównaniu z -1,8% w pierwszym kwartale), wynikał z następujących czynników:

postępującego procesu wypierania telefonii stacjonarnej przez telefonię komórkową (pod względem liczby klientów i ruchu) w wyniku wojny cenowej w usługach przedpłaconych rynku komórkowego,
zwiększonej wrażliwości klientów na cenę, związanej ze spowolnieniem gospodarczym, co przyczyniło się do nasilenia procesu przechodzenia klientów do innych operatorów oferujących usługi w oparciu o hurtową odsprzedaż abonamentu (WLR),
decyzje regulacyjne obniżające ceny detaliczne połączeń do sieci komórkowych w następstwie wprowadzonej w marcu tego roku obniżki stawek MTR.
W wyniku powyższych czynników, liczba abonentów detalicznych telefonii stacjonarnej spadła o -10,9%, a przychody z usług głosowych w tym segmencie w przeliczeniu na jedno łącze zmniejszyły się o -7,4%.
Jednocześnie przychody z usług szerokopasmowego dostępu do Internetu kontynuowały znaczący wzrost (o +12,6%), na co złożyły się następujące czynniki:

wzrost liczby klientów na rynku detalicznym i hurtowym (łącznie o +10,1%),
dalszy wzrost wskaźnika ARPU z detalicznych usług szerokopasmowego dostępu do internetu (o +7,8%),

bardzo dobre przyjęcie przez rynek pakietowej oferty usług TV i szerokopasmowego dostępu do internetu,
stabilny strumień przychodów z biznesowych usług transmisji danych.
Marża EBITDA w segmencie telefonii stacjonarnej zmniejszyła się o -3,5 punktu procentowego, na co złożyły się spadek przychodów i wzrost kosztów. Koszty operacyjne zwiększyły się o 72 mln zł (o +2,5%) w wyniku:
wzrostu kosztów użytkowania nieruchomości o 50 mln zł (głównie ze względu na najem budynków w Warszawie),
wzrostu wydatków na rozwój oferty programowej dla usług TV o 38 mln zł,
w związku z utrzymującym się osłabieniem złotego, koszty dotyczące sieci i systemów informatycznych zwiększyły się o 20 mln zł.
Jednocześnie, wzrost zawiązanych rezerw na roszczenia i sprawy sądowe, ryzyka i inne koszty o 39 mln zł przełożył się na spadek marży EBITDA o dodatkowe -0,8 punktu procentowego.

Omówienie wyników za 1 kwartał 2009 roku w segmencie telefonii komórkowej

Spadek przychodów (o -6,5%) wskutek:
Spadku przychodów z usług hurtowych o -18,3% z powodu obniżek stawek MTR
Spadku wskaźnika ARPU w usługach detalicznych o -1,7% (pomimo wzrostu AUPU o +22%) w wyniku konkurencyjnej presji cenowej oraz optymalizacji wydatków przez klientów
Dalszy wzrost liczby klientów abonamentowych (o +10,9%) oraz ich udziału w ogólnej liczbie klientów (do 46,8%)
Dalszy wzrost liczby klientów dedykowanych mobilnych usług szerokopasmowego dostępu do Internetu (o +27,3%)
Spadek marży EBITDA do poziomu 27,7% w wyniku spadku przychodów oraz wzrostu kosztów operacyjnych spowodowanego zmianą kursów walutowych

Kluczowe wskaźniki

Telefonia komórkowa 1 półrocze do dnia 30 czerwca 2009 Zmiana rok do roku
Przychody (w mln zł) 3 952 –6,5%
Łączna liczba klientów (w tys.) 13 768 –0,9%
Liczba klientów abonamentowych (w tys.) 6 450 +10,9%
Liczba mobilnych dostępów szerokopasmowych (w tys.) 378 +27,3%
Marża EBITDA 27,7% –11,1 pp

W drugim kwartale 2009 roku, po raz pierwszy w historii nastąpił spadek wartości rynku komórkowego jako całości (–1,5%). W efekcie, wartość rynku w całym pierwszym półroczu zmniejszyła się o -0,5%. Zasadniczym czynnikiem, który przyczynił się do tego spadku były dwie obniżki stawek MTR: o -15% (w maju 2008 roku) oraz o -36% (wprowadzona efektywnie w marcu 2009 roku). Ponadto, wojna cenowa w usługach przedpłaconych w połączeniu ze spowolnieniem gospodarczym, które zmieniło zachowania konsumentów, spowodowały dodatkową presję, która wpłynęła na kierunek zmian na rynku telefonii komórkowej.
W tych warunkach rynkowych przychody Orange zmniejszyły się o -6,5%. Przychody ze sprzedaży detalicznej spadły o -2,0%. Po raz kolejny, niekorzystny wpływ powyższych czynników został częściowo skompensowany przez wzrost przychodów ze sprzedaży pod marką Orange usług stacjonarnych, głównie szerokopasmowego dostępu do Internetu w oparciu o hurtową odsprzedaż tych usług (ang. BitStream Access – BSA) i technologię CDMA. Liczba klientów tych usług wrosła na przestrzeni roku niemal czterokrotnie, do 151 tys. abonentów.
Dynamika spadku przychodów z usług hurtowych zwiększyła się do -18,3%, z powodu obniżek stawek MTR (co zostało częściowo zrównoważone przez wzrost ruchu).
Orange zwiększył bazę klientów abonamentowych o +10,9%, co potwierdza strategię Grupy TP zakładającą koncentrację na budowaniu wartości. Liczba klientów dedykowanych mobilnych usług szerokopasmowego dostępu do Internetu również wzrosła o dalsze +27,3%. Jednocześnie, w wyniku zakończonego w pierwszym kwartale procesu racjonalizacji bazy klientów usług przedpłaconych oraz utraty części klientów tych usług w drugim kwartale na rzecz czwartego operatora komórkowego, który wprowadził nowe oferty prezentowane w atrakcyjny sposób, liczba klientów w segmencie usług przedpłaconych zmniejszyła się o -9,5%.
Marża EBITDA dla telefonii komórkowej spadła do 27,7%, na co złożyły się niższe przychody oraz utrzymujące się osłabienie złotego, które przyczyniło się do wzrostu kosztów opartych na cenach wyrażonych w euro.

Podsumowanie

Warunki gospodarcze, w jakich Grupa TP działa od czasu ogłoszenia swoich planów wynagrodzenia akcjonariuszy w lutym bieżącego roku nie wykazują tendencji niezbędnych Zarządowi do zaproponowania udziałowcom dodatkowego wynagrodzenia w tym roku. Przeciwnie, Spółka stoi na stanowisku, że w interesie jej interesariuszy jest bardziej niż zwykle koncentracja na utrzymaniu silnej pozycji finansowej i zabezpieczeniu realizacji celu dla wolnych przepływów gotówkowych netto na poziomie minimum 3 mld zł w roku 2009. Dlatego też Zarząd przyspiesza realizację programu oszczędnościowego zorientowanego na dalsze obniżenie kosztów oraz optymalizację wydatków inwestycyjnych. Ponadto, Spółka reorganizuje procesy, co będzie skutkować stabilnym wzrostem efektywności i wzmocnieniem podstaw działania Grupy TP.
Zarząd jest zdeterminowany do dalszego wzmocnienia i rozszerzenia wiodącej pozycji Grupy TP w celu zapewnienia jej długoterminowego sukcesu. Podstawowymi konkurencyjnymi wyróżnikami Grupy są jej bazy klientów abonamentowych usług telefonii komórkowej oraz mobilnego dostępu do Internetu, jak również znaczący rozwój usług stacjonarnego szerokopasmowego dostępu do Internetu, wspieranych usługami telewizyjnymi.
W świetle aktualnej sytuacji gospodarczej, która nie okazuje znaków wskazujących na możliwość jej poprawy w przewidywalnej przyszłości, Grupa TP rozpoczęła proces rewizji planu strategicznego. Proces ten obejmuje ponowną ocenę kierunków rozwoju komercyjnego przedstawionych w lipcu 2007 roku, której wyniki zostaną przedstawione przy okazji publikacji wyników trzeciego kwartału bieżącego roku. Plan inwestycyjny jest istotną częścią każdej takiej rewizji strategii. W związku z faktem, że warunki regulacyjne mają istotny wpływ na zdolność Grupy TP do inwestowania, średnioterminowy plan inwestycyjny będzie w dużym stopniu zależał od możliwości osiągnięcia rozsądnego porozumienia z polskim regulatorem w zakresie podziału funkcjonalnego oraz warunków dla prowadzenia dalszych inwestycji.

Roland Dubois, Członek Zarządu TP ds. Finansów, stwierdził:

„Sytuacja finansowa Grupy TP uległa umocnieniu:

Po pierwsze, osiągnęliśmy płynność na poziomie 7,7 mld zł, przy uwzględnieniu niewykorzystanych linii kredytowych.
Po drugie, nasze zobowiązania długoterminowe są w wysokim stopniu zabezpieczone przed zmianami kursów walutowych.
Po trzecie, skutecznie ustanowiliśmy program emisji europejskich średnioterminowych papierów dłużnych, przy czym umieściliśmy już na rynku ponad połowę zaplanowanych w ramach tego programu obligacji.
Jednak pomimo tego, że w ostatnim okresie zabezpieczyliśmy płynność, pozostajemy zdeterminowani z wyprzedzeniem przewidywać i zabezpieczać optymalny sposób finansowania.”

Opinie:

Opinie archiwalne (5):

Komentuj

Komentarze / 5

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Fuks pisze: 2009-07-29 14:31
    Do "speców" z Francji - jest takie powiedzenie w Polsce, że "Chytry dwa razy traci" :) Poza tym wywalcie tych pseudo specjalistów od ofert Orange, to nie będziecie mieli spadku przychodów. Tak to jest, jak sie zatrudnia pociotki, znajomych i ludzi, którzy o telekomunikacji słyszeli tylko z wiadomości w TV. Najlepszy przykład - bezmyślne usługi w ofertach na kartę np. POPzona, która jest tylko do POPa. (A reszta Klientów to już nie Orange???).
    0
  • Users Avatars Mini
    samu pisze: 2009-07-29 14:48
    akurat oferty orange takie złe nie są, jest ich zwyczajnie dużo i trzeba trochę poszperać żeby coś znaleźć dla siebie, popzona także może się podobać jak ma się w popie znajomych, jak nie to są inne opcje, popgadane, popminuty, tyi3, jeszcze jakieś pewnie by się na stronie znalazły o których nie wiem. No doładowania bonusowe jak to podwójne które teraz dają. tragedii nie ma
    0
  • Users Avatars Mini
    prymek pisze: 2009-07-30 12:51
    ciekawe jak reszta operatorów sobie poradziła
    0
  • Users Avatars Mini
    tazz pisze: 2009-07-30 15:25
    uwielbiam bełkoty wituckiego, który w tej samej wypowiedzi przewidział, wzmocnił, zmienił i jeszcze pozmienia, wprowadzi i chociaż optymalizuje mimo tego, że nic nie wprowadza to jednocześnie przegląda, wyznacza i pokaże już za 9 miesięcy. może lepiej niech pisze horoskopy albo teksty dla feela.
    0
  • Users Avatars Mini
    wosq pisze: 2009-08-08 06:20
    Jest dobrze , to Piecuch siedzi. Jest źle, to Piecuch spierdala...i to na na własną prośbę i pewnie za bajońskie pieniądze z odprawy - na szczęście nie moje :))). Piecuch wie, że firma pada. Piecuch wie, że sam do tego się przyczynił /karmił się z koryta/. A jak tam IBM ? Piecuch mógłby próbować ratować TP SA, ale mu się to nie opłaca, poza tym nie wie jak. Był przy korycie na tyle długo , by do końca życia olewać TP SA a internet to może mieć z Play Online. 5 GB za 45 PLN na miesiąc.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: