Grupa TP przetestuje model shop in shop

Newsy
Żródło: Arteria
Opinie: 2

Arteria Retail (spółka należąca do Grupy Kapitałowej Arteria) zawarła umowę z Telekomunikacją Polską. Przedmiotem umowy jest uruchomienie pilotażowego programu „Strefa Usług”. W ramach dostępnej oferty, prowadzona będzie sprzedaż Internetu mobilnego, stacjonarnego, telefonii stacjonarnej (TP, WRL Orange) oraz pakietu usług ( tzw. tripple play) obejmującego: Internet, telewizję i telefon stacjonarny. Program „Strefa Usług” będzie realizowany w centrach handlowych na terenie całej Polski, w których zlokalizowane są salony Media Markt i Saturn należące do koncernu MSHP. Arteria Retail S.A. zarządza w nich łącznie 59 punktami sprzedaży w modelu shop in shop.

W „Strefach Usług” znajdzie się oferta dostępu do Internetu TP i Orange, dla klientów indywidualnych (neostrada, Orange Free, Orange Freedom) oraz dla małych i średnich firm (Internet dla Firm, Internet dla Firm PRO, Business Everywhere). We wszystkich punktach sprzedaży dostępna będzie pełna oferta usług telewizji z neostradą. Uzupełnieniem ofert dostępu do Internetu i telewizyjnej będzie możliwość zamówienia przez firmy z segmentu SOHO i klientów indywidualnych telefonicznych linii analogowych (POTS) i cyfrowych ISDN oraz usługi „Nowy Orange stacjonarny”.
Zobacz również

Na Arteria Retail spoczywa obowiązek utrzymywania, pełnego asortymentu urządzeń niezbędnych do świadczenia usług Grupy TP w ramach prowadzonych punktów sprzedaży MSH. Projekt „Strefa Usług” obejmuje przyjmowanie zamówień, weryfikację danych klientów jak i zawieranie umów na rzecz Telekomunikacji Polskiej i Orange. Arteria Retail S.A. zapewnia zespół wyszkolonych i profesjonalnie przygotowanych sprzedawców, pozwalający na sprawną realizację projektu oraz udzielanie fachowych i rzetelnych informacji na temat pełnej oferty TP.

Projekt przewiduje także prowadzenie bieżącej obsługi klientów TP. Klienci odwiedzający punkty sprzedaży w MSHP, będą mogli zapoznać się z aktualną ofertą usług świadczonych przez Grupę TP. Do dyspozycji będą materiały reklamowe i informacyjne, a także aktualne cenniki, regulaminy, oraz obowiązujące wzory umów i zamówień. Pracownicy „Strefy Usług” udzielą także informacji dotyczących obsługi klientów Grupy TP. Umowa przewiduje również prowadzenie aktywnych akcji promocyjnych na terenie punktów sprzedaży „Strefy Usług” i realizację działań marketingowych uzgodnionych z TP.

Opinie:

Opinie archiwalne (2):

Komentuj

Komentarze / 2

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    mariaaa pisze: 2010-11-25 20:23
    no i spoko. Jak ktoś będzie chciał założyć sobie internet, czy nawet skorzystać z nowych promocji, których ostatnio nota bene było całkiem sporo ( studencka, pakiety TV z darmowym abo przez pół roku itd), nie będzie musiał już iść do salonu Tepsy. Tylko może załatwić sprawy przy okazji swoich zakupów. Podobne działania zresztą stosują obecnie inne firmy ( np. ZTM z City Handlowym)
    0
  • Users Avatars Mini
    harry pisze: 2010-11-25 23:21
    no i spoko... salony tp są tylko z nazwy skoro wszystkie usługi można kupicć gdzie indziej...a w salonie jak zwykle siermiężna rzeczywistość kolejki - reklamacje, zwroty i wymiana sprzętu, tłumaczenie rzeczy prostych i niejasnych itp czynności obsługowe przejęte po dawnych Biurach Obsługi Klientów. Salony nie robiące planów bo i skąd (nowa neo zamówiona na stronie premia 100-150 zł bez kolejki z dostawą do domu)ZAMYKAMY. Tak, tak szara rzeczywistość.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: