Grzegorz Bors został powołany na stanowisko Wiceprezesa Zarządu Towarzystwa Ubezpieczeń Europa S.A. i Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie Europa S.A.
Korzystając z doświadczenia w branży telekomunikacyjnej i FMCG będzie odpowiadał za obszar sprzedaży we wszystkich dotychczasowych segmentach, tworzenie oraz realizację strategii sprzedaży w nowych kanałach dystrybucji oraz wzmacnianie standardów obsługi klienta.
Nominacja jest związana z działaniami spółek, których celem jest dalszy rozwój nowoczesnych technologii i personalizacja usług.
Świeże spojrzenie osoby spoza branży na rynek ubezpieczeń jest bezcenne. Ta perspektywa w połączeniu z wysokimi kompetencjami i bogatym doświadczeniem Grzegorza Borsa będzie niezwykle przydatna w pracach nad naszą strategią dalszego rozwoju. Branża ubezpieczeniowa przechodzi obecnie intensywne zmiany, więc obejmuje on stanowisko w szczególnym momencie. Wiemy, że jest nam potrzebne wzmocnienie, zwłaszcza w zakresie relacji z klientami. Jednocześnie cieszę się, że mamy podobny sposób myślenia o biznesie, dzięki czemu będziemy dbali o dynamiczny i przemyślany wzrost Europy jako jeden zespół – mówi Marat Nevretdinov, wiceprezes TU Europa i TU na Życie Europa.
Grzegorz Bors przez ostatnie 12 lat był związany z T-Mobile Polska.
Od 2010 r. pełnił funkcję Członka Zarządu odpowiadając m.in. za sprzedaż i zarządzanie kanałami dystrybucji, strategię, marketing, obsługę klienta oraz rozwój produktów, w tym wdrożenie do oferty usług finansowych oraz ubezpieczeniowych. Uczestniczył we wprowadzeniu na rynek marki Heyah, rebrandingu marki Era na T-Mobile, jak również wdrożeniu innowacyjnej usługi płatności telefonem w technologii NFC MyWallet oraz uruchomieniu we współpracy z Alior Bankiem projektu T-Mobile Usługi Bankowe. Karierę zawodową rozpoczął w koncernie spożywczo-chemicznym Unilever, gdzie zarządzał obszarem marketingu i sprzedaży. Jest absolwentem SGGW w Warszawie. Uzyskał również dyplom z IMD Business School w Lozannie.
Cieszę się, że swoje dotychczasowe doświadczenie mogę przenieść do branży ubezpieczeniowej. Moim celem jest to, aby spółki Europy stały się wkrótce jednymi z najbardziej innowacyjnych firm, precyzyjnie odpowiadającymi na potrzeby klientów. Dotychczasową szybkość działania i profesjonalizm, przeniesiemy również na kreowanie nowatorskich produktów i uruchomienie nowych kanałów sprzedaży. Duży nacisk położę na pozyskanie nowych partnerów, z którymi chciałbym współpracować przez wiele lat. Jeszcze większą uwagę będziemy przykładać do budowania pozytywnych relacji z klientem końcowym oraz do ciągłego podnoszenia wskaźników satysfakcji z naszych usług – mówi Grzegorz Bors, nowy wiceprezes TU Europa i TU na Życie Europa.