Arteria Retail (spółka należąca do Grupy Kapitałowej Arteria) zawarła umowę z Telekomunikacją Polską. Przedmiotem umowy jest uruchomienie pilotażowego programu „Strefa Usług”. W ramach dostępnej oferty, prowadzona będzie sprzedaż Internetu mobilnego, stacjonarnego, telefonii stacjonarnej (TP, WRL Orange) oraz pakietu usług ( tzw. tripple play) obejmującego: Internet, telewizję i telefon stacjonarny. Program „Strefa Usług” będzie realizowany w centrach handlowych na terenie całej Polski, w których zlokalizowane są salony Media Markt i Saturn należące do koncernu MSHP. Arteria Retail S.A. zarządza w nich łącznie 59 punktami sprzedaży w modelu shop in shop.
W „Strefach Usług” znajdzie się oferta dostępu do Internetu TP i Orange, dla klientów indywidualnych (neostrada, Orange Free, Orange Freedom) oraz dla małych i średnich firm (Internet dla Firm, Internet dla Firm PRO, Business Everywhere). We wszystkich punktach sprzedaży dostępna będzie pełna oferta usług telewizji z neostradą. Uzupełnieniem ofert dostępu do Internetu i telewizyjnej będzie możliwość zamówienia przez firmy z segmentu SOHO i klientów indywidualnych telefonicznych linii analogowych (POTS) i cyfrowych ISDN oraz usługi „Nowy Orange stacjonarny”.
Zobacz również
Na Arteria Retail spoczywa obowiązek utrzymywania, pełnego asortymentu urządzeń niezbędnych do świadczenia usług Grupy TP w ramach prowadzonych punktów sprzedaży MSH. Projekt „Strefa Usług” obejmuje przyjmowanie zamówień, weryfikację danych klientów jak i zawieranie umów na rzecz Telekomunikacji Polskiej i Orange. Arteria Retail S.A. zapewnia zespół wyszkolonych i profesjonalnie przygotowanych sprzedawców, pozwalający na sprawną realizację projektu oraz udzielanie fachowych i rzetelnych informacji na temat pełnej oferty TP.
Projekt przewiduje także prowadzenie bieżącej obsługi klientów TP. Klienci odwiedzający punkty sprzedaży w MSHP, będą mogli zapoznać się z aktualną ofertą usług świadczonych przez Grupę TP. Do dyspozycji będą materiały reklamowe i informacyjne, a także aktualne cenniki, regulaminy, oraz obowiązujące wzory umów i zamówień. Pracownicy „Strefy Usług” udzielą także informacji dotyczących obsługi klientów Grupy TP. Umowa przewiduje również prowadzenie aktywnych akcji promocyjnych na terenie punktów sprzedaży „Strefy Usług” i realizację działań marketingowych uzgodnionych z TP.